• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha x'D Awesome! En seriously, Barca, de Champions League winnen? :'D Vraag even in welke droom jou zusje nog leeft. _O_ hahaha.

    Mijn broertje vind die voetbalclub ook awesome. Don't ask me why, cause I don't get it, but he just does.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hahaha x'D Awesome! En seriously, Barca, de Champions League winnen? :'D Vraag even in welke droom jou zusje nog leeft. _O_ hahaha.


    Ik had serieus geen idee wat ze allemaal zei want ik luisterde meer naar mijn muziek/keek naar Norman Reedus op mijn dash en pikte gewoon een paar woordjes op. (cat)


    Your make-up is terrible

    Tortura schreef:
    (...)
    Mijn broertje vind die voetbalclub ook awesome. Don't ask me why, cause I don't get it, but he just does.

    Veel mensen vinden die voetbalclub. Ik vind ze een beetje arrogant. Zit vol Spaanse voetballers, moet ik niks van hebben. x']

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik had serieus geen idee wat ze allemaal zei want ik luisterde meer naar mijn muziek/keek naar Norman Reedus op mijn dash en pikte gewoon een paar woordjes op. (cat)

    Hehe. (krul) Dat is ook leuk. :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hehe. (krul) Dat is ook leuk. :Y)


    Jua, dat is meer mijn ding hehe. Ze hebben lekker verlooooren.
    ZE ZEGGEN DAT MORGAN IN DE VOLGENDE AFLEVERING TERUG KOMT!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Jua, dat is meer mijn ding hehe. Ze hebben lekker verlooooren.
    ZE ZEGGEN DAT MORGAN IN DE VOLGENDE AFLEVERING TERUG KOMT!

    OMG dat zou zo vet zijn! =O Ik hoop dat zijn zoontje ook nog oke is! Goddamnit, al die mensen die de comic op de voet volgen, weten die dingen al. En ik wil dat soort dingen eigenlijk nog helemaal niet weten xDD


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    OMG dat zou zo vet zijn! =O Ik hoop dat zijn zoontje ook nog oke is! Goddamnit, al die mensen die de comic op de voet volgen, weten die dingen al. En ik wil dat soort dingen eigenlijk nog helemaal niet weten xDD


    Nou, hij zou volgens de comic inderdaad terug komen, maar in het filmpje van de volgende aflevering komt zoiets voor in ieder geval. Er roept iemand maar je ziet niet wie, waardoor iedereen nogal druk bezig is met speculeren haha.


    Your make-up is terrible

    Kent Flynn Rowan bij haar naam?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij heeft Rowan haar naam wel tegen hem gezegd, toen noemde ze zichzelf 'gekke Rowan'.


    Your make-up is terrible

    Ah all right, dan doe ik dat gewoon.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Michonne; dan wacht ik nog even op Tortura voordat ik met Ryan post (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Goed hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    Weet je waar ik achter kwam gisternacht?
    De eerste keer dat ik TWD keek was ik zo gefocust op Lori dat ze een bitch was, dat ik pas bij de tweede keer zag dat Shane eigenlijk de ass was.


    Your make-up is terrible

    Ahaha :'D
    Ik heb Shane altijd al eng gevonden en hoewel ik Lori nof steeds niet mag, vind ik 'r niet echt een bitch. Maar Shane was echt serieus eng...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik vond het eng hoe ze aangerand werd door die loser.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jon Bernthal was de allerbeste acteur van de hele serie, in mijn ogen. Ik kreeg letterlijk de rillingen over mijn rug op bepaalde momenten. Hij had soms die blik in zijn ogen.. Inshane gewoon. ;D

    Ik haatte zijn personage meer dan wie ook, maar ik mis Jon in de serie omdat hij zo'n topacteur is.


    ars moriendi