• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    Dessy Tamara Jones
    Jason liep snel vooruit naar de kamer, en ik had van een afstandje alles aan staan kijken. Die jongen leek me wel aardig, maar over het meisje had ik nog niet echt een mening kunnen vormen.. Uiteindelijk besloot ik om ook maar de kamer in te lopen en glimlachte toen ik naar de jongen en het meisje toeliep. 'Hoi, ik ben Dessy.' zei ik vriendelijk toen ik mijn hand naar hen uitstak. Pas toen zag ik dat het dat meisje was die me meteen liet schrikken toen ik binnen stond te wachten tot iemand me kwam helpen. Ach, misschien was ze wel heel aardig.

    Brandon Jason Miller
    Nadat ik mijn tassen op mijn kamer had gezet en me omgekleed had in een simpel wit shirt met een zwarte short tot op mijn knieën liep ik van de trap af naar beneden en trof daar twee meisjes en twee jongens aan. Het ene meisje, de kleinste, die zich voor aan het stellen was aan de anderen, had ik al eerder in de kamer zien staan met haar koffers, de anderen waren nog onbekend voor me. 'Hey, ik ben Brandon.' zei ik toen ik de kamer in liep en iedereen in het algemeen begroette, ik had niet zoveel zin om iedereen een hand te gaan geven. Ik ging op de bank zitten en glimlachte even vriendelijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jason Max Smith

    "Ja tuurlijk! daarvoor kom ik hier, ga jij ook?" zegt Kyle. Meteen knik ik. "Ik ben altijd te vinden voor het feesten." zeg ik glimlachend. Ik kijk toe hoe Kyle gaat zitten en Drew meteen op zijn schoot gaat zitten. "Ik wil nog een biertje, maar dan verpest ik het voor dadelijk om dan kan ik niet meer dansen'" pruilt Drew. "Ben je zo snel dronken?" vraagt Kyle dan waardoor ik moet lachen. "Misschien moeten we haar net iets meer laten drinken, misschien danst ze dan iets beter met wat minder kleren. Dat zou nog iets leuker zijn." grap ik, nuja misschien is het wel geen grap, want ik zou dit maar al te graag zien Drew die stript met weinig kleren aan. Als Drew zegt dat al we vreemde jongens zien die van haar zijn zegt Kyle dat als we vreemde meiden zien die van hem zijn. "Nou Kyle, ik dacht net hetzelfde over mij te zeggen." lach ik. Opeens hoor ik Dessy zich voorstellen achter me. Grijnzend draai ik me om. "Hey babe." zeg ik tegen haar en later komt er ook een jongen bij die zich voorstelt als Brandon. "Jason." stel ik mezelf voor.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:12 ]


    16 - 09 - '17

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    'Is goed, ik regel dan wel een taxi voor twee. Een romantisch uitje langs de straten waar je zo overvallen kan worden en vermoord. Wie wilt dat nou niet? Jaja, beste mensen. Voor nu maar één avond, als u weet wat ik bedoel' zei ik als een veiling presentator. 'Ik wil gaan! Kom, we gaan alvast, weet je. De rest loopt maar' zeurde ik. Toen ik op de klok keek was het alweer half tien. 'Goed genoeg voor mij!' zei ik en ik liep naar de vaste telefoon waarbij ik het taxi nummer intypte. Even later was het geregeld. 'Ik ben Drew Scarlett, noem me maar Joker!' riep ik.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nooo dont leave without Rae and Ricky!! Dumbeldore is er even. Niet us ik kan niet reageren. :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik kan wel doen dat Kyle het huis gaat rondkijken en ze meeneemt? ^^ Als jullie dat willen tenminste ]

    Kyle Nathan Jones

    I pak de hand van het meisje aan. 'Kyle' stel ik mezelf voor en laat haar hand dan weer los. Ik kijk naar de jongen die eigenlijk bijna tegelijk innen komt. 'nou zoals je waarschijnlijk al hoorde, ik ben Kyle' stel ik mezelf lachend opnieuw voor. 'Misschien moeten we haar net iets meer laten drinken, misschien danst ze dan iets beter met wat minder kleren. Dat zou nog iets leuker zijn' zegt Jason en ik grijns. 'Kijk, jij hebt nou nog is goede ideeën, Drew nog een biertje?' vraag ik dan lachend. 'Nou Kyle, ik dacht net hetzelfde over mij te zeggen' zegt Jason en ik lach even. 'Ach dan zijn ze gewoon van ons' zeg ik lachend. 'Ooh dat klinkt als een erg romantische date, dan neem je mij wel mee hé' zeg ik lachend tegen Drew en wiebel met mijn wenkbrauwen. Drew besluit een taxi te bellen omdat ze niet meer kan wachten en ik haal mijn schouders op. Ach, ik zal zo wel kijken waar de rest was en ze nog mee vragen.

    Dessy Tamara Jones
    'Hey babe.' zegt Jason als hij zich grijnzend omdraait. De andere jongen stelt zich voor als Kyle, het meisje die me liet schrikken heet blijkbaar Drew, en de jongen die tegelijk met mij binnenkwam lopen heet Brandon. Tot nu toe, lijken ze me allemaal best aardig. Ik hoorde hoe Drew een taxi belde om uit te gaan, blijkbaar kon ze niet wachten totdat iedereen in de woonkamer was. Grijnzend nam ik plaats op Jason's schoot. Hij was namelijk de enige die ik al een beetje kende. Ik pakte het flesje bier van uit Jason's hand en neem er een flinke slok uit waarna ik een vies gezicht trek. Ik hield helemaal niet van bier, ik had liever een mixdrankje, of gewoon een wijntje. Ik gaf het flesje weer terug aan Jason en draaide me naar de groep toe. 'Gaan we nu al uit? Moeten jullie je niet klaarmaken van tevoren?' vroeg ik verbaasd, want ik had nog wel wat werk te doen.

    Brandon Jason Miller
    De twee meisjes heette Drew en Dessy, en de jongens heette Jason en Kyle. Nu moest ik nog proberen dat te onthouden, want zo goed was ik niet in namen. Dan was er dus ook nog Ricky, en een ander meisje, die ik nog niet had gezien of gesproken. Ik merkte dat Drew een taxi had gebeld om uit te gaan, en keek naar mijn kleren. Ik was er nog niet echt op gekleed, maar goed, voor een eerste avond maakte dat niet zoveel uit. Ik leunde achterover in de bank en pakte een flesje bier van tafel af, wat ik snel opdronk, luisterend naar de anderen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Ik hoorde de taxi en klapte in mijn handen. 'Het boeit me niks wie er nou wél klaar is en wie er niet klaar is, meekomen! En anders loop je maar!' riep ik en ik sleurde Kyle zowat mee. De voordeur gooide ik open en blij gilde ik even. 'Partytime!' riep ik vrolijk en ik ging in de taxi zitten. Voor de zekerheid bekeek ik de chauffeur even. Ugh, een oud mannetje van zo'n vijftig tot zestig jaar. Hij grijnsde even naar me, en zo kinderachtig als ik was stak ik mijn tong uit. 'Inlaaien!' riep ik, bedoeld voor dat iedereen sneller moest.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jason Max Smith

    Ik was blij dat Drew een taxi belde om uit te gaan, ik had er zo'n zin in! Als Dessy op mijn schoot komt zitten, grijns ik breed. Als ze mijn flesje bier uit mijn handen trekt roep ik: "Hey!" en wil mijn flesje terug afnemen als ze een flinke slok neemt en dan een vies gezicht trekt. Grinnikend neem ik mijn flesje weer aan en neem een slokje. "Gaan we nu al uit? Moeten jullie je niet klaarmaken van tevoren?" vraagt Dessy. "Dessy babe, je ziet er al goed uit dus je hoeft je niet perse om te kleden." zeg ik met een knipoog, ja ik vind ook dat ik veel knipoog, haha. Als de taxi er is zet ik mijn flesje bier aan de kant en duw Dessy zachtjes van mijn schoot en trek haar zowat mee naar buiten en stap in de taxi.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:43 ]


    16 - 09 - '17

    Beckett schreef:
    [Ik weet niet waaorm, maar ik wil dit topic volgen, dus mijn topics.]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [We hebben fans(A)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Yay :P]

    Kyle Nathan Jones

    Ik schik even als ik mee gesleurd wordt door Drew maar weet algauw mee te lopen. Ik kijk even naar haar hand en grijns lichtjes. 'Kan je het nu alweer niet laten het shirt van me lijf te scheuren?' vraag ik lachend en kijk der aan. Als ze in de taxi stap blijf ik buiten staan, 'Ik ga de andere nog even ophalen' zeg ik lachend en loop weer terug. Ik wist dat er ng een paar waren die ik nog niet ontmoet had en het leek me wel dat die de eerste avond stappen ook graag mee wilden. 'We gaan uit! wie mee wilt moet nu komen!!' roep ik door het huis heen en ga daarna door het huis heen lopen. Al snel vindt ik een jongen en een meisje en glimlach even, 'Heey ik ben Kyle, we gaan met ze alle uit dus gaan jullie ook mee?' vraag ik ze en kijk ze aan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 21:37 ]

    quin98 schreef:
    [Ik kan wel doen dat Kyle het huis gaat rondkijken en ze meeneemt? ^^ Als jullie dat willen tenminste ]

    [Ja graag als jullie nog niet weg zijn?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [inmiddels zitten ze in de taxi maar ik kan me reactie nog gauw aanpassen?]