• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [even mijn reactie aangepast. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles
    Dit duurde me allemaal veelte lang. Hellemaal nu Eirwen er bij kwam met haar twee honden. "Ja, leuk. Maar wij gaan." Drong ik aan. Voorbijgangers staarde me aan, vanwege het gehuil van Puck en ik schaamde me dood. Volgens mij ging ze nooit ophouden met huilen. "Eens gelijk." Grijnsde Zayn naar Eirwen. Ik kon er niet meer tegen. Zonder iets te zeggen duwde ik de kinderwagen voort. Louis had gezegd dat ik rechtdoor moest lopen en hij vanzelf stop zou zeggen. Daar ging ik dan ook wel vanuit. Ik wist dat het niet aardig was weg te lopen maar Ik had meerde malen gevraagd of we konden gaan. Daarbij moest Puck nu gewoon echt open.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik keek van Zayn naar Eirwen die aankwam lopen en glimlachte even. 'Jij kan er toch ook niets aandoen' zei ik toen ze zich verontschuldigde. 'Maar ben bang dat Hazza gelijk heeft.' De voorbijgangers die Harry aanstaarde door Puck, maakte het er niet beter op en snapte dat hij hier zo snel mogelijk weg wilde. Mijn blik ging naar Muffin en de honden van Eirwen tot het moment dat Harry de kinderwagen voortduwde zonder wat te zeggen. 'Het..Ik..Sorry, we spreken elkaar nog, oké?' vroeg ik en liep toen toch ook weer door. Het liep allemaal anders dan gepland en was benieuwd wat we nog meer tegen zouden komen.
    'Einde van de straat en dan het laatste huis' zei ik tegen Harry, wetende dat ik nog stop moest zeggen. Maar dit was toch een stuk makkelijker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik glimlachte even naar hen. Harry wilde door. Ik snapte ook wel. Zijn kindje bleef huilen. "Hopelijk tot snel, jongens. Jullie kunnen het best dat kleine meisje maar eten gaan geven en haar luier vervangen." Ik haalde nog even een hand door Zayn's haren. Dat voelde altijd erg fijn. "Tot snel." Ik zwaaide hen nog eventjes na. Owen en Ianto vonden het lastig om afscheid te nemen van Muffin te nemen. Uiteindelijk wist ik ze weg te trekken en terug te gaan naar Liam, Drake en MacKenzie. "Ben ik weer. Ze hadden het iets te druk met een dame versieren dan opletten of ik nog aan ze vast zat." Ik glimlachte even. Het waren ook echt twee macho's... Tot het konijn in de buurt kwam... Of je ze aaide. Eigenlijk waren het gewoon softies die probeerden een meisje voor zich te winnen. Ik aaide over Ianto's zachte rug en keek even dit kleine groepje rond. We waren ook nog wel een bond gezelschap zeg: Een onschuldig meisje wie niets te doen had elke dag, een weduwenaar met een zoontje van een en een drukke baan en een zwanger meisje die altijd net iets te veel op haar schouders neemt dan goed voor haar is.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 18:45 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawadd Malik
    Ik liep snel met Louis mee, maar hield afstand van Harry die stevig doorliep. "Wat is eraan de hand?" Vroeg ik zachtjes terwijl ik even in Louis' hand kneep. Harry zag eruit alsof hij elk moment kon instorten. Ik wist dat ik heel veel gemist had, want ik wist niet eens dat hij vader was. Aan de andere kant. Harry wist blijkbaar ook niet van Louis en mij. Harry stopte voor de goede deur en al snel stonden we naast hem. Ik legde mijn vrijhand op zijn schouder en geschrokken draaide hij zich om. "Je hebt een prachtige baby, Haz." Glimlachte ik terwijl ik in de kinderwagen voor hem keek. "Alleen een beetje rood." En daar kwam eindelijk een kleine lach los. "Dankje Zayn."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Mijn pas vertraagde ik iets toen Zayn snel met me meeliep. 'Heel lang verhaal. Is het goed als ik je het straks uitleg?' beantwoordde ik zijn vraag zachtjes met een andere vraag. Ik ging iets dichter tegen Zayn aanlopen en keek van hem naar Harry en weer terug. Ik wist niet of het een heel goed idee was om het nu allemaal te vertellen. Maar blijkbaar was onze terugkeer wel precies op het goede moment en ik was wel blij dat hij nog vertrouwen had. Toen wel bij Harry aankwamen die voor de goede deur stond, zocht ik naar mijn sleutels om vervolgens de deur te openen. 'Nogmaals let alsjeblieft niet op de troep en jij weet ook wat je te doen staat, toch Hazz?' vroeg ik met een glimlach. Ik hoopte dat het weer goed kwam, want herkende zijn manier van doen en reageren niet meer. Daarna deed ik snel een stap opzij dat ze beide naar binnen konden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Lette op de troep deed ik niet. Ik reed Puck naar binnen. Meteen trok ik de luiertas van de kinderwagen en zetten deze op tafel. "Kan je deze vullen met water en 2 minuten in de magnetron doen, Lou?" Ik duwde het flesje met melkpoeder in Louis' zijn handen en pakte daarna Puck uit de kinderwagen. Ze had duidelijk niet alleen honger, maar ook een vieze luier. Hopeloos keek ik het huis rond en Zayn had het door. Hij pakte het laken uit de luiertas en legde deze op de bank. "Ga zitten. Ik doe het wel." Glimlachte hij en nam Puck van me over. Ik was hem zo dankbaar. Hij had geen flauw idee wat er aan de hand was en hij vroeg er ook niet naar. Maar hij hielp wel. Ik ging op de stoel zitten en drukte mijn handen tegen mijn slaap aan terwijl ik toekeek hoe Zayn, Puck begon te verschonen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik volgde Harry en Zayn naar binnen en sloot de deur achter me, om vervolgens naar de woonkamer door te lopen. 'Maar natuurlijk, Hazz. Dat hoef je toch niet meer te vragen.' Toen ik het flesje in mijn handen geduwd kreeg, liep ik gelijk door naar de keuken om te doen wat me gevraagd werd. Het flesje vulde ik netjes met wateren zette het toen in de magnetron. Daarna toverde ik een paar glazen uit het kastje tevoorschijn en vulde deze met drinken, om alvast naar de woonkamer te brengen. 'Roep maar zodra het niet goed is en er staat wat anders voor jullie neus.' Glimlachte ik en zette een glas voor allebei hun neus. Daarna klonk een piep door het huis. Ik liep naar de keuken en kwam niet veel later terug met het flesje. Om dan op de leuning achter Zayn te gaan zitten en te wachten tot hij klaar was met verschonen. 'Je zit er echt doorheen, hé Hazz?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik knikte zachtjes en trok mijn benen op, om vervolgens mijn armen eromheen te slaan. Ik hield Zayn in de gaten en keek hoe hij uiteindelijk Puck haar pyamabroekje weer aan deed. Ze huilde nog steeds, maar gelukkig stond Louis al achter Zayn staan met het flesje. "Dankje jongens, echt." Waarschijnlijk ging ik dit nog veel vaker zeggen. Ik legde mijn kin op mijn knieën en sloot mijn ogen weer. De nacht zonder slaan hakte er redelijk in. "Ik wil het doen!" Hoorde ik en opende mijn ogen weer en zag hoe Zayn het flesje uit Louis zijn handen trok. Hij legde Puck in zijn armen en stopte het flesje in haar mond. Meteen was het stil en zuchten ik opgelucht.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    'Kan ik iets voor je doen?' vroeg ik aan Harry en de bezorgde ondertoon was niet te missen. Zayn was al bezig met Puck haar pyamabroekje, dus dat betekende dat ze zo haar flesje kon krijgen. 'Je hoeft dat niet steeds te zeggen, Hazz, we doen het graag, toch?' zei ik en keek heel even naar Zayn. Ik sloeg mijn armen om hem heen, om vervolgens een kusje op zijn wang te drukken. 'Daarbij kan Zaynie hier alvast oefenen.' voegde ik er lachend aan toe. 'Is het misschien niet handig om hier je slaap nog in te halen? Nu kan het nog zonder gekrijs' vroeg ik zachtjes en keek toch even naar Harry en beet op mijn lip toen ik zag hoe hij erbij zat. Voor ik het doorhad zat ik weer met lege handen en gaf Zayn al het flesje aan Puck. 'Awh wat lief.'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:08 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek medelijdend naar Eirwen en glimlachte even. "Sorry, ik moet even naar boven kijken en ik heb geen zin om op te staan." Glimlachte ik. "Zwanger zijn lijkt me gewoon vreselijk. Maar aan de andere kant ook wel leuk.. Ik weet het niet meer." Grinnikte ik zacht. Ik beet op mijn lip en keek naar Drake, hij had nog steeds mijn hand vast en beet opeens in mijn hand. "Drake!" Ik liet mijn hand van hem los en zag gelijk het bedroefde gezicht van Drake. "Nawh. Sorry." Ik strekte mijn benen en legde Drake met zijn rug tegen mijn buik aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Jawadd Malik
    Tevreden kijk ik naar het baby mensje in zijn handen dat rustig aan het flesje zuigt. Nu wilde ik al helemaal een kind. "Ikdat is ongezellig." Mompelde Harry en ik lachte even. "Je bent nu ook niet gezellig, Haz." Gelukkig kon hij lachen om mijn directheid. Hij gaapte en wreef even in zijn ogen. "Boven is de slaapkamer. Ga slapen." Drong ik aan. Langzaam knikte hij en stond moeizaam op. "Hou van jullie." Gaapte hij voordat hij de trap op strompelde. Ook Puck gaapte toen haar flesje leeg was en snel stopte ik terug in haar kinderwagen. Ik duwde Louis op de bank en ging op zijn schoot zitten. Ik kuste hem zacht. "Vertel."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Hoofdschuddend keek ik naar Eirwen. 'Ik ga er geen eens wat over zeggen' grinnikte ik. Mijn hoofd draaide zich naar Mackenzie en Drake. Opeens zag ik dat Drake Mackenzie beet. 'Drake!' zei Mackenzie en ze trok haar hand weg. 'Drake!' zei ik kwaad. Gefronst keek ik naar Drake die zielig naar Mackenzie keek. 'Nawh. Sorry' zei Mackenzie en vervolgens legde ze Drake wat beter, waarbij ie tevreden een glimlachje kreeg. Ik schudde mijn hoofd zuchtend. 'Eerlijk gezegd heb ik geen idee waarom ie dat doet' mompelde ik. Wat was er toch mis met hem?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson

    Een brede glimlach was op mijn gezicht te vinden bij het zien van Zayn en Puck. Het was gewoon te lief om te zien. 'Hazz, je hebt je slaap hard nodig en ik ben het helemaal met Zayn eens.' voegde ik met een glimlach er nog aan toe. Ondanks alles kon hij gelukkig nog wel lachen om de directheid. Hopelijk zou rust hem goed doen en er ook voor zorgen dat Harry weer iets vrolijker werd. 'Wij ook van jou, en slaap lekker.' zei ik en keek toe hoe hij naar boven liep. 'Ik zie het wel voor me met een kind' zei ik met een glimlach terwijl ik mijn armen om Zayn heen sloeg toen hij op mijn schoot kwam zitten. Ik kuste hem zacht terug. 'Er stond iemand op de stoep bij Hazz met het nieuws dat hij al een paar jaar een dochtertje heeft. Het is hem gewoon allemaal teveel geworden en vooral omdat Serena het ook weet...Tenminste dat bedoelde je toch of niet?'

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 20:43 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik grinnekte naar MacKenzie. "Je hebt helemaal gelijk. Begin er ook maar niet aan voor je zeker weet dat de vader bij je blijft, want alleen is het nog veel erger." Ik vond mezelf niet zielig ofzo, en ik had Liam altijd nog natuurlijk, maar toch had ik het gevoel dat als er iemand aan mijn zij had gestaan het makkelijker was geweest. Opeens beet Drake Kenzie. Ik keek met grote ogen toe. Dat deed hij normaal niet. Ik keek even naar Liam. "Heeft Drake al zijn tanden al?" Ik wist dat babies op van alles kauwde als ze tanden kregen, net als puppies. Ik wist niet wat het anders kon zijn. Ik had ook nooit goed genoeg opgelet of hij al tanden had en bij zwangerschapscursus wanneer ze hun tanden hoorden te krijgen. Ik was eigenlijk een heel slechte moeder.


    Bowties were never Cooler