• Plaats hier alles wat je wil weten over deze RPG of gewoon om gezellig een gesprek te voeren (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nauja dan ben ik niet de enige
    maar ik vind die van jou leuker dan de mijn hoor, maar je moet de namen van hier eens horen:
    kinshasa shenice gishaina quaisha
    sjatrief haizianie shaheel rashmil

    dat vinden ze heel normaal en voor de mensen die het niet weten de bovenste 4 zijn meisjes en de andere jongens....
    zo heten die kinderen gewoon....


    Dont say why me, say try me

    quaisha lijkt bijna op mijn 7e naam Quisha ik heb dus 9 namen (Vraag joost waarom)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wie is Joost? Waarom ben ik nog walker? Waarom heb ik dot awesome gesprek gemist? Ik reageer nu wel overal op...

    Nialler is mine!
    Mijn naam is Ness (waar ik blij mee ben... De enige zeker?)
    Tweede is Allison waar ik minder blij mee ben... Herrinert me aan Taylor. Grr!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    9 wow.... en lol ness is wel grappig en leuk, maar er was een gameconsol dat ness hete volgens mij....


    Dont say why me, say try me

    Niall(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb zo een wedstrijd dus ik kan tot 2 uur ong niet reageren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Ik schaam me ook diep voor mijn 2e, 3e en 4e naam mijn 2e naam is Aaliyah (Me moeder fande van die aaliyah die is overleden aan een vliegtuig ongeluk) Mijn 3e naam Chevelly (Schaam me diep voor deze) en de laatste is Adriana (mijn oma s naam maar niemand noemt haar zo meestal word ze in het spaans tante genoemd. Schaam me ook diep diep hier voor)


    Ik dacht dat het maximum drie namen was?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het maximum drie namen was?
    Ik ben niet hier geboren -_-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Little schreef:
    (...)

    Ik dacht dat het maximum drie namen was?


    Je mag zoveel namen hebben als je ouders willen. Er staat nergens in de wet een maximum. Tenminste, dat las ik net. ;D
    Trouwens, hoe vroeg staan jullie op?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    DamnBieber schreef:
    (...)Ik ben niet hier geboren -_-


    Mijn fout, had ik van iemand gehoord. Lol, lekker bezig Brooke! JEEEY, NOG IEMAND DIE ERGENS ANDERS GEBOREN IS.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tering. Al zo ver! Sorry was gister werken, had Daans een feestje op werk en daarna uit!
    Wat is er gebeurt en wat kan ik in Gods naam met Jayy en Antz doen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uhh..
    De lessen zijn weer begonnen. De helft werd verwacht bij de repetities en de andere helft bij de les die ze moeten volgen. Maar in de lessen is niemand op komen dagen aangezien iedereen naar het schoolplein was vertrokken om een andere reden. Chiara en Harry hadden sinds het begin al ruzie en dat is alleen maar erger geworden sinds ze hem een klap heeft gegeven. Louis is hem tijdens dat gesprek gevlucht naar het muziek lokaal om weer tot zichzelf te komen. Niet lang erna is Chiara hem ook gevlucht en is nog steeds op de vlucht voor Harry. Harry is naar binnen toe gegaan en is er na verschillende lokalen in en uitgelopen te zijn achter gekomen dat Lou piano speelt. Erna is er eigenlijk niet veel gebeurd alleen dat deze twee nu opzoek zijn naar Chiara, James en Scarlett zijn ergens ijs aan het eten en Maddie en Ness lopen ook ergens samen rond. ( Dit was het volgens mij) En stuur ze ergens naar een van de mensen zou ik zeggen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sikowitz schreef:
    Tering. Al zo ver! Sorry was gister werken, had Daans een feestje op werk en daarna uit!
    Wat is er gebeurt en wat kan ik in Gods naam met Jayy en Antz doen?


    Haha, het valt eigenlijk wel mee. :3 Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad?
    Chiara en Harry hebben ruzie omdat Chiara Harry zoende en daarna sloeg, waardoor Harry pissig is en met Louis achter haar aan is gegaan om verhaal te halen.
    James en Scarlett eten ijs bij een of andere salon, daar zou je eventueel bij kunnen gaan hangen.
    Madelaine en haar zusje (ik vergeet altijd die naam. -.-) zijn bij de repetities.
    Volgens mij is het nu tijd voor het tweede uur. De repetities voor Chiara, Harry en Scarlett zijn het derde en het vierde uur, dat kon ik opmaken uit de teksten.

    Oh, ja. Ness. ;p Nou, nu heb je twee samenvattingen. :3

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:27 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik moet Liam ook nog sturen. Ik denk gewoon maar naar de les ofzo.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Is mijn naam zo moeilijk? Het zit nogwel in engelse woorden! Xd


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'