• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    quin98 schreef:
    [inmiddels zitten ze in de taxi maar ik kan me reactie nog gauw aanpassen?]
    [Graag. Als je dat zou willen doen zou je een schat zijn :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Opnieuw douchen. Ik zweet, ugh]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    quin98 schreef:
    Kyle Nathan Jones

    Ik schik even als ik mee gesleurd wordt door Drew maar weet algauw mee te lopen. Ik kijk even naar haar hand en grijns lichtjes. 'Kan je het nu alweer niet laten het shirt van me lijf te scheuren?' vraag ik lachend en kijk der aan. Als ze in de taxi stap blijf ik buiten staan, 'Ik ga de andere nog even ophalen' zeg ik lachend en loop weer terug. Ik wist dat er ng een paar waren die ik nog niet ontmoet had en het leek me wel dat die de eerste avond stappen ook graag mee wilden. 'We gaan uit! wie mee wilt moet nu komen!!' roep ik door het huis heen en ga daarna door het huis heen lopen. Al snel vindt ik een jongen en een meisje en glimlach even, 'Heey ik ben Kyle, we gaan met ze alle uit dus gaan jullie ook mee?' vraag ik ze en kijk ze aan.


    [aangepast]

    [K reageer over een kwatiertje ik ga nu even snel douchen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle Rae Jade Parker
    Ik hoor geroep maar reageer er niet op aangezien ik met ricky in gesprek ben. 'Heey ik ben Kyle, we gaan met ze alle uit dus gaan jullie ook mee?' Zegt een jongen genaamt Kyle. Ik krijg eem brede glimlach rond mijn lippen. Deels omdat hijvroeg of we uitgingen wat trouwens een ja is. En hij is super knap. Daar wil ik best naast wakker worden morgen ochtend. 'Rachelle, maar noem me Rae. En ik weet niet wat Ricky doet, maar ik ga mee.' zeg ik grijnzend. Ik kijk even naar mijn kleding. ' Zodra ik omgekleed ben. Geef me een minuutje.' zeg ik de jongen en ik loop naar boven. Open mijn koffer en pak een sexy topje samen met een strakke skinny zodat je mijn kont extra goed ziet zitten. Inchet shirtje zat een mooie inkijk en kon je mijn zwarte kanten bh een klein beetje overheen zien, maar ik vond het wel sexy. Ik had ook nog een mooie decollote. Aan mijn ogen deed ik niets al deed ik een briefje van 50 in mijn broekzak. In de andere zak deed ik mijn telefoon en twee lipsmackers. Watermeloen en Cola. Om je lippen lettterlijk bij af te likken. Ik kijk op de klok. Zoals ik al zei een minuutje. Ik pak een paar sexy pumps niet te hoog, maar niet te laag zodat ik niet boven jongens uitkom. Ik loop de trap af en kijk kyle aan die vast verwacht dat het langer ging duren. 'ik ben klaar.' zeg ik terwijl ik mijn armband omdoe.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wooooow, kan iemand me bijpraten? Ik zit niet zo vaak op de computer ivm met school enzo, dus ik ben niet zo überactief.]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Ze stappen de taxi in, op weg naar de club. Trouwens, zullen ze gewoon naar Karma gaan of ergens anders heen?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Karmaaaaa ja!]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Kyle kwam ze halen om naar de club te gaan. Rae is net klaar met omkleden dus ze gaan volgens mij nu :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, Karma vind ik ook wel goed (:]


    16 - 09 - '17

    [Ik zal zo even reageren ben net thuis van school en ga nu even eten]

    Kyle Nathan Jones

    'Rachelle, maar noem me Rae. En ik weet niet wat Ricky doet, maar ik ga mee.' Zegt ze met een glimlach en ik knik even. 'Mooi zo' zeg ik met een glimlach en bekijk haar even gauw, ze was zeker niet verkeerd. ' Zodra ik omgekleed ben. Geef me een minuutje.' zegt ze en ik zucht even waarna ik knik. 'Als je maar snel bent want iedereen is al in de taxi aan het wachten' zeg ik en glimlach daarna toch even. Ze is al snel naar boven en ik kijk de jongen aan, Ricky had Rae net gezegd dat die heten volgens mij. 'Jij gaat ook wel mee hé?' vraag ik hem met een grijns. Na een minuutje wat ze dus zij staat ze weer beneden en ik kijk er licht verbaast aan. 'Jij bent echt snel' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Nou komen jullie? de taxi staat buiten' zeg ik met een glimlach.

    Rae jade Parker
    'Jij bent echt snel' Zegt hij waardoor ik grijns. 'ik ben nou eenmaal een meisje die zich aan haar woord houd.' Zeg ik waarna ik op mijn lip bijt. 'Nou komen jullie? de taxi staat buiten' Zeg hij. Ik knik en loop voor hem uit. Deels dat ik dan comfortabel in de taxi kon zitten en deels omdat hij dan naar mijn kont kon kijken. Ik zou namelijk geen bezwaar hebben om bij hem in bed te belanden. Ik grijns in mezelf en open de deur waarna ik in de taxi ga zitten. Ik kijk naar het Meisje naast me. 'ik ben Rae en jij?' vraag ik haar. Ik bekeek haar even gelukkig. Ze was niet so een make up doos net zoals ik dat ook niet was. Plus ik zag de meiden hier niet als conpetitie. Iedereen beland wel met de jongens in bed. Nou ik in ieder geval. [Ik wist alleen zeker dat Drew erin zat. De rest wist ik niet zeker :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Ik ben Rae en jij?' vroeg opeens een meisje naast me. Ik bekeek haar even uitbundig en afkeurend. Niet afkeurend hoe ze eruit zag, maar hoe ze deed. 'Kun je het ook nog eens aardig vragen of ga je meteen de bitch uithangen?' mompelde ik. En door twee woorden was mijn stemming verpest. Ach ja, hoe eigendunk ik was, ik kon veel beter dansen dat wist ik zeker. Ja, ik was helemaal vol van mezelf, maar ach. 'Drew Scarlett, achternaam van jou boeit me niet dus waarom zou jij die van mij moeten weten? Ik heb liever geen Drew of Scarlett, dus zeg maar gewoon Joker of The Joker' mompelde ik. 'Waarom merk je nog wel' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    'Kun je het ook nog eens aardig vragen of ga je meteen de bitch uithangen?' Momplt ze. Ik trek mijn wenbrauw op. 'Sorry. Ik dacht dat ik het aardig vroeg, maar goed.' zeg ik dan een beetje verbaasd niet dat het perse van mijn stem af was te luisteren. 'Drew Scarlett, achternaam van jou boeit me niet dus waarom zou jij die van mij moeten weten? Ik heb liever geen Drew of Scarlett, dus zeg maar gewoon Joker of The Joker' Zegt ze. Ze klonk wel veel eisend. 'Oke prettig kennis te maken Joker.' zeg ik vriendelijk. Haar mogen was dus een vergissing geweest. Om een of andere reden was ik door haar afgekeurd. Ik zal dus er zelf achterkomen waarom haar bijnaam Joker is. Oke dan. Ze was vatpst een grappenmaker. Ach ik kende er genoeg. Ik word iedere keer in de maling genomen of geprankt, maar het lukt ze niet aangezien ik gewoon niet schrik. Nou bijna nooit. Ze weten gewoon waarneer het te ver gaat en waaraan ze niet moeten beginnen. Geen Naalden of spinnen. De kleine oke maar geen grote harige. Dan wisten ze dat ze een vuist op de kaak konden verwachten. Dan verlies ik mezelf namelijk. Ik word niet snel boos, maar je moet het niet uitdagen als je dat doet kan er echt wat met je gebeuren.


    I'm finally back, Finally after a Year break