• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    xSunshineee schreef:
    Jason Max Smith

    Als Dessy het over DE kamer heeft begin ik te lachen. "Het is niet omdat ik een player ben dat mijn vriend daar beneden elke dag plezier nodig heeft he?" Ik wijs terwijl even naar mijn willie daar beneden. "Zo erg ben ik dus echt niet." zeg daar na. Als iemand dat elke dag nodig heeft snap ik die persoon niet, je edele delen moeten ook eens dagen rust krijgen hoor. Ik sta recht en kijk haar aan. "Ik ga even kennis maken met de rest, ga je mee of blijf je hier lekker knus in je bed zitten?" vraag ik.


    Dessy Tamara Jones
    'Het is niet omdat ik een player ben dat mijn vriend daar beneden elke dag plezier nodig heeft he?' zegt hij waarop ik hem lachend aankijk. 'Zo erg ben ik dus echt niet.' zeg hij daarna. Lachend kijk ik hem aan, 'Dat had ik wel van je verwacht.' zeg ik als ik plagend mijn tong uitsteek. Hij staat op en kijkt me aan. 'Ik ga even kennis maken met de rest, ga je mee of blijf je hier lekker knus in je bed zitten?' vraagt hij. Ik ga rechtop zitten en sla mijn benen over de rand van mijn bed heen, waar ik mijn voeten weer in mijn veel te hoge hakken van 12 centimeter schuif en op sta. Ik zet een stapje dichter naar Jason toe en prik grijnzend in zijn gespierde buik en loop voor hem de kamer uit. 'Kom je nog?' zeg ik als ik glimlachend achterom kijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Uhh' was het zinnige wat er uit mijn mond kwam. Ik zette mijn zonnebril even af en tikte er ongeduldig tegen aan. 'Tien uur? Half elf? Weet ik veel, ik ben geen wekker' grinnikte ik. Zuchtend zette ik het nieuwe lege flesje neer en stond op. Heupwiegend liep ik naar de tv, zette hem op een of andere zender waar rustige muziek op was en liep naar Kyle, waarbij ik mijn hand uitstak. 'Om de tijd een beetje te doden' lachte ik. 'Mag ik deze dans van u?' glimlachte ik onschuldig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jason Max Smith

    Ik volg elke beweging die ze maakt. Als ze opstaat en in mijn buik prikt grinnik ik en draai me om om te zien hoe zij de kamer al uitloopt. 'Kom je nog?' vraagt ze. Meteen knik ik glimlachend en volg haar de kamer uit, ik steek haar weer voorbij en loop de trappen af. Ik kijk even rond om te zien of ik mensen zie. Ik kijk even achterom waar Dessy blijft en loop dan rustig verder. Ik hoor zachte muziek en dan een meisjesstem. 'Mag ik deze dans van u?' Ik besluit op het geluid af te gaan en zie een jongen en een meisje. "Yo!" roep ik naar hun.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:39 ]


    16 - 09 - '17

    Kyle Nathan Jones

    Ik grinnik even, 'Oké we zien het wel dan' zeg ik met een glimlach en grijns even als ze muziek aanzet. Ik lach even als ze me ten dans vraagt en ik pak haar hand vast. 'Waarom ook niet hé' zeg ik lachend en sta op. Net op dat moment komt er een jongen binnen die ons begroet met een Yo. 'Heey' zeg ik en kijk even naar de jongen. 'Ik ben Kyle' stel ik mezelf daarna even gauw voor en kijk daarna weer naar Drew.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Drew Scarlett is de naam. Zeg maar gewoon Joker' grinnikte ik naar de jongen. Hij zag er niet verkeerd uit. Dit zou nog wel eens wat kunnen worden als er allemaal zulke jongens in dit huis waren. De meisjes negeerde ik gewoon, zeker weer van die opmaak tutjes. Ik zelf vond een laagje eye-liner en wat mascara al genoeg. Met een klein laagje lippenstift was ik ook weer gelukkig, maar voor de rest moest ik niet aan die troep denken. Lachend zette ik mezelf en Kyle goed, en leidde Kyle zodat ie alleen maar mee hoefde te stappen. 'Ik zei toch dat ik kon dansen. Alhoewel ik dit minder vind dan wat ik normaal altijd doe' gniffelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jason Max Smith

    Het meisje en de jongen kijken mijn kant op en stellen zich voor Kyle en Drew Scarlett die ik gewoon Joker moet noemen, waarom Joker? "Ik ben Jason." stel ik mezelf dan voor. Ik kijk weer even achter me of Dessy er niet is, maar ik zie ze niet. Ik kijk naar hoe Drew Kyle begeleid met de dans. Grinnikend kijk ik toe.

    [Sorry, verder geen inspiratie om te schrijven]


    16 - 09 - '17

    Kyle Nathan Jones

    De jongen stelt zich voor als Jason, nu maar hopen dat ik al die namen goed zou onthouden. Als Drew begint te dansen schud ik lachend mijn hoofd. 'Heey! Ik hoor te leiden' zeg ik lachend maar dans toch met haar mee. 'Wat een saaie dans zeg' zeg ik lachend en kijk daarna even naar de tv. 'Is er niks beters?' vraag ik lachend. Als er geen goede muziek op tv was had ik altijd nog mijn ipod en boxjes mee zodat we daar wel muziek op konden luisteren maar er was vast wel wat goede muziek op tv. 'Maar je kan inderdaad geweldig dansen' zeg ik lachend en kijk der aan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:22 ]

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ik zette de tv op MTV en gelijk kwam er één of ander hiphopnummer. 'Mooi' grijnsde ik en ik liet Kyle los. Sierlijk begon ik te dansen. Ach ja, meer dan negen jaar dansles, hé. Soepel bewogen mijn heupen heen en weer en bewoog de rest van mijn lichaam mee. Hm, dansen kon ook opwarmen zijn. Het liedje Scream and Shout van Britney Spears en Will.I.Am kwam op waardoor ik grijnsde. Perfect. Ik ging soepel over in jazzballet. Een mix van alle dans, mijn favoriete danssoort.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    Ze laat me los als er betere muziek opkomt en ik grijns even. 'Ow nu heb je mij niet meer nodig' zeg ik lachend en loop richting de plek waar de flesjes bier nog staan. ik pak er twee en kijk naar Jayson. 'Wil je ook?' vraag ik hem waarna ik er al een openmaak en die aan mijn mond zet. Ik kijk even naar hoe Drew danst en ik grijns even, ik moet zeggen dat doet ze goed. Ik drink het biertje dit keer wat rustig op als de andere anders was die weer zo snel leeg.

    [en toen was het stil xD[

    [Wie wil Dessy en Brandon ontmoeten?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ze kunnen bij Kyle, Jason en Drew komen ?^^]

    Jason Max Smith

    Drew laat Kyle los en zoekt andere muziek waarop ze heel leuk en goed begint te dansen. Grijnzend kijk ik toe, ze kan echt super goed dansen! 'Wil je ook?' hoor ik opeens naast me. Ik kijk op en zie Kyle met biertjes in zijn hand staan. Ik knik en neem een flesje van hem over dat ik open doe en er een flinke slok van neem. Ik kijk weer naar Drew. "Je dans echt super goed!" zeg ik tegen haar en knipoog. Dan kijk ik weer even naar Kyle. "Ga je feesten vanavond?" vraag ik aan hem.


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ik stopte weer met dansen en plofte nog gewoon vol energie op Kyle's schoot neer en floot een liedje alsof het doodnormaal was. 'Zo'n twaalf tot dertien jaar op dansles gezeten. Is te verwachten, niet?' grinnikte ik. 'Ik wil nog een biertje, maar dan verpest ik het voor dadelijk om dan kan ik niet meer dansen' pruilde ik. Ik sloeg mijn benen nu zo dat ik met mijn gezicht naar Kyle toe zat. 'Oh, ik moet jullie trouwens waarschuwen. Als er elke avond hier een vreemde vent of jongen rondloopt, is het mijn schuld' grijnsde ik speels.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kyle Nathan Jones

    Ik grijns naar Jason die vraagt of ik vanavond ga feesten. 'Ja tuurlijk! daarvoor kom ik hier, ga jij ook?' vraag ik hem en loop ondertussen naar de bank om daar weer op te gaan zitten. Ik kijk naar Drew maar die stopt net met dansen. Ze ploft op me schoot en floot een liedje. 'Ik wil nog een biertje, maar dan verpest ik het voor dadelijk om dan kan ik niet meer dansen' pruilt ze daarna en ik grinnik even. ' Ben je zo snel dronken?" vraag ik een beetje plagend en kijk der aan. 'Maar neem er dan maar geen een meer want het is zonde als je dat geweldige dansen van je niet meer kan laten zien straks' zeg ik lachend. Ze gaat anders zitten waardoor ze met haar gezicht naar mij toe zit en ik kijk er even aan. Ik grinnik even, 'OOh dan weten we dat, als er een vreemde meid rondloopt, dan is het de mijne' grijns ik.