• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    (...)Jawel, toen het uit was gegaan heeft hij Geh geschreven.



    Whatthefuck? Bill heeft GEEN VRIENDIN GEHAD vanaf Durch Den Monsun uitkwam tot nu. Zolang een vriendin niet officiëel (hahaha) is verklaard, moet je toch niet zeggen dat het wél zo is? (Dit met de rest van TH ook trouwens. Niemand ze heeft een vriendin gehad tijdens het succes, behalve Gustav in het begin. That's IT) Alleen als er DUIDELIJKE bewijzen zijn geweest en dat is NOG NOOIT zo geweest.





    (...)Jawel, toen het uit was gegaan heeft hij Geh geschreven.


    god, als dat zo was zou d'r in de media toch veel meer rond te doen zijn? want dit is nu écht de eerste keer dat ik dat hoor. (nerd)

    (...)

    god, als dat zo was zou d'r in de media toch veel meer rond te doen zijn? want dit is nu écht de eerste keer dat ik dat hoor. (nerd)




    Danku, Elise. Haaahahahahahahhahaa.

    (...)



    Die mogelijkheid is eigenlijk geschrapt aangezien het zogezegd sinds DECEMBER zo zou zijn. Dat zijn 11 maanden, bijna een jaar voor de mensen die goed kunnen tellen.
    Waarom zou die mogelijkheid dan geschrapt zijn? Denk je dat ze het geen 11 maanden verborgen zouden kunnen houden?><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Jawel, toen het uit was gegaan heeft hij Geh geschreven.

    Nee dat ging over dat mens die het had uitgemaakt omdat ze ruzie hadden over de band. Voordat ze doorbraken ;)

    (...)



    Hoewel ik zou proberen blij te zijn, het zou niet lukken. Dat. zou. gewoon. niet. lukken. Simple as that.

    Btw: dankuweeeeeeeel ^^'


    Ojéééé... komaan doe eens ff normaal. Niet blij kunnen zijn, waarom dan niet? Waarom kan dat niet? Mogen hun niet gelukkig zijn ofzo? En, ik snap niet dat mensen daar niet blij voor kunnen zijn. Georg is mijn Favo TH'er maar waarom zou ik niet blij kunnen zijn? Omdat ik nooit zijn vriendin ga kunnen zijn dan? Waar zijn we dan mee Bezig....?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Joh als mensen dat niet kunnen laat ze. ;)
    Sommige mensen zijn gewoon anders dan jij. ^-^
    Zo blijkt keer op keer maar weer. TH means voro sommige mensen gewoon té veel. Dat gaat vanzelf over.

    (...)

    Ojéééé... komaan doe eens ff normaal. Niet blij kunnen zijn, waarom dan niet? Waarom kan dat niet? Mogen hun niet gelukkig zijn ofzo? En, ik snap niet dat mensen daar niet blij voor kunnen zijn. Georg is mijn Favo TH'er maar waarom zou ik niet blij kunnen zijn? Omdat ik nooit zijn vriendin ga kunnen zijn dan? Waar zijn we dan mee Bezig....?


    Mee eens(A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Ojéééé... komaan doe eens ff normaal. Niet blij kunnen zijn, waarom dan niet? Waarom kan dat niet? Mogen hun niet gelukkig zijn ofzo? En, ik snap niet dat mensen daar niet blij voor kunnen zijn. Georg is mijn Favo TH'er maar waarom zou ik niet blij kunnen zijn? Omdat ik nooit zijn vriendin ga kunnen zijn dan? Waar zijn we dan mee Bezig....?



    Ik denk gewoon anders over Georg (mmmm <3) dan jij doet. Misschien vindt jij het leuk, maar ik niet. Dat is gewoon zo en zeggen 'Wat voor fan ben je dan?' helpt niets. Want je hebt twee soorten fans: jij, en ik.
    En Bomm? Iedereen heeft een ander idee over wat 'te veel' betekent. Voor mij is te veel die dat zelfmoord plegen (: Niet het soort dat gewoon niet blij kunnen zijn.

    mee eens.. :3

    mee eens.. :3


    Ty :')

    (...)
    Nee dat ging over dat mens die het had uitgemaakt omdat ze ruzie hadden over de band. Voordat ze doorbraken ;)
    Oooooh, oikeexD


    Sweet dreams will come true.

    Ik ben het met je eens.
    Ik snap sowieso al niet wat het mensen kan schelen, of ze een vriendin hebben of niet x] Erop geilen kun je toch wel en met of zonder vriendin blijft de muziek toch wel. xO Echt zo vaag om dan ieder vrouwelijk persoon dat bij ze in de buurt komt meteen tot vriendin te benoemen. Ik zie de lol daar niet van in :']
    But anywayz, I agree.


    Mew <3

    Aljseblief zeg! (Opgepast, dat is het seintje dat mijn mening de kamer komt binnengestormd xD)
    Alsof Tom, Bill, Gustav en Georg een lief gaan hebben tijdens hun 'bekende jaren' zeg maar.
    Volgens mij laat hun platenmaatschappij alleen toe dat ze one-night-stands hebben. (En we kijken naar niemand--->Tom dus) En ik geloof ook al niet te veel van dat Tom-Wil-Een-Vast-Lief gedoe.
    Alsof Tom dat van de een op de andere dag beslist heeft. 'Ah ja, wat gaan we eens doen vandaag? Hmmm, weet je wat, ik stop gewoon met one-night-stands' Zie je het al voor je. Ik weet, dit is een zeer gepeperde mening, maar zoals je wel kan zien is het hier nu 10 voor 7 's morgens. Daarmee wil ik dus zeggen dat ik ochtendhumeur heb en ik vlakaf mijn mening ga zeggen. Tom gaat niet stoppen met one-night-stands! Als hij er al zoveel gehad heeft als hij beweert tenminste!
    Want daar geloof ik ook niet al te veel in! Dat hij one-night-stands heeft, ja, oké, kan ik best geloven, maar zoveel? Volgens mij is dat pure publiciteit voor TH. Mensen hebben al zo vaak gezegt dat de jongens van TH een lief zouden hebben. Hoe vaak ze dat al niet gezegt hebben, vraag het me niet, ik ben de tel kwijt!
    Hoeveel foto's zijn er al niet getruceert? Hoeveel leugens vertellen tijdschriften wel niet om hun blaadjes vol te krijgen. Joepie staat er bekend om dat er veel in gelogen wordt, dus waarom zouden we voor één klein (hoogst waarschijnljk gelogen) petieterig tekstje met 2 foto's en oh god 4 lijntjes tekst. Moest het echt waar zijn, dan had het tijdschrift er 2 hele pagina's mee kunnen vullen! Ik vind het super overdreven dat mensen op die kleine dingen al gaan reageren.
    Alsof het allemaal zo echt is! Als alles wat over hun gezegt wordt, waar is, dan zijn ze al allemaal minstens 3 keer doodgegaan en hebben ze elk week een ander lief. Dus ik snap niet dat mensen zich daardoor laten vangen.
    Ik zelf ben een grote TH fan. Maar ik ben sterk aan het minderen. Ga me nu niet zitten uitschelden voor 'WanneB' of weet ik veel wat. Want de reden dat ik minder is
    1. Het feit dat ik er vroeger veel te veel gefreaked door was, terwjl het ook maar een gewone band is.
    2. Tegenwoordig zijn er zovele fans die overdreven dingen doen (zelfmoord etc.) voor de band, en dat vind ik overdreven.
    Mijn kamer hangt nog steeds vol met hun posters.
    Maar ik vind toch dat al die heisa moet verminderen. Want de laatste tijd wordt het echt allemaal te veel!

    -Whoaa Is al een lange reactie, maar er komt nog xD-

    En wat dan nog, als ze al een lief hebben. Kijk, ik versta dat veel meisjes (en jongens ook?) verdrietig gaan zijn als ze een vriendinnetje gaan hebben. Maar gun het hen toch ook?! De laatste jaren hebben ze daar geen tijd voor gehad en als Bill er zo naar verlangt als hij werkeljk zegt, dan gaat hij er dubbel zo gelukkig worden. Als je echt om Bill 'geeft', dan ben je blij dat hij ook blij is! En volgens mij, als je een echte fan bent, dan accepteer je hun beslissing EN hun vriendinnetje (ookal vond ik die 2 meisjes op die foto sletten, maarkom xD).
    Het is en blijft hun beslissing, en als fan moeten we ons daar bij neer leggen...
    Zo, meer heb ik niet te zeggen :P
    Wat op zch toch wel best veel was xD
    Remember mensen, hier spreekt mijn ochtenhumeur, dus loop ajb niet te jammeren tegen mij vanavond want dan ben ik alweer happy en denk ik hier zelfs nog nauwelijks aan xD
    Tschüs!
    x


    Moof

    over dat meisje + georg

    het kan ook zijn dat haar hoofd was vervaagd omdat fans jaloers kunnen zijn dat zij naast dé Georg in de taxi heeft gezeten -_-


    You're the heir, I'm the forgotten grave..