• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    De mond van Anthony viel eerst open, waardoor ik mijn schouders even ophaalde. Ik had nou eenmaal niet meer dan twee euro op dit moment, aangezien ik nog steeds die chips wilde kopen.
    "Louis heeft tenminste goede humor en hij is hartstikke onderdanig." zei ik met een verkoperslachje. "Daarbij is hij sexy zonder kleren aan." Ja, dat was niet gelogen. Ik en Louis hadden elkaar al vaak genoeg naakt gezien als we bij elkaar bleven slapen. Ik kon zeggen dat die jongen een goed lichaam had, zeg. Nou ja, dat zou ik ook nooit op die manier uitspreken.
    Ik grijnsde eventjes en wilde bijna over het pianospel beginnen, maar zweeg er uiteindelijk toch maar over. "Die zijn op eigen risico, daarover zal ik helaas moeten zwijgen." ik ging Louis niet verraden, tenzij ik me zou verspreken. Als Jayy hiermee doorging kwam ik op het einde van de dag niet meer bij van het lachen, maar ik had het gevoel dat ik eerst zou gaan jammeren dat ik Louis een hele tijd kwijt was. "Hebben we een deal of niet?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (Het is; in shock zijn. ;p)

    Scarlett Britney Jones.

    Zijn lippen werden weer van die van mij afgehaald en ik knipperde verward met mijn ogen. James die me zoende en James die zijn excuses aanbood?! Volgens mij zaten er wel drugs in die sigaret, want ik begon hoogstwaarschijnlijk waanbeelden te zien.
    "Het... geeft niet." zei ik na een korte pauze om vervolgens op mijn lip te bijten en mijn stoel langzaam naar achteren te schuiven. Ik had niet eens meer de behoefte om hier te zitten, er zouden toch akelige stiltes gaan vallen. Toch wilde ik nog niet gaan, ik was niet helemaal klaar hier.
    "Waarom?" vroeg ik, terwijl ik nog steeds bleef zitten op mijn stoel en James verward aankeek. "Ik begrijp je niet, echt niet." Ik zou het willen begrijpen. Het was ook iets nieuws dat ik mensen ineens niet meer begreep. Normaal leken mensen makkelijker te lezen te zijn, maar James was net een zwarte vlek voor me. Ik begreep totaal niks meer van die jongen.


    James Julian Mathers
    'Het...', begon ze. Twijfelend keek ik haar aan. 'Geeft niet'. Ah gelukkig de rest van haar zin betekende teminste dat ze niet echt boos was ofzo en door dat tw weten leek er een soort last van mijn schouders te vallen. 'Waarom?', vroeg ze. 'Ik begrijp je niet, echt niet'. Nou dan was ik dus niet de enig de niks van mezelf snapte. Ik keek naar mij ijsje die inmiddels half was gesmolten. Nauja, jammer dan. 'Ik zou je best alles willen uitleggen, maar misschien snap jij er zelfs meer van dan ik', zei ik na een tijdje denken. Ik sloeg mijn ogen op en keek haar aan zodat ze wist dat ik niet loog. Of ze moest denken dat ik door de jaren heen zo vaak had gelogen dat het me niet kon schelen wat iemand dee of zei, ik bleef liegen. Dat was misschien zo, maar tegen Scarlet zou ik niet kunnen liegen.

    [Haha bedankt! Ik haal wel vaker woorden door elkaar wat antianen praten vaak papialands (mengsel van 2 talen) dus je kijrgt dan woorden zoals: gelopeert geliegd lopereren geloopt geliepereerd geshokereerd (waar ik ge shokeert van heb gemaakt) dingesenreren (mijn favo) en meer van dat soort dingen waardoor ik soms helemaal de weg kwijt ben en zelf die dingen zeg :X]


    Dont say why me, say try me

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik vond dit wel heel leuk zo. Ik luisterde naar Harry zijn verkoop praatje. "Sexy zonder kleren en onderdanig hè!" Grijnsde ik en lachte even. "Hou je geld maar. Ik hoef alleen Louis. Deal." Ik duwde Anthony nu echt richting Harry. Hij kon nog net optijd zijn handen tegen muur zetten zodat hij niet op Harry zou vallen. "Hoi." Piepten hij tegen de krullenbol en ik lachten. Dit zou de geniaalste dag ooit worden. Al zou het wel raar zijn zonder Anthony. We waren eigenlijk altijd bij elkaar. Ook omdat we dezelfde vriendengroep hadden. Maar ik zou het wel aankunnen.
    Ik stak mijn hand uit naar Louis. "Kom cutie. Je bent van mij vandaag." Lach ik onschuldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Scarlett Britney Jones.

    Mijn wenkbrauwen schoten omhoog na zijn woorden en ik keek hem peinzend aan, niet-wetend wat ik nou zo goed kon begrijpen. Hij keek op en ik staarde verward in zijn hemelsblauwe ogen. Ze stonden een beetje wanhopig, maar hoogstwaarschijnlijk loog hij niet. Ik sloot mijn ogen even en zette alles op een rijtje, iets wat ik wel vaker deed als ik ergens niet meer uit wist te komen. Langzaam begon alles tot me door te dringen en ik boorde mijn tanden in mijn onderlip, voordat ik James weer normaal kon aankijken.
    "Je snapt niks van je eigen gevoelens?" vroeg ik zachtjes. "Volgens mij heb ik het nu door."
    Of die jongen was na al die jaren nog nooit verliefd geweest, of hij was het heel vaak geweest zonder het door te hebben. Het enige wat ik wist was dat hij en Harry de grootste flirts van de school waren en dat ze wel vaker een scharrel om de zoveel tijd hadden. "Het is niet je beste dag, nietwaar?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Ik keek toe en ineens werd Anthony in mijn richting geduwd. Hij kon zijn handen nog net boven me tegen de muur aanzetten, anders lag hij bovenop me. "Leuke begroeting."
    Mijn blik viel op Louis en ik kon even wat jaloezie bij mezelf ontdekken, wetend dat ik er een hekel aan had als ik Louis moest delen. Nou ja, vandaag viel er niks te delen. Mijn gezicht vertrok even, maar al snel herinnerde ik me eraan dat Anthony nog boven me hing. Ik schudde langzaam mijn hoofd en richtte mijn blik weer op hem, waarna ik hem aan zijn armen toch maar naar beneden trok. Ik piepte even toen hij op mijn schoot belandde, maar al snel herstelde ik mezelf weer. "Dit kijkt al stukken fijner." zei ik met een halve grijns.


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Wat heb ik/ Lou gemist?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zianourryx schreef:
    ( Wat heb ik/ Lou gemist?)


    (Jayy en Harry hebben van vriend geruild voor één dag. Ofwel, Louis is voor Anthony geruild en moet nu een hele dag met Jayy doorbrengen, en andersom. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Oke. Meende ze dit nu echt. Ik en Louis werden letterlijk geruild. Niet dat ik het echt erg vond. Een dag zonder Jayy leek me heerlijk. Daarbij was Harry niet een heel vervelend gezelschap. Ik slaakte een kleine gil toen Harry me aan mijn armen naar beneden trok en ik op zijn schoot terecht kwam. Ik grijnsde na Harry's worden. 'Veel beter." Beaamde ik, terwijl ik even heen en weer wiebelde op zijn schoot. Jayy trok Louis overeind. Arme Louis. Die ging het nog zwaar krijgen vandaag. Want als iemand wist hoe revelend Jayy kon zijn. Was ik het wel. Ik richten me op Harry en beet op mijn lip. "En nu?" Grijnsde ik ligt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik beet even op mijn lip na de gil van Anthony. Om de een of andere reden vond ik het schattig klinken. Toch bande ik deze gedachten uit mijn hoofd, want na al die jaren populariteit ging ik het laatste jaar niet in het water gooien door pestgedrag.
    Anthony wiebelde eventjes heen en weer op mijn schoot en ik keek hem met vernauwde ogen aan om hem vervolgens een zachte tik tegen zijn wang te geven. "Dat zorgt voor een probleem." zei ik grinnikend, maar ook een beetje beschaamd. En ik had al helemaal geen zin in dat probleem, niet hier.
    Ik vroeg me af wat Anthony deze dag van me verlangde. Zou ik hem naar onze vrienden meesleuren? Nee, beter van niet. Als James hem ging uitdagen wist ik al op wat dat ging uitlopen en ik had geen zin in een ritje ziekenhuis voor twee.
    "Ik wilde nog chips halen en even naar de vaste hangplek van dat groepje meisjes bij de supermarkt. Ik was nog niet klaar met die blondine." zei ik, waardoor er automatisch een grijns op mijn gezicht verscheen. "Tenzij je iets anders wilt doen?" vroeg ik terwijl ik met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik grijnsde enkel toen Harry zei dat het voor problemen zou zorgen als ik op zijn schoot bleef wiebelen. Dat zou nog eens van pas komen. Harry vertelde wat hij nog wilde doen vandaag. ''Welke blonden?'' Met een schuin hoofd keek ik de krullenbol aan. Ik haalde me schouders op toen hij vroeg of ik nog wat anders wilde doen en keek hem onschuldig aan, terwijl hij zelf met zijn wenkbrauwen wiebelden ''Ik wil toch wel eens weten wat voor problemen.'' Ik beet speels op mijn lip en schoof nogmaals heen en weer op zijn schoot. Ik hield gewoon van uitdagen. Kijken tot hoever ik kon gaan en wat ik er mee voor mekaar kon krijgen. Maar ik moest het toch echt niet te veel doen, anders zou het ook bij problemen bij mezelf zorgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    "Ik weet haar naam niet, ze is in ieder geval goed in problemen veroorzaken." zei ik met een speelse lach om vervolgens mijn ogen te verwijdden. Ik had Anthony beter niets gezegd. Ik beet op mijn lip zodat ik niet per ongeluk een kreun zou laten ontsnappen, want dat was me al eens gebeurd toen Louis op mijn schoot aan het springen was. En dat nog wel in mijn woonkamer met mijn zus erbij.
    "Problemen die je liever niet wilt hebben." piepte ik zachtjes, terwijl ik mijn heupen een stukje naar achteren veerde. De druk werd daardoor een stuk lichter en ik had minder last van het rammelen van Anthony. "Daarbij doe ik dat niet in een schoolgang." siste ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    de grijns op mijn gezicht werd alleen maar groter toen ik merkten dat Harry er echt last van kreeg en daarom zijn heupen naar achter kantelden, zodat hij minder last van mijn gewiebel had. ''Weet je het zeker?'' Vroeg ik onschuldig toen hij zei, dat hij die problemen niet had. ''Ik help je namelijk ook zo weer van die problemen af hoor.'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. Ik vond het wel leuk zo. Veelte leuk. ''Waar dan wel?'' Vroeg ik onschuldig, terwijl ik gewoon door ging met het heen er weer geschuif. ''In een opberghok. Jongens kom op.'' kreunde Jayy, die Louis vervolgens mee trok. Ik schoot in de lach en keek Harry onschuldig aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    "Ja!" riep ik uit, waarna een zachte kreun volgde en ik mijn kaken onmiddellijk weer stijf op elkaar klapte. Blosjes verschenen op mijn wangen van schaamte, maar ook van onzekerheid. Natuurlijk had ik erover gefantaseerd en leek het me een geweldig gevoel, maar dat betekende niet dat ik er veel van wist. Ik werd hier alleen maar onzekerder van en ik voelde me niet op mijn gemak, puur omdat niemand wist dat ik ook op jongens viel. Het was een geheim en Anthony kwam nu wel heel dichtbij op deze manier. "Hou op." mompelde ik zacht terwijl ik mijn heupen nog iets naar achteren drukte. Jayy trok Louis al mee en ik keek hem lichtelijk gefrustreerd aan om vervolgens mijn blik weer op Anthony te richten. "Af."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Toen Harry kreunde wist ik het zeker. Deze jongen viel echt niet alleen op meisjes. Toch hield ik er wijs mijn mond over en hield ik mezelf ook stil toen hij me gefrustreerd vertelde dat ik moest stoppen en van hem af moest gaan. Langzaam liet ik me van hem afglijden en ik keek hem even onderzoekend aan. ''Sorry?'' vroeg ik onzeker en ik keek de jongen onschuldig aan. Ik wilde niet dat hij boos op me werk of wat dan ook. Ik wist dat ik behoorlijk door kon draven af en toe. Ik ging in kleermaker zit voor Harry zitten en stak mijn hand naar hem uit. ''Niet boos zijn.'' Glimlachte ik lief met een schuin hoofd. Mijn hand ging even door zijn krullen en ik liet mijn hand daarna snel op mijn schoot vallen. Niet meer zo goed wetend, wat ik nu moest doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Met open mond keek ik omhoog van Harry naar Jayy. Ik wist dat die twee ver konden gaan, maar dit sloeg echt alles. Niet dat het erg was, want een dag zonder Harry moet nog wel kunnen. 'Zeg, Hazz, blijkbaar moet je me de volgende keer nog meer vertellen. En maar boos worden als ik iets voor je achterhoudt' zei ik grijnzend na Harry zijn verkooppraatje. Vervolgens pakte ik de hand van Jayy vast om daarna overeind te komen. 'Weet waar dus aan begonnen bent' zei ik net zo onschuldig terug waarna ik mijn blik op de andere twee richtte. 'Veel plezier samen, en het was leuk om jullie gekend te hebben.' Waren mijn woorden voor ik door Jayy werd meegetrokken. Een grijns was altijd nog op mijn gezicht te vinden, wetende dat dit niet geheel zonder irritaties kon verlopen en ondanks dat toch leuk kon worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer