• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    Oke ,, GEORG heeft met niemand ;)

    want mijn opa en oma zijn pas naar duitsland geweest en die nemen altijd roddelbladeren mee of iets waar tokiohotel in zit en het stond dat het gewoon een goeie vriendin was !

    Jongee, als ze naast een LANTAARNPAAL staan schrijven ze nog dat ze er een relatie mee hebben ö


    "...she made her home in between the pages of books."

    Bill had toch ook een vriendin en dat kwam toch ook pas uit toen het uit ging.


    Sweet dreams will come true.

    Bill had toch ook een vriendin en dat kwam toch ook pas uit toen het uit ging.

    Tijdens Tokio Hotel heeft Bill geen vriendin/vriend gehad. Teminste dat is nooit zo utigekomen. En dat verbergen is moeilijk hoor

    Bill heeft helemaal geen vriendin gehad ;) dat zijn gewoon goeie vrienden van hun en die paparatie ofsoiets denken gelijk als ze met een meisje lopen dat ze een relatie hebben :L

    Oke ,, GEORG heeft met niemand ;)

    want mijn opa en oma zijn pas naar duitsland geweest en die nemen altijd roddelbladeren mee of iets waar tokiohotel in zit en het stond dat het gewoon een goeie vriendin was !

    nou, ik weet het nog nie hoor, da meske in Th tv komt véél in beeld, meestal naast georg, en ik heb vandaag schrei live gezien: 'one night in tokio' en daar kust georg ook met een meske, oke, het is uit 2006, maar ze lijkt wel veel op dat meske in Th tv, dus ik zou het maar toeval vinden hoor..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nou, ik weet het nog nie hoor, da meske in Th tv komt véél in beeld, meestal naast georg, en ik heb vandaag schrei live gezien: 'one night in tokio' en daar kust georg ook met een meske, oke, het is uit 2006, maar ze lijkt wel veel op dat meske in Th tv, dus ik zou het maar toeval vinden hoor..


    Ik heb ook een vriend waar ik niks mee heb maar daar ben ik gwn heel klef mee , maar dan hoef je nog geen relatie te hebben -.-'

    Ik geef je gelijk.. Sommige fans geloven meteen alles.. Ö
    Ik gelo0f het pas echt als de j0ngens het zelf ook zeggen.. ='] Eerder niet.. Meestal is het ook gwn een roddel x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik vind dit een nutteloos topic.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik dacht dat Georg een vriendin heeft omdat er tijdens 14 juni een meisje backstage stond, en mensen hadden gezegd dat dat Georg's vriendin is



    Ik heb Bill 14 juni backstage zien zoenen met een of ander wijf.. En wat zegt hij zelf: Dat hij al 3 jaar geen meisje meer gekusd heeft.. Dus of hij liegt, of mijn ogen hebben me bedrogen, en ik moet een bril. En al die andere mensen die het zagen ook.. want ik heb der een paar van op msn..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Like, who cares.
    Laat die jongens toch lekker hun leven zelf leiden.
    (niet dat ze dat mogen, met al de regeltjes van de platenmaatschappij en al die fans, maargoed dat even terzijde)
    Als Georg een vriendin heeft, laat hem gelukkig zijn.
    En als hij, maar zijn vriendin vooral, er klaar voor is, zullen ze het wel bekendmaken.
    Like, hoe zou jij het vinden dat je het vriendinnetje was van een beroemdheid.
    Nu denken jullie allemaal 'geweldig'.
    Maar dat is het dus absoliet niet.
    De helft van de fans zou op je kop zitten, al die publiciteit die je niet gewoon bent, gewoon àlles wordt moeilijk in je leven.
    En dat is nog erger bij Tom en Bill.
    Ik zou het niet volhouden, als vriendin van een Tokio Hotel gastje.
    Echt niet.
    Mentaal en fysiek zou het me gewoon echt te zwaar zijn.
    Ik wil het ook niet eens, ik wil niet in de spotlights staan.
    Ik wil gewoon mijn rustige leventje leiden.
    Niets meer en niets minder.
    Denkje nu echt dat als één van de jongens een vriendin heeft, ze het meteen bekend zullen maken?
    Wie weet freaked dat meisje dan helemaal uit en wilt ze een punt achter de relatie zetten, door al die publiciteit.
    Die Tokio Hotel gastjes moeten eerst zeker van hun zaak zijn voor ze het bekend maken.
    Ze moeten eerst zeker zijn dat die relatie voor lange tijd zal zijn en dat hun vriendinnetje het wel aankan.
    Think about that.

    (...)
    nou, ik weet het nog nie hoor, da meske in Th tv komt véél in beeld, meestal naast georg, en ik heb vandaag schrei live gezien: 'one night in tokio' en daar kust georg ook met een meske, oke, het is uit 2006, maar ze lijkt wel veel op dat meske in Th tv, dus ik zou het maar toeval vinden hoor..

    9 kansen op 10 is dat Dunja Pechner

    (...)
    Tijdens Tokio Hotel heeft Bill geen vriendin/vriend gehad. Teminste dat is nooit zo utigekomen. En dat verbergen is moeilijk hoor
    Jawel, toen het uit was gegaan heeft hij Geh geschreven.


    Sweet dreams will come true.

    Geh heeft hij geschreven over een relatie van vóór dat ze beroemd waren;)


    If you want me to listen, whisper...

    Geh heeft hij geschreven over een relatie van vóór dat ze beroemd waren;)

    Indeed! ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.