• Ik vind dat sommige fans te snel dingen geloven. Hoe kun je nu denken dat Bill & Tom al sinds décember een vriendin hebben zonder dat iemand van de pers er achter kwam? Denk eens even na. Of dat Georg een vriendin heeft omdat hij in Tokio Hotel TV op youtube met een meisje in beeld kwam een aantal keer. Sorry, maar ik vind dat echt dom van sommige fans. Hoe kun je dat nu blijven geloven? Zolang dat het niet officiëel bekend is gemaakt door de band zelf, moet je niet geloven dat het waar is!


    Edit: Hé hé. Iedereen staat hier te zeggen 'Ze MOGEN TOCH EEN VRIENDIN HEBBEN???' Maar verdomme (excuses :'D) heb ik érgens gezegd dat het niét mag? Ja, like not.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ongepast taalgebruik )

    als iemand van th een vriendin heeft wees dan gewoon blij voor hen.
    En natuurlijk mag je je een beetje down voelen.
    Maar je hoeft er geen drama over te maken.

    Btw.: MET HET WOORD KANKER SCHELD JE NIET OKé!!


    I need you like a heart needs a beat

    Like; natuurlijk weten we niet of het waar is of niet :') Maar er is altijd een MOGELIJKHEID dat het wel zo is. Maar het is ook mogelijk dat het Silke is of zo. Als het zo is en het wel Georgs vriendin is vertellen ze dat heus niet omdat er altijd wel van die fans zijn die dan moordneigingen krijgen om dat mens om te brengen omdat ze jaloers zijn. Dus voor ons blijft het gissen maar er is altijd een MOGELIJKHEID dat een van hen een vriendin heeft.




    Die mogelijkheid is eigenlijk geschrapt aangezien het zogezegd sinds DECEMBER zo zou zijn. Dat zijn 11 maanden, bijna een jaar voor de mensen die goed kunnen tellen.

    das wel ni waar eh, das een roddel!!
    denk is na joenge, als ge logisch nadenkt vind ge miljoene redene da da een LEUGEN is..!!!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als iemand van th een vriendin heeft wees dan gewoon blij voor hen.
    En natuurlijk mag je je een beetje down voelen.
    Maar je hoeft er geen drama over te maken.

    Btw.: MET HET WOORD KANKER SCHELD JE NIET OKé!!




    Hoewel ik zou proberen blij te zijn, het zou niet lukken. Dat. zou. gewoon. niet. lukken. Simple as that.

    Btw: dankuweeeeeeeel ^^'

    das wel ni waar eh, das een roddel!!
    denk is na joenge, als ge logisch nadenkt vind ge miljoene redene da da een LEUGEN is..!!!



    ja, dat zég ik ook :')

    Mensen,, dan kan ik hier ook gaan lopen roepen dat ik met Bill heb!!!!
    Maar dan gelofen we het opeens niet he!
    Maar warom zouden we hu wel gelofen dan?!


    Dunno ><

    (...)


    ja, dat zég ik ook :')

    oh, oke xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    So what?
    Als ze een vriendin hebben: leuk voor ze!
    Als ze er geen hebben: laat ze gewoon lekker hun ding doen en een vriendin nemen als ze dat willen!
    Ik snap niet waar we ons druk om maken(A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    So what?
    Als ze een vriendin hebben: leuk voor ze!
    Als ze er geen hebben: laat ze gewoon lekker hun ding doen en een vriendin nemen als ze dat willen!
    Ik snap niet waar we ons druk om maken(A)





    ja, inderdaad. dat vraag ik me ook af en daarom is dit topic ook. en inderdaad, jullie maken je druk om NIETS.

    Weet je wat yumpop?
    geloof geen foto's!
    geloof het pas als het uit bill,tom,gustav of georg hun mond komt

    x


    I need you like a heart needs a beat

    Persoonlijk kan het mij niet echt veel schelen ofdat ze een vriendin hebben of niet.Als hun muziek maar super blijft.Ik vind dat je die jongens gelukkig moet laten zijn anders ben je het niet waard om fan genoemd te worden vind ik.En ik vind ook (net als jou) dat je eerst moet wachten totdat het echt bevestigd is en daarmee bedoel ik niet totdat het in de joepie (of ander tijdschrift) staat...


    The soul needs autumn.

    Ik dacht dat Georg een vriendin heeft omdat er tijdens 14 juni een meisje backstage stond, en mensen hadden gezegd dat dat Georg's vriendin is


    Uhh das waar van voor het concert dat is een meisje die ook op quizlet is maar ze heeft niet met georg hoor xD


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)


    je heb gelijk maar dat van Georg is WAAR!!! het is uitgekomen!!


    En waar staat dat dan ?
    Jay ben blij voor georg ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    volgens mij klopt het niet
    ik bedoel,
    1.Het is Joepie xD
    2.is iemand van 25,niet een beetje oud^^?
    & 3.als het al sinds december is,dan zijn ze er al bijna een jaar mee Ö! dan zou er toch zeker iets van opgemerkt zijn door de pers?!


    everybody needs a song.

    je hebt gelijk!!!


    i'm eating gummybears