• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    Euhm.. Kankeren weghalen a.u.b?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    x'D Ik geef je gelijk!


    Hey love.

    @Say

    Ya, please. je táal gebruik kan ook wel wát minder


    Hey love.

    Euhm.. Kankeren weghalen a.u.b?



    Kankeren is toch klagen en zeuren? -_- Ik snap niet wat er dan mis aan is.

    je heb gelijk maar dat van Georg is WAAR!!! het is uitgekomen!!



    (bericht aangepast door een moderator)


    As If You'll Ever Love Me

    (...)


    Kankeren is toch klagen en zeuren? -_- Ik snap niet wat er dan mis aan is.


    Kanker is een ziekte waar mijn oma, opa en een vriendin aan zijn overleden. Misschien een beetje tactloos om dat op een topic neer te knallen? =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    je heb gelijk maar dat van Georg is WAAR!!! het is uitgekomen!!



    Dus hij is samen met iemand? -_- Waar zijn de bewijzen dan? -_- Ik zie alleen maar een filmpje met een meisje. That's IT.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ik dacht dat Georg een vriendin heeft omdat er tijdens 14 juni een meisje backstage stond, en mensen hadden gezegd dat dat Georg's vriendin is


    Life is hard and then we die

    (...)

    Kanker is een ziekte waar mijn oma, opa en een vriendin aan zijn overleden. Misschien een beetje tactloos om dat op een topic neer te knallen? =.=




    Het wordt gewoon veel gezegd -_- 'Tis toch niet dat ik je sta uit te lachen dat er familieleden van je overleden zijn aan kanker? Ok, we houden op. Het moet niet vol gereactied worden met discussies.

    @Say,, heeft gelijk.
    Je mag er dan wat anders mee bedoelen,, maar zet dat dan neer. Ik vind aleen niet. Dat je een ScheldWoord, en een Ziekte kan Vergelijken.
    Dus, ben ik het er tog ook weer niet mee eens. Maar je kan het ebst weg hallen ;)

    (Sorry,, mijn Mening)


    Dunno ><

    Ik dacht dat Georg een vriendin heeft omdat er tijdens 14 juni een meisje backstage stond, en mensen hadden gezegd dat dat Georg's vriendin is



    er waren ZOVEEL vrouwelijke mensen backstage. tis niet dat iemand naast me staat dat ik ermee ben, of wel?

    zo,dat weten we dan ook alweer :'D

    (...)


    er waren ZOVEEL vrouwelijke mensen backstage. tis niet dat iemand naast me staat dat ik ermee ben, of wel?
    Tja, als je het zo hoort van mensen. En eerlijk gezegd geloof ik ook wel dat hij een vriendin heeft hoor. Je hoeft niet altijd bewijzen te hebben, ik bedoel, die mensen hebben ook een leven. Ze hoeven niet alles te verkondigen.


    Life is hard and then we die

    (...)Tja, als je het zo hoort van mensen. En eerlijk gezegd geloof ik ook wel dat hij een vriendin heeft hoor. Je hoeft niet altijd bewijzen te hebben, ik bedoel, die mensen hebben ook een leven. Ze hoeven niet alles te verkondigen.



    Kan best zijn dat ze een leven hebben. Maar denk je niet dat met al die paparazzi het al ontdekt zou zijn? Of ligt dat teveel voor de hand?

    Like; natuurlijk weten we niet of het waar is of niet :') Maar er is altijd een MOGELIJKHEID dat het wel zo is. Maar het is ook mogelijk dat het Silke is of zo. Als het zo is en het wel Georgs vriendin is vertellen ze dat heus niet omdat er altijd wel van die fans zijn die dan moordneigingen krijgen om dat mens om te brengen omdat ze jaloers zijn. Dus voor ons blijft het gissen maar er is altijd een MOGELIJKHEID dat een van hen een vriendin heeft.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.