• We must survive.





    Honderden jaren geleden konden mensen al veranderen in dieren. De leider kon merken of er weer iemand was veranderd en de leider zocht diegene dan op. Als je ervoor koos om met de roedelleider mee te gaan, kon je niet meer terug. Anders werd je gedood door of iemand uit de roedel, de roedelleider, of door de magie die in je voort leeft. Je gaat sowieso dood door de magie als je niet meegaat, je moet alle opdrachten doen om te blijven leven, als je de opdrachten overleeft. Je mocht in die tijd alleen blijven leven, als shape-shifter, als je een paar opdrachten overleefden. De eerste dag dat je in een dier bent verandert word je onderzocht. Je mag geen ziektes hebben, of zwakke botten. Als de roeddeleider denkt dat je de opdrachten overleeft, moet je een eed opzeggen samen met de roeddeleider. Degene waarvan de roeddeleider denkt dat diegene het niet overleeft, met die persoon zegt hij geen eed op. De eerste opdracht is je eerste nacht als dier overleven, je word dan door iemand getest op je snelheid, je tactiek en je sterkte. De tweede opdracht is een tocht van tweehonderd kilometer in een nacht overleven. De derde opdracht is je eerste jacht overleven. Je moet laten zien dat je goed kan jagen. De vierde opdracht is de eerste winter overleven, in de winter is het super koud en er is weinig prooi om op te jagen. Er zijn nog meer opdrachten, maar die worden pas gegeven als je de eerste vier opdrachten hebt overleefd. 's Nachts moet je in dier-vorm zijn, maar overdag mocht je mens zijn. Bij de opdrachten moest je natuurlijk wel in dier-vorm zijn. Als het voorbij is mag je weer als mens door leven, maar de meeste mensen zijn zo gehecht aan elkaar geworden dat ze in diervorm blijven en een roedel vormen. Dat is nu ook zo.



    Alle shape-shifters wonen bij elkaar in een roedel en alle dieren zijn roofdieren. Ze moeten de eerste keer veranderen door een heftige emotie. Denk maar aan Twilight. Maar nu kun je alle emoties gebruiken. In dier-vorm kun je praten, maar de eerste keer dat je verandert kun je dat niet. Je moet de eerste keer dat je wilt praten je best doen, maar als je gewent bent te praten in dier-vorm gaat het praten makkelijker. Je kunt het als je wilt ook iets naar de persoon, tegen wie je iets wil zeggen, denken. Maar dat is moeilijker dan praten. Je kunt je gedachten naar een persoon sturen, of meerdere. Maar je moet wel je best doen, want anders kan iedereen het horen. Je kunt in een dier veranderen met je kleren aan, maar dat is moeilijk. Je kunt dan ook weer terug veranderen met je kleren aan, als je het eenmaal onder de knie hebt is het makkelijk.



    Meisjes 6/6 VOL :

    - Aria Maya Angels - Coockies - Wolf
    - Melony “Mel” Christabella Garcia - Glucio - Zwarte Panter
    - Ruby Mary Evans - Flitwick - Vos
    - Yfory Seren - Vegangirl - Dingo
    - Amy Moon Duinhoven - Hiddenrose - Bunzing
    - Louize Moonsroot - annickemiek - Jachtluipaard


    Jongens: 4/6

    - Jeffrey Tristan Winter - Eluveitie - Jachtluipaard
    - Max Owens - Tarsus - Lynx
    - Lewis Ellsmor - Tarsus - Grizzly beer
    - Jake Dimitri Robusto - Winterwolves - Jaguar
    - Kane Lewis Daniels - MindBreaker - Wolf
    - Melian Dirgel - Afrikaanse Cervetkat - Venangirl


    Roederlleider: Ramon Trevegg Smith - Winterwolves - Leeuw




    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Dieren:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik maak als enigste de topics aan.


    TOPIC 2

    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:31 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Max Owens ~ Lynx

    Aria zette een stap naar achteren. Mijn greep verslapte om de gehavende arm van de kerel. Er kwam redelijk wat bloed uit zijn arm gelopen – hoe kon dat ook anders met al die uitstekende aders – en hij leek bewusteloos te zijn. Opeens zag hij er zo vredig uit, alsof hij aan het slapen was.
    Mijn gezicht vertrok. Dat dacht ik ook toen ik mijn vader in de doodskist zag liggen. Ik had hem toch niet vermoord? Zachtjes wilde ik met mijn snuit in zijn arm porren, om te zien of hij nog kon bewegen, maar in plaats daarvan werd ik met mijn nekvel gegrepen en naar achteren gesleurd.
    Ik keek haar onschuldig aan. Ze moest toch ook wel begrijpen dat ik het had gedaan om haar te redden. Trouwens, de gozer leefde nog.
    “Verander terug,” fluisterde ze zacht. Aria rechtte haar rug en bleef een tijdje naar Yfory en de andere jongen kijken. Echt niet dat ik terug ging veranderen als zij twee stonden te kijken. Ik wilde die jongen niet doen geloven dat hij gek geworden was.
    “Hé, heb je pijn?” Het was Aria's stem die me weer uit mijn gedachten haalde. Ik keek op en schudde langzaam mijn hoofd. Nu ze er zo over begon... Mijn wang begon wel redelijk te steken, maar echt pijn deed het niet.
    “Een lynx?” klonk het verbijsterd. Mijn oren schoten in de richting van de jongen, net zoals mijn ogen. Doe normaal, zoals een kat, bleef ik in mijn gedachten herhalen. Een kat die mensen taal verstond en naar Aria luisterde, dan wel. “Kom,” beval Aria me. Ik wandelde al in haar richting. “ Kan jij met die twee afrekenen. Doe maar iets, maar zorg dat ze hier niet meer komen, want dat eindigen ze niet zo, maar dood.”
    Mijn blik schoot meelevend naar Yfory, maar toen bedacht ik me weer dat katten niet konden verstaan wat mensen zeiden, dus keek ik weer naar de grond en volgde ik Aria.
    Ik zakte langzaam door mijn poten bij het meertje, terwijl ze met haar handen het bloed uit mijn vacht begon te halen. Ik schudde mijn hoofd, als teken dat ze het niet hoefde te doen, maar bleef geduldig wachten tot ze klaar was zodat ik terug kon veranderen. “Aria, het doet geen pijn. Het zal zo wel genezen...”


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Yfory Seren ~ Dingo

    Aria merkte Melian en mij op. Ze had Max - gelukkig ( geen idee waarom ik daar blij mee was ) - van Vince af getrokken.
    'Kan jij met die twee afrekenen. Doe maar iets, maar zorg dat ze hier niet meer komen, want dat eindigen ze niet zo, maar dood' siste Aria kwaad.
    Melian wilde op haar af stormen, maar ik hield hem tegen. Hij vatte dit op als een hint en hield wijselijk zijn mond.
    Vince was erg toegetakeld, zeker op de plek waar Max hem vast gepakt had.
    'Ik ga met niemand afrekenen' zei ik kalm.
    Melian keek me verbaast aan.
    'Je hebt er het recht toe' fluisterde hij zacht.
    Ik haalde mijn schouders op.
    'Jij hebt niets kwaads in zin. Hij daarentegen-' zei ik en ik knikte naar Vince.
    Vince kermde van de pijn. Hij keek me vuil aan.
    'Yfory, jij achterlijke - ' begon hij, maar ik griste het pistool van Melian uit zijn zak en richtte deze op Vince.
    Vince grijnsde.
    'Denk je echt dat je het lef hebt om mij te vermoorden, meisje?' zei hij vuil.
    Mijn lichaamshouding veranderde niet. Ik wist dat Melian geen traan om Vince's dood zou laten, maar ik zou nooit de trekker over kunnen halen. Ookal had hij me verschrikkelijke dingen aangedaan. Het zat niet in mijn aard. Melian legde zijn hand op mijn schouder. Er was een meertje bij de plek waar Vince lag, en Aria gebruikte het water om Max zijn wond te deppen. Toen kreeg ik een idee.
    'Nee' zei ik beslist.
    Ik liet het pistool zakken en ik keek naar Aria.
    'Maar zij wel'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 17:21 ]


    I will keep watch.

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk Max zwijgend aan en bijt op mijn lip. 'Max,' zucht ik en kijk hem aan. 'Dank je,' zeg ik zacht en glimlach even. Nog een keer veeg ik het bloed weg en laat hem dan los. Ik neem een afstandje en wacht tot hij terugverandert. Ik staar over het water heen en bijt op mijn lip. Als hij terugverandert is kijk ik hem weer aan. Ik loop terug naar hem toe en laat mijn vingers over zijn wang grijnzen. 'Waarom luisterde je niet? Ik wil dat je uit alle zaken blijft waar ik vroeger mee te maken heb gehad of wat mijn fout is.' Ik kijk hem aan en laat mijn vingers van zijn wang afglijden. 'Maar ik ben je wel dankbaar.' Ik zwijg en trek hem in een knuffel. Ik wil er niet aandenken wat er was gebeurd als Max me niet kwam helpen... Ik bijt op mijn lip en laat Max weer los. Ik glimlach kleintjes en ga staan. 'Zullen we terug naar Alicia?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Max Owens ~ Lynx
    “Max...” Aria zuchtte en keek me toen weer aan. “Dank je.” De aanraking van haar zachte vinger op mijn wang liet tintelingen achter. Fijne tintelingen.
    Toen ik aanstalten maakte om terug te veranderen, zette ze een stapje achteruit, om mij pas terug aan te kijken als ik helemaal mens was. Het voelde goed om terug mens te zijn, al moest ik toegeven dat het lynx zijn iets leuker was. Het was eerst en vooral warmer, omdat die beesten in Siberië en omstreken woonden, alles was scherper, luider en het bos had opeens zoveel onbekende geurtjes die ik nog kon ontdekken.
    Een paar takjes kraakten onder Aria's voeten toen ze in mijn richting kwam gelopen. Het was nogal moeilijk om iedereen hier te onderscheiden in de donker, maar ik wist zeker dat het Aria was. Ik schrok een beetje toen ik haar hand weer tegen mijn wang voelde. “Waarom luisterde je niet?” vroeg ze. Haar stem zorgde weer voor de rillingen waar ik van hield. “Ik wil dat je uit alle zaken blijft waar ik vroeger mee te maken heb gehad of wat mijn fout is.”
    “Ik rook gewoon problemen,” fluisterde ik zacht. Haar koude vingers gleden van mijn wang af. “Stel je voor wat er allemaal gebeurd was als ik wél naar je geluisterd had?” Ik wilde er niet eens aan denken. Ze had nu al een mes tegen haar keel gedrukt gekregen. “Maar ik ben niet trots op wat ik gedaan heb...”
    “Maar ik ben je wel dankbaar.” Ze trok me in een knuffel, eentje die ik nu wel kon gebruiken. Ik wreef zachtjes met mijn hand over haar rug, omdat ik blij was dat ze geen enkel schrammetje had. Toen ik weer losgelaten werd, glimlachte Aria kleintjes. “Zullen we terug gaan naar Alicia?” vroeg ze.
    Ik grinnikte. Misschien best, want Lewis zat daar alleen met het kleine meisje. “Goed idee.” Ik wierp nog een blik op Yfory en de jongen, die volgens mij dacht dat hij waanbeelden aan het zien was, want zijn mond hing een stukje open. Ik glimlachte begroetend naar hem toen ik hem voorbij liep en knikte bemoedigend naar Yfory.

    Lewis Ellsmor ~ Grizzly
    De kleine speldjes schuurden tegen mijn hoofdhuid aan en zorgde er elke keer weer voor dat mijn gezicht vertrok, alsof ik net een stuk limoen had binnengespeeld. Kon dat kind niet eens rustig doen?
    Mijn haar stond alle kanten op. Volgens mij had ze wel in elk plukje een speldje gezet en haar voorraad was nog niet op. Ik haatte speldjes, vooral die lelijke goeden met roze – plastic – hartvormige diamant, die waren lelijk. En van die had ze juist de meesten. Ze hadden gemene tandjes die zo in je hoofdhuid bleven steken. Lelijke gedrochten dat het waren.
    Ik legde zachtjes mijn handen op Alicia's armen. “Genoeg speldjes, meisje,” zei ik vriendelijk. “Laten we nu jouw haar doen.” Met mijn hand maakte ik al aanstalten om die speldjes eruit te trekken, maar ze keek me met grote geschokte ogen aan. “Laat ze erin zitten! Max moet het zien!”
    Ik zuchtte en legde me er maar bij neer. Tegenspraak duldde dat kleine monster toch niet. En hoewel ze een echte bitch leek te zijn, vond ik haar toch lief en schattig. Ze was overduidelijk te goed voor deze wereld, mijn wereld toch, en had een uitgesproken mening. Ze leek eigenlijk wel een beetje op mij. Al was ik niet zo into roze en prinsessenspulletjes. En ik wilde ook niet de hele tijd krulletjes en speldjes in iemand anders haar stoppen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Ik kijk hem aan. 'Daar wil ik ook niet aandenken,' zeg ik zacht en pak zijn hand op. 'Maar er is ook niks gebeurd, dus daar hoeven we ook niet aan te denken.' Ik kijk hem aan en glimlach even kleintjes. Ik bijt op mijn lip. Ik voel zijn hand nog steeds over mijn onderrug wrijven, terwijl zijn hand eigenlijk allang van mijn onderrug af is. Ik kijk hem even ana met een kleine glimlach. Ik hoor hem grinniken. Ik denk dat hij aan zijn zusje denkt. Ik kijk even opzij naar Yfory en de jongen. Ik mocht ze niet, Vince en die jongen. Yfory schenk ik een vage glimlach. Dan loop ik terug de openplek op. 'Max,' fluister ik weer zachtjes en draai me naar hem toe. Ik druk een kus op zijn wang en glimlach even. 'Dank je,' zeg ik weer en trek hem dan mee naar Lewis en Alicia. Zodra ik Lewis zie, schiet ik in de lach en neem de kleine Alicia in mijn armen. Ze kijkt me aan en glimlacht. Dan geeft ze me een stevige knuffel om vervolgens zich stevig aan Max vast te klemmen. Ik geef haar aan Max.
    'En wat vind je ervan wat ik bij die jongen heb gemaakt,' zegt ze luid, terwijl ze Max stevig vast heeft. Ik glimlach even naar ze en schenk Lewis even een medelijdende blik, al weet ik niet of hij dat kan zien


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    { Hey! Zou ik een aparte rol gaan maken voor Melian? Jullie lezen in dit stukje wel waarom... }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Melian keek verbaasd naar Max en toen naar mij.
    'Zijn jullie... Kunnen jullie veranderen in dieren?' vroeg hij verbaasd.
    'Moet ik het nog bevestigen?' vroeg ik op mijn beurt.
    Hij schudde zijn hoofd en keek weer naar de grijnzende Vince.
    'Waar wacht je op, Yfory?' zei Vince uitdagend.
    'Ach, houdt toch je kop dicht' bitste ik.
    'Dat doe ik toch niet! Dood me dan! Ik ben blij met alles wat ik gedaan heb, dus ik kan gelukkig sterven' zei Vince grijnzend.
    Ergens bespeurde ik angst. Angst van Vince. Dat was pas zeldzaam. Melian pakte zijn pistool uit mijn handen, laadde het en hij richtte het op Vince.
    'Neem dat terug, Asshole!' riep hij kwaad uit.
    Vince grijnsde.
    'Nee, Melian. Dat neem ik niet terug'
    Melian wilde schieten, maar de kogels waren op.
    'Damn' vloekte Melian.
    'Dan zit er maar niets anders op'
    Tot mijn verbazing veranderde hij in een dier. Wow, wat?! Hij liep snel naar Vince toe, en Melian beet in Vince zijn keel. Totdat Vince niet meer ademde.

    { Melian:


    Melian als dier:

    }


    I will keep watch.

    Max Owens ~ Lynx
    “Max.” Aria fluisterde mijn naam weer, waardoor ik tussen de open plek en het meertje in bleef staan. Aria boog zich dichter naar me toe, waardoor ik wat zenuwachtig werd. Toen ik haar zachte lippen op mijn wang voelde, begon hij weer helemaal te tintelen. Toen ze terug trok, bleef ik haar nog steeds verbijsterd aankijken. “Dankje.”
    Ik had geen tijd om te recupereren van dit alles, want ik werd alweer verder gesleurd richting de open plek. Ik drukte mijn tanden zacht in mijn onderlip, terwijl ik achter haar aan liep alsof ik vergeten was hoe ik moest lopen.
    Ik werd snel uit mijn trance getrokken bij het zien van Lewis depressieve gezicht en zijn haren die alle kanten op stonden. Het leek wel alsof er een fabriek van speldjes in zijn gezicht ontploft was en hij was er duidelijk niet blij mee.
    Aria trok Alicia al mee in een dikke knuffel. Ze stak haar mollige armpjes uit in mijn richting en ik nam haar lachend op mijn arm. Ook zij drukte haar lippen op mijn wang – ik kreeg nogal veel vrouwelijke aandacht vandaag, maar mij hoorde je niet klagen – en zei: “Maxie! Je leeft nog!”
    Ik grinnikte en wreef zacht met mijn hand door haar vlechtjes. “Ik zei het toch.”
    Haar oogjes bleven echter hangen op de snee die mijn linkerwang tekende. Ze wreef er zachtjes met haar vinger over. Haar ogen bleven op haar vingertje gefixeerd toen ze hem eraf haalde en het bloed eraan bleef hangen. Ze trok een vies gezicht en veegde het daarna aan mijn shirt af alsof ze zonet een vieze kauwgom onder een ouwe, muffe schoolbank had aangeraakt.
    “En wat vind je ervan, wat ik bij die jongen heb gemaakt,” zei ze luid.
    Lewis keek me met een pruillip aan. “Ze heeft me gemarteld,” jammerde hij, maar zijn gezicht vormde al snel tot een glimlach toen hij Alicia's gezicht zag. “Ze heeft wel temperament, zeg.”
    Ik lachte zachtjes. “Prachtig schatje,” complimenteerde ik haar. “Maar nu mag hij het er wel uit halen.”
    Lewis knikte dankbaar en begon de speldjes in grote hoeveelheden uit zijn haar te trekken.

    [Wat is dat voor een beest? O.O]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:15 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aria Maya Angels || Wolf

    Met een glimlachje kijk ik naar Alicia, maar stiekem gaat mijn blik elke keer weer naar Max toe. Ik bijt op mijn lip en glimlach even als Max haar complimenteerd. Ik zucht en kijk naar de grond. Ik steek mijn handen weg in mijn jaszakken, waardoor ik het doosje XTC weer voel. Misschien moest ik het verstoppen in het bos, dan had ik het niet bij me, maar ik wist waar ik het kon vinden... Of zou dat niet handig zijn. Ik zucht even en kijk met eeen glimlachje naar Lewis en Max.
    'Kom ik help je, die speltjes blijven altijd heel irritant hangen in je haar,' grinnik ik en loop naar hem toe om de speltjes eruit te halen. Ik ga zo voorzichtig mogelijk te werk. Ik geef uiteiteindelijk alle speltjes terug aan Alicia en glinlach naar haar. Dan kijk ik weer naar Max en bijt op mijn lip. Ik glimlach even en ga zwijgend naast hem staan. Wat was er met Vince gebeurd? En met die jongen?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 22:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    { Dat is een Afrikaanse Cervetkat ^^ Is Wikipedia toch nog ergens goed voor d: }

    Yfory Seren ~ Dingo

    Verbaasd keek ik hem aan. Hij veranderde terug zodra hij er zeker van was dat Vince niet meer ademde. Melian zuchtte en zat geknield naast Vince.
    'You earned it, asshole' zei hij zacht en hij stond op.
    Hij keek me aan. Verbaasd keek ik terug. Melian zuchtte en keek me met een flauwe glimlach aan.
    'Jij wilt nu vast weten hoe ik dit kan, hè?' vroeg hij.
    Ik knikte langzaam.
    'Een paar jaar terug vluchtte ik letterlijk voor mijn leven, en veranderde ik ineens in een Afrikaanse cervetkat. Ik vond het raar en eng, en toen hoorde ik dat we opdrachten kregen. Na alle opdrachten te hebben overleefd, besloot ik om niet te blijven en alles opnieuw te doen, dus om met een schone lei te beginnen. En toen kwam ik hem tegen' zei Melian.
    Ik knikte. De rest kende ik wel: Drugs en de business. Melian glimlachte.
    'Ik heb wel vrienden gemaakt, zoals Trevegg. Ramon trok ook veel met Trevegg op, maar ik weet niet of ik hem als vriend kan beschouwen' zei hij.
    Wow, wacht. Ramon?! Melian keek me aan.
    'En nu ben jij aan de beurt' zei hij.
    Bespeurde ik daar een soort van trots?
    'In wat voor dier kan jij veranderen?' vroeg Melian aan me.
    'Een Dingo'
    'Cool'
    We zwegen even en we keken bedenkelijk naar het lichaam van Vince.
    'Kom, we gaan die klootzak begraven' mompelde Melian en we veranderden beiden in ons roofdier.

    Na Vince begraven te hebben, veranderden we terug en liepen we naar de open plek. Toen Melian Trevegg in zijn vizier kreeg, waren het net verloren broers. Ze omhielzen elkaar - zoals alleen jongens dat kunnen - en ze gingen even verderop praten. Ik liep naar Aria, Max, Alicia en Lewis.
    'Geen zorgen, hij is oké' zei ik en ik plofte neer naast Lewis.

    { Melian is dus NIET meer beschikbaar voor jullie om mee te schrijven. Ik ga vandaag de rol uitwerken in het rollentopic en dan hebben we er ineens een jongen bij ^^ }

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 8:56 ]


    I will keep watch.

    [Jemig ik heb heel veel gemist.:$ Kan iemand zeggen wat er gebeurd is? Ik was een week in Zwitserland op skivakantie. Nou ja, de dag nadat we zijn aangekomen gingen we skiën. Maar ik had nog nooit geskied, mijn stiefvader gaf me les. Maar uiteindelijk ging ik na 2 uur de piste op, ik moest na een tijdje van de rode af om weer bij de plaats te komen waar me moeten zijn. Nou ja, ik vond het eng maar ik moest er wel vanaf. Midden op de helling ben ik ervanaf gevallen. Kben toen opgehaald door een sneeuwscooter.(: Maar in mijn bovenbeen is een spier gescheurd, dus ik loop met krukken.): De hele vakantie heb ik niet meer kunnen skiën.(huil)]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Aww ): Beterschap! En even een korte samenvatting ( als ik iets vergeet, zeg het dan): Aria heeft een doosje XTC gevonden en bewaard, Lewis en Yfory hebben gezoend, Vince is vermoord door zijn handlanger, Melian genaamd, en Melian kan veranderen in een dier ( Hij zat vroeger bij de roedel van Ramon en Trevegg ) en Alicia heeft Lewis omgetoverd tot een prinses ^^

    P.s. Ik ga dus zo de rol van Melian in het Rollentopic zetten :3 }


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    { Aww ): Beterschap! En even een korte samenvatting ( als ik iets vergeet, zeg het dan): Aria heeft een doosje XTC gevonden en bewaard, Lewis en Yfory hebben gezoend, Vince is vermoord door zijn handlanger, Melian genaamd, en Melian kan veranderen in een dier ( Hij zat vroeger bij de roedel van Ramon en Trevegg ) en Alicia heeft Lewis omgetoverd tot een prinses ^^

    P.s. Ik ga dus zo de rol van Melian in het Rollentopic zetten :3 }


    [Whahaha, bedankt.(:]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    { Oh, maybe nog handig om te weten: Aria, Max, Lewis, Alicia en Yfory zitten bij elkaar op de open plek, en Melian is aan het praten met Trevegg }


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    { Oh, maybe nog handig om te weten: Aria, Max, Lewis, Alicia en Yfory zitten bij elkaar op de open plek, en Melian is aan het praten met Trevegg }


    [Oké, ja. Is idd handig.(: Kzal even wat dingen terug lezen en kijken of ik zelf kan reageren.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ramon Trevegg Smith - Leeuw

    Fronsend kijk ik naar iedereen op het veld. Iedereen loopt komt en gaat. Opeens komt er een man aanlopen die ik niet ken. Oké, what the heck is hier aan de hand?! Afwachtend kijk ik naar wat er gaat gebeuren. Tja, eigenlijk zou ik dat niet moeten doen na wat er de vorige keer gebeurd is. Maar ik hoop dat ze nu niet in de problemen zitten. Uiteindelijk komt iedereen terug. Met een andere jongen. Ik knijp mijn ogen een beetje samen en schrik dan. Het is Melian, hij zat vroeger ook bij de groep met veranderde. Toen was ik nog niet de roedelleider.
    Ik kijk toe hoe hij Trevegg omhelst als een verloren broer en met hem gaat praten. Ik glimlach. Trevegg en Melian waren hele goede vrienden. Maar wat doet Melian hier in vredesnaam? Ik zucht. Er moet iets gebeurd zijn, sowieso. Ik voel het gewoon.
    Met een zucht sta ik op, ik ben nog steeds in leeuw-vorm. Met grote sprongen ren ik op het groepje af van Yfory, Lewis, Alicia, Max en nog wat andere. Als ik bij ze ben verander ik terug.
    'Wat is er gebeurd?' Vraag ik aan ze. Dan kijk ik rond. Jake is er niet.
    'En waar is in vredesnaam Jake?'

    Jake Dimitri Robusto - Jaguar

    Met een kreun doe ik mijn ogen open. Meteen overspoelt een vreselijke hoofdpijn me. Ik ga met samengeknepen ogen overeind zitten en breng mijn hand naar mijn voorhoofd, naar de plek die het meest pijn doet. Maar zo wat meteen is er een felle pijnscheut in mijn arm. Met een van pijn vertrokken gezicht kijk ik naar mijn arm. In mijn arm zit een wond in de vorm van een kogel. Dan herinner ik me alles weer;
    Ik had daar naar Lewis en Yfory gekeken en luisterde mee naar hun gesprek. Uiteindelijk kuste Lewis Yfory, dus keek ik weg. Na nog een paar woorden liepen ze weg, ik bleef zitten omdat ik ze wat tijd samen wou gunnen. Maar na een tijdje stond ik op en keek om me heen omdat ik een vreemd gevoel had. Opeens kwam er een jongen aanlopen met een pistool. Ik wou net veranderen toen hij schoot en me in mijn arm raakte. Het enigste wat ik nog weet is dat ik viel en het zwart voor mijn ogen werd.

    Ik kijk om me heen om te bepalen waar ik ben. Maar ik herken het niet. Een vreemd verstikkend gevoel lijkt als een deken over me heen te liggen. Met een kreun sta ik op. Mijn arm die niet door een kogel is geraakt breng ik naar mijn voorhoofd. Iets warms komt op mijn hand. Verbaasd kijk ik naar mijn hand. Er zit bloed op. Ik ben dus blijkbaar op mijn hoofd gevallen. Voorzichtig begin ik te lopen, maar het verstikkende gevoel word erger. Meteen ga ik de andere kant oplopen en het gevoel neemt af, gelukkig. Na een paar minuten lopen ga ik uitgeput op de grond tegen een boom zitten. Ik zou nooit na een paar minuten zo uitgeput zijn, maar ik heb denk ik te veel bloed verloren. Met een zucht leun ik met mijn hoofd tegen de boom.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki