• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vind ik ook niet. Schouderblad klinkt trouwens pijnlijk... :x


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Volgens mij is dat het ook, hahaha. Als Nikki terug komt, zal ik het wel eens aan haar vragen, lol.
    Waar wil jij ooit een tatoeage?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    In mijn nek of achter mijn oor. Maar ik geloof dat het overal wel pijn doet :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Volgens mij ligt het ook aan je pijngrens. Al lijkt het me wel op mijn vingers heel pijn doen, die zijkanten! Darn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat pols pijnlijker is, op die ader en zo. Ik weet niet, mijn vinger lijken zo gevoelloos :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Tortura schreef:
    Volgens mij is dat het ook, hahaha. Als Nikki terug komt, zal ik het wel eens aan haar vragen, lol.
    Waar wil jij ooit een tatoeage?


    Schouderblad is pijnlijk ja. 8D
    Polsen valt wel mee, omdat daar geen grote dingen op kunnen en je het maar eventjes voelt.


    Your make-up is terrible

    Welcome back 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben trouwens terug, hehe. Zo even een post van Jess maken, geen van Daryl?


    Your make-up is terrible

    Oké en niet dat ik gezien heb.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nee had er nog geen geschreven, zal ik nu doen ;]


    ars moriendi

    Oké. 8D Dan wacht ik ook nog even met reageren. Ik moet nog op zoveel terug reageren omg.


    Your make-up is terrible

    Yay, Nikje is terug. (hoera)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heeft een van jullie nog leuke stories die ik kan lezen? c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Heeft een van jullie nog leuke stories die ik kan lezen? c:


    Uh, alleen mijn Connaryl story haha.


    Your make-up is terrible

    Ik zal eens een kijkje nemen, ook al heb ik de film niet gezien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov