• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Curlies schreef:
    [Wow, ik heb veel gemist D: Wat is er allemaal gebeurd?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles.

    "Dadelijk betast je de rector als die iets uit dat hok komt halen, leuk." zei ik met een lachje om vervolgens nog eens te knikken. "Ik wil eerst eten, daarna kom jij aan de beurt."
    Anthony was ineens een heel stuk vrolijker en ik werd er een beetje zenuwachtig van. Ik wist niet eens waarom hij zo vrolijk was en waarschijnlijk wilde ik het ook niet eens weten.
    "Dank je, denk ik?" antwoordde ik vragend, waarna ik zachtjes grinnikte. "De supermarkt, daar zitten nog wel eens wat meiden op het muurtje." zei ik met een onschuldige grijns. Ik ging altijd naar de supermarkt, in de kantine viel toch niks fatsoenlijks te halen? Ja, smerige koffie die hartstikke lauw was en snoep dat aan elkaar plakte. Nee, dankjewel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    DamnBieber schreef:
    (...)


    (Harry en Jayy hebben Louis en Anthony voor een dagje geruild.
    Scarlett en James zitten nog steeds bij de ijssalon.
    Anthony weet nu als enige dat Harry biseksueel is.

    En verder weet ik niks belangrijks meer. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    (Harry en Jayy hebben Louis en Anthony voor een dagje geruild.
    Scarlett en James zitten nog steeds bij de ijssalon.
    Anthony weet nu als enige dat Harry biseksueel is.

    En verder weet ik niks belangrijks meer. x'D)


    [niall liam en rose hangen ook ergens rond geloof ik]


    Dont say why me, say try me

    (Wie wil Chiara meeten dan met een ander poppetje)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik wel^.^ Tenminste Arianne (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Ik wel^.^ Tenminste Arianne (: ]
    (Waar staat ze)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Anthony Brandon von Monroe
    "Ook leuk, zo vieze oude leraar." Grinnikte ik. Mee, ik dacht niet, dat er ook maar iets tussen Harry en mij zou gebeuren. Daar ging ik tenminste niet van uit. Al zou het wel leuk zijn en kon ik er best voor zorgen. Maar ik vond het ook wel gezellig zo. "Meisje zijn ook cute." Zei ik nonchalant en verstopten mijn handen in mijn zakken toen we naar buiten liepen. Gelukkig was het niet zo ver lopen. Ik was dan ook liever lui dan moe. Sonny kwam op me afrennen en sprong voordat ik iets kon doen ik mijn armen. "Het cutie." Mijn lippen planten ik op haa wang en vrolijk sprong ze weer uit mijn armen. "Hoi, doei!" Zei ze vrolijk en rende naar binnen. Dit deed ze nou altijd. Vrolijk keek ik naar Harry. "Nou, kom." Zei ik alsof er nooit wat gebeurt was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ergens in de hal]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Crudelis schreef:
    Scarlett Britney Jones.

    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog na zijn woorden en ik keek hem peinzend aan, niet-wetend wat ik nou zo goed kon begrijpen. Hij keek op en ik staarde verward in zijn hemelsblauwe ogen. Ze stonden een beetje wanhopig, maar hoogstwaarschijnlijk loog hij niet. Ik sloot mijn ogen even en zette alles op een rijtje, iets wat ik wel vaker deed als ik ergens niet meer uit wist te komen. Langzaam begon alles tot me door te dringen en ik boorde mijn tanden in mijn onderlip, voordat ik James weer normaal kon aankijken.
    "Je snapt niks van je eigen gevoelens?" vroeg ik zachtjes. "Volgens mij heb ik het nu door."
    Of die jongen was na al die jaren nog nooit verliefd geweest, of hij was het heel vaak geweest zonder het door te hebben. Het enige wat ik wist was dat hij en Harry de grootste flirts van de school waren en dat ze wel vaker een scharrel om de zoveel tijd hadden. "Het is niet je beste dag, nietwaar?"


    James Julian Mathes
    'Je snapt niks van je eigen gevoelens?' vroeg ze zachtjes. 'Volgens mij heb ik het nu door'. Ik zuchte diep en keek weer naar beneden. 'Het is niet je beste dag, nietwaar?' zei ze. 'Nou het ging allemaal prima, maar toen kwamen jij en Chiara. Van af toen liep het een beetje anders dan ik had verwacht', zei ik zuchtend. Ergens had ik zin om op te staan en heel hard weg te lopen, maar dat zou laf zijn. Ik leunde ietwat naar achteren en streek met mijn hand door mijn haren. Omdat ik niet echt wist wat ik moest doen pakte ik mijn tas om vervolgens mijn water daar uit te halen en nam een slokje. Dat was een goed idee want mijn keel leek uitgedroogt! 'Misschien moet ik wat zeggen, maar ik heb geen idee wat dan', zei ik. Het was niet echt iets interesants om te zeggen, maar het was beter dan helemaal niets. Teminste dat denk ik.

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    Ik wijs naar die met chocla en kijk dan naar Liam. "Mooi, anders moet ik me ook melden." Ik kijk even door de kantine. "Waarom is er niemand? Oké, er is les... Maar dan toch, normaal hoor je ook veel meer dan vandaag. Het is stil, te stil." Zeg ik met zo'n sneaky stem. "Maar hoe dan ook, wat gaan we doen?"


    Rosemary kingston
    Ik geef de chocolade donut aan Niall en begroet Liam. 'Iedereen is of aan het spijbelen of bij de repetities denk ik', zei ik. Hmm dat was een goede vraag, wat gaan we doen? Ik dacht even na over een goed idee. 'Hmm ik heb wel trek in patat', zei ik. 'Wie kent een goede patattent'. Ik was misschien wel een donut aan het eten, maar dat nam niet weg dat ik geen honger had.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 16:01 ]


    Dont say why me, say try me

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte eventjes en knikte snel. "Als jij schattig leuk vind..." zei ik onverschillig. Ik had niet graag iets schattigs, liever iets sexy. Ik ritste mijn vest weer dicht en liep samen met Anthony naar buiten, waarna mijn ogen vielen op een meisje dat op hem af rende. Ik bekeek het schouwspel even en lachte zachtjes. "Wie was dat?" vroeg ik verbaasd. Ik kende zijn vriendengroep niet, net zo min als dat hij mijn vriendengroep kende. Ja, Louis en ik kende hij misschien nog en eventueel James, maar ik kende nog wel wat meer mensen.
    Ik keek terug naar Anthony en knikte voordat ik de looppas weer inzette. "Gedraag je daar wel niet te hyper, daar kunnen ze niet tegen." De laatste keer dat Louis hyperactief daar was kreeg hij een aantal sigaretten naar zijn hoofd gegooid, net zoals water. Daar had ik vandaag niet bepaald zin in.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Scarlett Britney Jones.

    Mijn gezicht betrok. "Nou, dan spijt het me dat ik achter Chiara ben aan gegaan." zei ik om vervolgens op mijn lip te bijten. Ik begreep die jongen totaal niet. "Wat had je dan verwacht, eigenlijk?" Daar was ik best nieuwsgierig naar.
    James leunde naar achteren en streek met zijn hand door zijn haren heen, waardoor ik de tijd had om even mijn mobiel te pakken en de tijd te bekijken. Ik was nu al zeker een halfuur weg, de les zou niet heel lang meer duren. Voor mijn gevoel waren twintig minuten niet bepaald lang.
    "Misschien kun je eens zeggen waarom je hier aan begonnen bent. Weet je, James... misschien is het beter als ik terugga, je moet jezelf eerst eens begrijpen voordat ik dat kan." zei ik een beetje wijs, want dat was hoe ik me voelde op dit moment. Ik griste wat muntgeld uit mijn tas en schoof het naar hem toe. Ik vertikte het om nu gewoon weg te lopen zonder die koffie terug te betalen. "Bedankt voor de koffie." mompelde ik om vervolgens overeind te komen. "Ik neem aan dat je niet mee terugloopt?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik wist dat ik die vraag ging krijgen. "Dat van Sonny." Zei ik nonchalant. Sonny was de kleinste en het drukst van heel mijn vriendengroep. Oke. Samen met Jayy dan. Ik haalde mijn schouders op. Ok had toch mijn duidelijke voorkeur voor jongen. Maar als het om meisjes ging viel ik op schattig me een pittige kant. Zoiets als Sonny. Mijn gezicht vertrok even toen Harry zei dat ik niet druk moest zijn en even bleef ik staan om hem met opgetrokken wenkbrauwen aan te kijken. "Weet wat je van me vraagt Styles." Ik had het niet zo graag, dat mensen van me verwachten dat ik me anders ging voordoen als ik was. Helemaal niet voor een paar vrienden. We zouden het wel merken. Langzaam liep ik door en kwamen we bij de supermarkt. Al had ik geen flauw idee bij welk muurtje we moesten zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte eventjes. "Ze heeft wel een leuke naam." beaamde ik om vervolgens door te lopen. Het viel me op dat het gezicht van Anthony vertrok en zijn woorden verklaarden niet veel goeds. "Het is voor je eigen veiligheid." zei ik zo onverschillig mogelijk, waarna ik grijnsde en we al snel bij de supermarkt aankwamen. Hij mocht hyperactief bezig zijn, maar ik betwijfelde of ze dat wel zo leuk gingen vinden. Ik grinnikte toen Anthony gewoon verder liep en trok hem aan zijn pols een stukje terug naar mij toe, waarna ik naar de linkerkant liep en zoals verwacht twee meisjes op het muurtje zag zitten.
    "Anthony, dit zijn Noa en Fay." stelde ik hem voor toen we voor hun neus stonden. "Jill is zeker sigaretten kopen."
    Noa klom onmiddellijk van het muurtje af en leunde nonchalant tegen mij aan terwijl ze Anthony leek te keuren en Fay daarentegen bleef zitten en nam wat pilletjes in met het flesje water wat ze vasthad. Wist ik veel wat het was...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik piepten toen Harry me plots terug trok en ik plots voor twee meisjes stond. "Hoi." Mompelde ik nonchalant toen Harry me voorstelden. Nee. Dit waren echt totaal niet mijn type mensen. Dat zag ik zo al. Degene niet meteen tegen Harry aanleunden bekeek me van top tot teen en ik trok even mijn wenkbrauwen op. Ik wilde haar vragen of ze het kon zien, maar ik zei maar helemaal niets meer. Als Harry me echt van me verwachten dat ik heel de dag hier zou rondhangen, had hij het toch echt mis. Of ik vandaag nu van hem was of niet. Ik voelde me nu al net welkom. Maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik gewend was dat meteen iedereen me begroeten in mijn vriendengroep. En hier werd ik meteen gekeurd. Of ik wel goed genoeg voor ze was ofzo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''