• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik Angel :')


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zianourryx schreef:
    (...)

    Nee, Snowflake is de naam (':


    Of Kaboutertje, zo word ik ook nog wel eens genoemd. ;p
    En dankjewel. <3 Ik reageer zo. Brookelle vind ik apart klinken, maar wel leuk. ;O


    Reading a good book is like taking a journey.

    DamnBieber schreef:
    Ik Angel :')


    Dan moet ik aan een fanfic van mij en Delancey denken. -Delancey is ook een meisje op Q, maar die ken ik wel in real.- Daar was Zayn een of andere perv en hij werd verliefd op een engel, Hayley. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Néé, Brookelle is verschrikkelijk. En dan mijn tweede naam Nina is ook niet bepaald geweldig >_>. Ach ja, dat heb je met een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder. Puh, jullie hebben geluk. Maar ik ga niet zitten zeiken over mijn namen om dat heb ik genoeg gedaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Crudelis schreef:
    (...)

    Of Kaboutertje, zo word ik ook nog wel eens genoemd. ;p
    En dankjewel. <3 Ik reageer zo. Brookelle vind ik apart klinken, maar wel leuk. ;O


    Leprechaun of Niall hoor je ook nog wel eens voorbij komen *Kijkt heel onschuldig*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little schreef:
    Néé, Brookelle is verschrikkelijk. En dan mijn tweede naam Nina is ook niet bepaald geweldig >_>. Ach ja, dat heb je met een Amerikaanse vader en een Nederlandse moeder. Puh, jullie hebben geluk. Maar ik ga niet zitten zeiken over mijn namen om dat heb ik genoeg gedaan.


    Ik zou wel willen ruilen van namen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oké! Hierbij draag ik je de namen Brookelle Nina op. Alsjeblieft. God, als dat zou kunnen dan zou ik gelijk naar mijn vriendin rennen en mijn naam aan haar geven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zianourryx schreef:
    (...)

    Leprechaun of Niall hoor je ook nog wel eens voorbij komen *Kijkt heel onschuldig*


    You son of a beach!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    You son of a beach!


    Haha, devil is niet voor niets mijn bijnaam en vorige keer mijn uiterlijk.
    En niet Snowflake of AAngel zoals mensen me ook wel eens noemen. Ik ben NIET cute :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Little schreef:
    Oké! Hierbij draag ik je de namen Brookelle Nina op. Alsjeblieft. God, als dat zou kunnen dan zou ik gelijk naar mijn vriendin rennen en mijn naam aan haar geven.


    Ik vind het goed en soms is het jammer dat dingen niet kunnen )';


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zianourryx schreef:
    (...)

    Haha, devil is niet voor niets mijn bijnaam en vorige keer mijn uiterlijk.
    En niet Snowflake of AAngel zoals mensen me ook wel eens noemen. Ik ben NIET cute :Y)


    Je noemt jezelf Snowflake! :P En ik noem je nooit Angel. Altijd Snowflake of Miss Stylinson. :') Oh, en een keer devil. Ik kan je ook duiveltje noemen, dat klinkt ook schattig.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Je noemt jezelf Snowflake! :P En ik noem je nooit Angel. Altijd Snowflake of Miss Stylinson. :') Oh, en een keer devil. Ik kan je ook duiveltje noemen, dat klinkt ook schattig.


    Ja, omdat jij en Ness me zo noemen en mensen op school nu ook )': Haha, klopt, maar Alessandra en een paar andere wel. Ja, klopt en daar leer ik meeleven (: Nee, toch? Ja, doe maar want dat ben ik ook, maar ik ben NIET en herhaal NIET schattig


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    x'D. Naomi wat waren jou andere namen. Ik ken je naam wel vaag ergens van.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 0:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    oke mensen mijn eerste naam is wel te doen: kyara
    maar mijn 2de... ik schaam mij diep...: Kanene


    Dont say why me, say try me

    Ik schaam me ook diep voor mijn 2e, 3e en 4e naam mijn 2e naam is Aaliyah (Me moeder fande van die aaliyah die is overleden aan een vliegtuig ongeluk) Mijn 3e naam Chevelly (Schaam me diep voor deze) en de laatste is Adriana (mijn oma s naam maar niemand noemt haar zo meestal word ze in het spaans tante genoemd. Schaam me ook diep diep hier voor)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,