• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    (...)

    Weetje wat ik ook niet snap. Als iemand met Tering, Tyfuss ensz. scheldt, dan is er nix aan de hand (terwijl dat ook een ziekte is). Maar als iemand met Kanker scheldt dan is dat opeens een probleem. Terwijl het allemaal ziektes zijn, waar je mee scheldt.



    AAAH, DANKUWEL! Maar serieus, laat deze ruzie eens ophouden. Daarvoor dient dit topic niet.

    Ik dacht IDD dat georg een vrindin had, omdat het daar op leek, maar i kheb nu al wel lang door dat het niet waar is, dankje !
    Oke, ik ben dit zo beu !
    Het gaat er niet over dat ze het nietm ogen fso, het gaat er gwn over dat ik wou weten wat andere mensen dachten !
    Jeezus ...


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)

    Kanker is een ziekte waar mijn oma, opa en een vriendin aan zijn overleden. Misschien een beetje tactloos om dat op een topic neer te knallen? =.=


    JAH... Say heeft lkkr gelyk , Heb ook al wat tem aken gekregen met kanker duss... x3


    A. ikmisje.

    (...)

    JAH... Say heeft lkkr gelyk , Heb ook al wat tem aken gekregen met kanker duss... x3




    Ik ben dus ook yumpop voor de duidelijkheid :')
    Maar, wat ik wou zeggen: ja en? -_- mijn opa is overleden aan kanker maar ik gebruik het woord 'kankeren' of afleidingen wel 45216465165x per dag, duuuhuuus. Het houdt me echt niet tegen :') en stop deze belachelijke discussie