• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    maar waarom zouden ze ook geen vriendin mogen hebben het zijn ook maar gewoon mensen vind ik.

    Het kan me eigenlijk niet veel schelen of ze nou een vriendin hebben of niet.
    Ik hoop dat ze gelukkig worden & wens ze een gelukkig leven.
    ghehe. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je weet het nooit zeker...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    over dat meisje + georg

    het kan ook zijn dat haar hoofd was vervaagd omdat fans jaloers kunnen zijn dat zij naast dé Georg in de taxi heeft gezeten -_-



    Dat is ook zo. Ik bedoel, beeld je in: vriendin van Bill bv. Je komt één keer op th tv en serieus, de fans BESPRINGEN JE als gékken als ze je herkennen. Hoewel, ik zou er zoooo trots op zijn moest ik de vriendin van Georg zijn ahahaha en eigenlijk zou ik niet liever doen dan mijn gezicht tegen de camera drukken, maar je weet dat daar schijt van komt :'D

    so what ?! is dat niet normaal dat als je wat in de 20 bent een vriendin hebt ?! ik bedoel het zou geen wereld wonder zijn als iemand van TH een vriendin zou hebbe, het zou doodnormaal zijn. ik bedoel, het is niet omdat ze beroemd zijn dat ze héél hun leven single zullen blijven op de 'fans' een pleziertje te doen hé.

    ik zou het hen gunnen,dan mag het nog waar of niet waar zijn.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Wat maakt het nu uit of ze een vriendin hebben? Dat men zich erbij neerlegt. (:
    En hopelijk mogen ze een gelukkig leventje leiden. ;D

    so what ?! is dat niet normaal dat als je wat in de 20 bent een vriendin hebt ?! ik bedoel het zou geen wereld wonder zijn als iemand van TH een vriendin zou hebbe, het zou doodnormaal zijn. ik bedoel, het is niet omdat ze beroemd zijn dat ze héél hun leven single zullen blijven op de 'fans' een pleziertje te doen hé.

    ik zou het hen gunnen,dan mag het nog waar of niet waar zijn.


    Jee, ik zeg toch niet dat het niet mag? -_- Iedereen moet eens stoppen met me woorden in de mond te leggen en ze uit de context te halen. -_-

    (...)


    Kankeren is toch klagen en zeuren? -_- Ik snap niet wat er dan mis aan is.

    Je mag gewoon niet schelden met een ziekte
    Dat is uiterst respectloos.


    death to the one at the end of the serenade.

    Dudes, waarom gaan we hier ruzie maken over vriendinnetjes van TH? Dat is toch een privézaak? Dat gaat ons geen mallemoer aan! Al vinden we ze nog zo leuk en sexy, hun liefdesleven gaat hun aan en niet ons.


    Life is hard and then we die

    Amen


    death to the one at the end of the serenade.

    je hebt wel gelijk; ik denk zelfs dat TH het niet zou mogen bekendmaken van hun magangement ofso iet hoe da ook mag noemen x') maar vroeg of laat komen we er dan toch wel achter hr.
    en trouwens ze verdienen tog om gelukkig te zijn. waarom daar dan over zeuren?
    en ik geloof zelf nix van die verhalen; want nu komt opeens iedereen af met dat ze hun vriendinnetjes zijn geweest in december 2007 fso.. en waarom komt iedereen daar NU mee af? en nie een half jaar geleden al fso? >.< aandachtzoekers noem ik dat >.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik wordt ook gek van dat gezeur, als ze en vriendinnetje hebben en ze willen graag dat de fans dat weten dan vertellen ze dat wel. Ik heb geen zin om me daar 24/7 mee bezig te moeten houden. En als ze het niet vertellen is het logisch aangezien de volgende dag dat kind toch wel geliquideerd is.


    blame the bully.

    (...)
    Je mag gewoon niet schelden met een ziekte
    Dat is uiterst respectloos.




    Maar 'kankeren' is gewoon een uitspraak. Ik zeg niet 'Haha, ik vind kanker lachwekkend.' Trouwens, a bunch of people say it :')

    WAT MAAKT HET UIT?
    Ik bedoel als ze vriendin hebben en nu?
    Of als ze geen vriendin hebben, wat is er dan aan de hand?
    Je denkt tog niet egt dat ze opeens op je verliefd zijn ofSo.
    sjesus. Mensen hier op Q. hebben kapsones. en zijn doom.
    HellO.wake up!
    Die gasten denken heus niet aan je offso . Blijf dromen+hopen. Maar tis gwn stom!.

    (...)


    Maar 'kankeren' is gewoon een uitspraak. Ik zeg niet 'Haha, ik vind kanker lachwekkend.' Trouwens, a bunch of people say it :')


    Weetje wat ik ook niet snap. Als iemand met Tering, Tyfuss ensz. scheldt, dan is er nix aan de hand (terwijl dat ook een ziekte is). Maar als iemand met Kanker scheldt dan is dat opeens een probleem. Terwijl het allemaal ziektes zijn, waar je mee scheldt.