• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy Kilian von Monroe
    Ondanks dat Louis niet echt een keuze had, leek hij er niet heel erg veel problemen mee te hebben. ''Dus, wat wil je doen?'' grijnsde ik terwijl ik achterstevoren, voor hem ging lopen. Ik had nog steeds zijn hand vast. Met een schuin hoofd keek ik hem vragend aan. Ik vroeg me af of hij het een dag zonder Harry ging volhouden. Hij moest wel, want hij zat aan mij vast vandaag. omdat ik achterstevoren liep, had ik dus niet door dat we weer een hoek om moesten en ik knalde vol tegen de muur op. ik piepten even van de schik en keek Louis met grote ogen aan. ''Dat was een muur.'' concludeerde ik nutteloos, maar bleef er wel mooi nonchalant tegenaan staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Uiteindelijk gleed Anthony langzaam van me af en een opgeluchte zucht ontsnapte uit mijn mond. Hij keek me onderzoekend aan en met een lege blik staarde ik terug. Hij had iets door, ik voelde het gewoon.
    "Het is niet erg." zei ik met een zwakke glimlach, waarna die al snel breder werd toen hij met zijn hand door mijn krullen ging. Als automatisch ontspande mijn spieren zich en ik schudde eventjes mijn hoofd. "Ik ben niet boos, niet eens geweest." murmelde ik stilletjes.
    Een verontwaardigd geluidje glipte uit mijn mond toen Anthony zijn hand weer op zijn schoot liet vallen en ik duwde mezelf zo snel mogelijk overeind. Ik wilde hier nu weg, voordat ik vragen zou krijgen en er akelige stiltes zouden vallen. "Kunnen we gaan?" vroeg ik vluchtig om mijn hand voor Anthony uit te steken zodat hij zich kon optrekken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    ik trok vragend mijn wenkbrauw op. waarom had Harry opeens zo'n haast. Uiteindelijk pakten ik toch zijn hand vast om mezelf op te trekken. Ik ging het gewoon zeggen. ''Je hoeft je niet te schamen hoor.'' Als hij het was, wist hij zeker waar ik het over had. en anders niet. Al wist ik het toch wel bijna zeker. Ik hield zijn hand nog even vast toen ik voor hem stond en tikte lachend op zijn neus. ''Je bent schattig.'' Zei ik nonchalant, waarna ik zijn hand los liet en de gang door huppelden. ''Kom dan.'' Lachten ik. Ik wilde echt niet dat Harry zich heel de dag ongemakkelijk zou voelen. Ik wilde een leuke dag hebben. Helemaal nu ik even zonder Jayy was. ik zag hem echt te vaak. Ik stak mijn hand weer uit, als teken dat Harry mee moest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde het bloed gewoon uit mijn gezicht wegtrekken en ik kuchte zachtjes, waarna ik me zo nonchalant mogelijk opstelde. "Wat bedoel je?" vroeg ik, alsof ik niet wist wat hij bedoelde. Ik hoorde dat mijn stem een octaaf omhoog was geschoten en kuchte nog eens, waarna ik mijn hoofd schudde toen hij op mijn neus tikte. "Niet."
    Anthony begon door de gang te huppelen en ik sjokte achter hem aan terwijl ik in mijn hoofd verder piekerde. Hij wist het. hij had het door. Als hij zijn mond per ongeluk aan Jayy voorbij zou praten konden we het net zo goed in de krant zetten. Zag je het al voor je?! Grootste flirt van school blijkt biseksueel te zijn. Ja, dat haalde alle voorpagina's.
    "Ja, ik kom al." mokte ik zachtjes terwijl ik uiteindelijk mijn rug rechtte en mijn normale houding weer herpakte. Iets onverschilligs, niet kwetsbaar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    ''Als jij het zegt'' Ik haalde mijn schouders op. Harry zat duidelijk nog in de ontkenningsfase. Was ik even blij dat ik daar allang doorheen was. ''Niet zo sip krullenbol, ons geheimpje.'' Fluisterde ik in zijn oor, nadat ik mijn arm om zijn schouder had geslagen. Ik wist dat ik het niet had moeten zeggen. Toch had ik de neiging hem nu een kast in te trekken en er voor te zorgen dat hij toegaf dat hij op jongens viel. En daar had ik wel wat manieren voor. Maar misschien zou dat nog komen. ''Dus, je wilt eerst chips gaan halen?'' vroeg ik, terwijl ik mijn arm weer van zijn schouder af liet glijden en deed of ik van niets wist. Hem gewoon hetzelfde blijven behandelen was het besten. Dan kwam hij er vanzelf achter dat hij zich niet hoefde te schamen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik wierp Anthony een onverschillige blik toe en haalde mijn schouders langzaam op. "Ik weet niet waar je het over hebt. Maar als jij het zegt..." zei ik met een grimas om vervolgens een zachte zucht te slaken en langzaam te knikken. Zijn arm gleed weer van mijn schouder af en ik fatsoeneerde mijn krullen even. Dan lieten we toch gewoon zien dat ik niet op jongens viel? Wel, dan deden we alsof. Ik moest zulke situaties gewoon vermijden en me niks meer van Anthony aantrekken.
    "Heb jij nog iets nodig?" vroeg ik, doelend op de kluisjes. "Of kunnen we meteen gaan?" Ik had niet echt de behoefte om hier nog langer rond te lopen. Er hoefde maar een leraar langs te lopen die ik kende en ik kon me voor de zoveelste keer gaan melden. Nee, dat rondje sloeg ik vandaag liever over.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik schudden even mijn hoofd. ''Je bent ongelofelijk Styles.'' Ik stopten met lopen en sloeg mijn handen over elkaar en keek de jongen doordringend aan. mijn ogen vlogen de gang door. met een duw kreeg ik Harry tegen en muur en ging ik voor hem staan. ''Dus je wilt zeggen, dat dit je niets doet?'' Mijn adem gleed over zijn gezicht en mijn vingertoppen gleden over zijn bovenlichaam. Ik moest het gewoon uit hem krijgen. Mijn lippen raakte zijn kaak en ik drukte ze zachtjes op zijn huid. ''Nee, je hebt gelijk. totaal hetero!'' Zei ik overdreven en zetten me weer van de muur af om door te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Voor het eerst kon ik er wel tegen dat ik een dag zonder Harry moest doorbrengen, maar dat zou waarschijnlijk door het gesprek van net komen. Aan de ene kant was het misschien wel goed om even niet bij hem in de buurt te zijn, maar aan de andere kant zou het ook moeilijk worden. 'Sowieso eerst hier weg, en verder maakt het me niet uit' antwoordde ik en trok een bedenkelijk gezicht. Nadenkend over iets leuks om te doen keek ik Jayy aan. 'Gaat die nog om je vraag of over hoe we dit de hele dag gaan volhouden?' vroeg ik doelend op zijn vragende blik. Ik had zelf net te laat door dat we de hoek om moesten en mijn mond opentrekken had geen zin meer gezien Jayy er tegen aan was geknald. Net voor zijn neus stond ik stil en had eigenlijk mezelf er wel vooraan gezien om ook nog tegen de muur aan te lopen. Toch kon ik een zachte grinnik niet onderdrukken. 'Dat valt niet te ontkennen, maar er valt ook niets anders aan toe te voegen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    "Wat?" vroeg ik verontwaardigt, maar al snel kreeg ik antwoord op mijn vraag. Ik voelde mijn rug tegen de muur aanklappen en mijn gezicht vertrok even van de pijnscheut die door mijn lichaam trok. Ik voelde zijn warme adem over mijn wangen glijden, zijn vingertoppen over mijn wangen trippelen en zijn lippen over mijn kaak. Een zachte piep kwam uit mijn mond en ik probeerde de genietende gevoelens te verbannen, maar ze waren nogal sterk. Anthony liet me los en maakte aanstalte om verder te lopen, iets wat ik dit keer niet toestond. Ik schoot naar hem toe en trok hem aan zijn arm terug. "Je zegt het tegen niemand." zei ik stilletjes, met een verstikte stem. "Je laat het."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik grijnsde breed. Het was me weer gelukt. Even wilde ik hem meteen beloven dat ik het niet verder zou vertellen. Dat zou ik ook niet doen. Dat was iets waar Jayy en ik totaal verschilden. Als je Jayy iets zou vertellen, wist meteen heel de school het. Oke, behalve mijn geheimen dan. Die kon die nog net wel bewaren. Maar ook enkel omdat ik ook zijn geheimen wist. ''Wat krijg ik ervoor als ik het niet doorvertel?'' Ik likte even over mijn onderlip, maar lachte uiteindelijk. mijn vingertoppen streelden over mijn wang en ik keek weer serieus. ''Ik vertel niets.'' beloofde ik hem toen, met een lief glimlachje. Ik vond hem echt enorm schattig zo.

    Jayy Kilian von Monroe
    Louis stond net voor mijn neus stil en ik lachte even. ''Weetje wat ik gehoord heb.'' grijnsde ik terwijl ik hem tegen me aantrok. ''Dat je enorm sexy ben zonder kleding. Ik trok nonchalant zijn shirt een stuk omhoog en bij het zien van zijn bovenlichaam knikte ik goedkeurend. ''Harry had gelijk.'' Ik tikte op Louis zijn neus en zetten me weer af van de muur. ''Kom cutie. Ik wil koffie.'' hiermee bedoelde ik niet die smerige drap van de kantine, maar de Starbucks om de hoek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Anthony grijnsde en ik trok een sip gezicht. Ik vond er anders niks aan dat iemand het wist. Zelfs Louis wist het geeneens. Ik had het één van de tweeling verteld boven mijn beste vriend! Nou ja, verteld...
    Een grimas verscheen op mijn gezicht en ik haalde langzaam mijn schouders op. Het gaf niks wat ik ervoor moest doen, zolang hij zijn mond maar erover dichthield. Ik had nog liever dat iemand zou weten dat ik in de stad werd geslagen door een vrouw omdat ik zei dat ze een mooie bh aanhad met een kanten randje. Had ze haar shirt maar iets hoger moeten optrekken...
    Een zachte zucht ontsnapte uit mijn mond en ik glimlachte, waardoor de kuiltjes in mijn wangen zichtbaar werden. "Dank je." zei ik stilletjes, waarna ik zijn glimlach even bekeek. Hij was ook lief, echt lief. "Kunnen we nu gaan? Of wil je naar het opberghok zoals Jayy voorstelde?" zei ik met een speelse ondertoon, ook al maakte ik maar een grapje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    ik lachte even. ''Nou, als je even kan.'' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en ik prokte met mijn vinger in het kuiltje van Harry's wang, waarna ik mijn hand weer liet zakken. Die kuiltjes waren zo schattig. Ik haalde me schouders op. ''Ik zou er geen problemen mee hebben om seks met je te hebben in een klein, donker kamertje.'' Zei ik serieus. Ja wat, ik meenden het. Kom op, kijk hoe die jongen eruit zag. Dat zou iedereen wel willen. ''Kom, ik traceer je op chips.'' Glimlachte ik en draaide me vrolijk om. ''Of op een neuk beurt. wat je wilt.'' Lachte ik over mijn schouder heen naar Harry terwijl ik even met mijn wenkbrauwen wiebelden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte zachtjes en had een grote neiging om hem toch mee te trekken naar dat opberghok, maar als ik daar eenmaal stond zou ik volgens mij niet meer weten wat ik zou moeten doen. Ja, ik wist hoe het riedeltje ging, maar bij een jongen voelde ik me toch een stuk minder op mijn gemak. Tenminste, dat leek me zo.
    "Waarom een klein kamertje?" praatte ik over het onderwerp 'seks' heen. "En waarom donker? Dan zie je toch niks?"
    Anthony draaide zich al snel om en ik volgde hem op een rustig tempo, waarna ik mijn hoofd schudde. Eigenlijk was het mijn beurt om te betalen, maar goed. De laatste keer had Louis ook al betaald. "Of beiden." antwoordde ik als automatisch, waarna ik op mijn onderlip beet en weer naast hem ging lopen. Ik draaide mijn hoofd naar Anthony's richting en slikte zachtjes. Je moest toegeven dat hij er helemaal niet verkeerd uitzag. Daarbij was hij nog lief ook, wat wilde ik nog meer?


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wow, ik heb veel gemist D: Wat is er allemaal gebeurd?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Anthony brandon von Monroe
    ''maakt het lekker spannend toch, in het donker.'' grijnsde ik. ''Alles, lekker op de tast.'' Ik had de neiging om mijn arm weer om Harry's schouder te slaan. maar ik deed het niet. ''Beide klinkt goed.'' Glimlachte ik vrolijk. Ik keek opzei naar Harry die naast me liep en mij ook aankeek en keek hem vrolijk aan. Ik was opeens hij blij met Jayy en zijn kinderachtige gedrag. Anders had ik nu nooit naast Harry gelopen en was ik er ook nooit achtergekomen dat hij op jongens viel. ik beet even vrolijk op mijn lip en ging speels door Harry zijn krullen. ''je bent super cute.'' lachte ik. en ga achterstevoren voor hem lopen. ''Waar wil je eigenlijk chips halen?'' ik had geen flauw idee of ze dat eigenlijk in de kantine hier verkochten. Ik kwam er namelijk nooit om eten te kopen. Ik had altijd genoeg lekkers bij me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''