• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    [Bij Drew wordt je een stuk erger beetgenomen, geloof me]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Hé, Kyle!' riep ik hard, terwijl ik me voorover boog zodat ik door het achterste portier hem kon zien. 'Niet stiekem nog een biertje pakken, hé! Je moet wel nog kunnen dansen, ik leid wel weer' Een schaterlach verliet mijn mond en ik moest breed grijnzen. 'Maar dit keer géén fucking oude muziek, jij gaat eens wat van hiphop leren!' gilde ik. Dat zou nog eens wat worden. Alle pasjes aan Kyle leren. Wedde dat het zo'n vijf jaar zou duren? En dat was dan maar van hiphop. Zo had je nog streetdance, jazz ballet, ballet, Ierse dans, stijldans en dat soort dansen. Bekend, maar ook minder bekende. Zat ik hier nou serieus over dansen te denken? Ach ja, wel mijn dagelijks leventje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    [Bij Drew wordt je een stuk erger beetgenomen, geloof me]

    [Weet ik. Maar datcweet Rae niet. En dat was de gedachte van Rae. Je kan Drew wel iets laten doen met een spin ofzo dan gilt ze het uit kan je lachen. Al word ze wel heel erg boos dat ze je kan verwonden, maar dat heeft drew er vast wel voor over.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Hoe erger ze Drew verwond, hoe erger ze wordt beetgenomen ^-^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [zou zo even reageren ^^]

    Kyle Nathan Jones

    Nadat Rae al voor mij uit liep naar de taxi had ik nog gauw het laatste biertje van de tafel gepakt. Tja, zomaar laten staan kon ook niet hé. Ik loop rustig achter haar aan en werp even grijnzend een blik op haar kont, zag er goed uit. Ik stop bij de taxi en ga er een beetje aanhangen omdat toch nog niet iedereen er is. Ik drink rustig nog een paar slokken van mijn biertje tot ik merk dat de meiden een beetje ruzie hebben, zo dat hebben ze snel voor elkaar.'Hé, Kyle!' roept Drew ineens en ik kijk even op. 'Heey' zeg ik lachend. 'Niet stiekem nog een biertje pakken, hé! Je moet wel nog kunnen dansen, ik leid wel weer' zegt ze terwijl ze daarna begint te lachen. 'Hoezo stiekem? je mag het gewoon zien hoor, en ik ben niet zo snel dronken als jou' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Ik leid' voeg ik eraan toe en begin zelf ook te lachen. Maar dit keer géén fucking oude muziek, jij gaat eens wat van hiphop leren!' zegt ze en ik grinnik even. 'Wie zegt dat ik dat nog niet kan?' vraag ik grijnzend. Ik kon eigenlijk nog best wel redelijk dansen, niet dat ik dansles had gehad of zo maar ik ben vaak genoeg uit geweest en dat soort dingen. Ik besluit ook maar gewoon in de taxi te gaan zitten en wacht licht ongeduldig op de rest, konden ze niet wat sneller zijn?

    Little schreef:
    [Hoe erger ze Drew verwond, hoe erger ze wordt beetgenomen ^-^]

    Me knows. Maar gelukkig zit Rae op Karate Kung fu en andere vechtsporten dus ze kan wel wat : P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Zit iedereen nog niet in de taxi?]


    16 - 09 - '17

    [volgens mij niet, ]

    [Niet iedereen, nee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [wie nog niet eigenlijk?}

    [Alison en Ricardo? Kan dat?]


    16 - 09 - '17

    [jup, en Brandon volgens mij ook nog niet ]

    Iedereen is ingestapt, de taxi is aangekomen bij Karma en iedereen is uitgestapt.


    Mr. Know it all

    [Oh, handig:Y)]

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Vrolijk rende ik naar de rij van vier mensen. Gelukkig was het vroeg dus bij alle clubs, zelfs bij Karma, was het niet zo overvol. Snel liet ik mijn paspoort zien, handig als je negentien was. Ik werd toegelaten en stapte het gebouw binnen. Het was wel druk, waardoor ik moest grijnzen. Glimlachend liep ik naar de bar waar ik een sterk drankje bestelde. Ik kreeg al snel een blauw drankje voor me en dronk het in een paar slokken op. Bij dit soort drankjes kreeg je de kick meteen. Heupwiegend liep ik de dansvloer op en begon sierlijk te dansen. Mensen keken naar me, wat me juist liet glimlachen. Een ander nummer kwam erop en al snel was ik dit keer een andere dans aan het doen, dit keer een hiphop. Salto's maken kon ik prima, andere dingen waren voor mij ook geen probleem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."