• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Whooh.
    Ik ga zo wel even een reactie maken, anders duurt het te lang.


    Your make-up is terrible

    Haha, die tweede cover vind ik trouwens awesome!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ghehe, die is gemaakt dooor.... Swizzle? Ik weet het niet meer haha. Misschien wel door ForbesBrook ofzo.
    Trouwens, Claire, je houd me zo wel heel erg lang in spanning over wat er nou gaat gebeuren. D: Ik droom er bijna over, haha.


    Your make-up is terrible

    Hij is awesome. Ik had gevraagd of Swizzle nog meedeed, maar ze heeft niet gereageerd. Ik wil niet dat Nathan dood gaat, dat overleeft Rebecca gewoon niet denk ik D:
    Hahaha, spannenddd c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Hij is awesome. Ik had gevraagd of Swizzle nog meedeed, maar ze heeft niet gereageerd. Ik wil niet dat Nathan dood gaat, dat overleeft Rebecca gewoon niet denk ik D:
    Hahaha, spannenddd c:


    Maak hem ook gewoon zo iemand die je gewoon kan besturen enzo.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Maak hem ook gewoon zo iemand die je gewoon kan besturen enzo.

    Precies, dat werkt prima.

    Welkom terug, trouwens (:

    Maarrrr mensen als Tyler bijvoorbeeld.. mogen die wel afgemaakt worden mocht het zover komen? Oh I'm such a bitch.


    ars moriendi

    Ik weet het nog niet... Het zou wel heel dramatisch zijn... En ik weet niet of Swizzle nog meedoet.
    Van mij trouwens wel.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:41 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sdfqdsljfqs. Daryl, you're so mean D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Precies, dat werkt prima.

    Welkom terug, trouwens (:

    Maarrrr mensen als Tyler bijvoorbeeld.. mogen die wel afgemaakt worden mocht het zover komen? Oh I'm such a bitch.


    Oeh yeah, ik heb zoveel dagen zonder internet opnieuw overleeft hehe. Mét mensen, wauw.

    Ja, jaaa, ja omg dat wordt zo leuk!


    Your make-up is terrible

    Sasquatch schreef:
    Sdfqdsljfqs. Daryl, you're so mean D:

    ASJhflekrhg dat van dat ruilen zei Daryl niet he! :'O Ohh moet ik iets duidelijker maken denk ik x'D !

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:52 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ASJhflekrhg dat van dat ruilen zei Daryl niet he! :'O Ohh moet ik iets duidelijker maken denk ik x'D !


    Neehoor, ik vind het wel duidelijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    ASJhflekrhg dat van dat ruilen zei Daryl niet he! :'O Ohh moet ik iets duidelijker maken denk ik x'D !


    Oooooooh :'D Ghehe, sorry, dan heb ik niets gezegd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    (...)

    Neehoor, ik vind het wel duidelijk. 8D


    No, I'm just blind :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    (...)

    Neehoor, ik vind het wel duidelijk. 8D

    Oke dan is het goed! :Y)

    Michonne schreef:
    (...)

    Oeh yeah, ik heb zoveel dagen zonder internet opnieuw overleeft hehe. Mét mensen, wauw.

    Ja, jaaa, ja omg dat wordt zo leuk!

    Die battle.. ahwyes.


    ars moriendi

    Ik schrijf morgen ergens een post, want ik raak echt gestoord van Q.


    Quiet the mind, and the soul will speak.