• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie FOy
    "Wat is er dan, Kenzie? "Moet ik soms een zuster halen?" hij kijkt me vragend aan en veegt wat haren uit mijn gezicht. "neh ik denk dat het door de hechtingen komt en de pillen. Ik heb best wat bloed verloren" zucht ik. "gaat met jou alles wel oke? "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Ik knikte bij haar uitleg. Logisch. Bij haar vraag schudde ik mijn hoofd. Ze proberen me pillen te voeren en ze drijgen met sondevoeding als ik niet eet, maar ik heb helemaal geen honger." Ik zuchtte. "Ik wil gewoon naar huis." Ik miste mijn ouders en hondjes heel erg. Waarom was ik hier in hemelsnaam opgenomen. De aanvallen werden nogsteeds erger en ik snapte niet waarom mijn ouders me daar niet mee zouden kunnen helpen, zoals ze vroeger deden.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Foy
    Ze proberen me pillen te voeren en ze drijgen met sondevoeding als ik niet eet, maar ik heb helemaal geen honger." verteld hij en medelevend kijk ik hem aan "You're not the only one. Ik wil ook terug naar huis naar mijn ouders en mijn broer. WEer terug naar school geloof me elke puber wilt niets anders maar ik zou graag weer lessen volgen op een gewone school"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Grijnzend liep ik na een uur de badkamer uit. Ik was snel naar mijn eigen kamer gegaan, waar ik mijn haar had geverfd. Ik liep dan nog wel in mijn pyjama, maar wat maakte dat uit? Nog even snel wierp ik een blik in de spiegel, om mijn nieuwe haarkleur te bewonderen. Daarna liep ik soepel naar de eetkamer waar ik rondkeek. Mijn ogen bleven hangen bij Justin en Niall. 'Nialler! Jusselientje!' riep ik uit waarna ik overdreven ze allebei knuffelde. 'Jusselientje?' herhaalde Justin en ik knikte uitbundig. 'Ik krijg steeds nieuwe bijnamen, hier' mompelde hij. Zijn ogen scanden mijn haar af en ik glimlachte onschuldig. 'Je haar is blauw' zei hij ongelovig. 'Dat is het zeker' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Grant Gustin

    Verveeld wacht ik af tot mijn eten komt. Al snel komen ze met mijn eten en ik kijk grijnzend naar het fruit. Tja, ik was nou eenmaal erg gezond. Hierna nog even trainen. Wat? Ik moet dit lichaam wel behouden.. Ik neem een hap en kijk om me heen...


    El Diablo.

    Niall James Horan
    De deur gaat open 'Nialler! Jusselientje!' roept Cher vrolijk. Ik kijk even op en kijk naar har "leuk haar" glimlach ik zwak maar gemeend. Vermoeid wrijf ik even in mijn ogen. Ik was dood.

    Mackenie Foy.
    "Ik ga even mijn spullen opruimen" mompel ik en loop de woonkamer in met een beroerd hoofd. "leuk haar" zeg ik zacht en kijk naar Cher.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Leuk?' herhaal ik met een pruillipje. 'Dus leuk? Als in leuk?' In mijn stem was teleurstelling te horen. Ja, ik was kinderachtig. Maar als je eenmaal Cher Lloyd heet dan ben je zo. 'Dus niet mooi? Maar leuk? Aardig zijn we vandaag' mompelde ik en ik slenterde door naar een stoel, waar ik verveeld op ging zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie FOy
    "Leuk?" pruild ze "dus leuk, als in leuk?" zegt ze teleurgesteld. "dus niet mooi, maar leuk? aardig zijn we vandaag' mompeld Cher en ik zucht zacht.
    "Je weet heus wel dat als we het luek vinden dat we het mooi vinden Cher" zeg ik ietswat chagerijnig door de koppijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ja, en daarom sla je ook zo'n toon tegen me aan. Fijn, nu heb ik heel mijn haar verpest' klaagde ik als een oud vrouwtje en ik sloeg mijn armen over elkaar en zuchtte overdreven. 'Ik ben benieuwd wat echte vrienden zouden zeggen. Waarschijnlijk ook zoiets als "leuk" ' snauwde ik naar Mackenzie en ik keek de andere kant uit. 'Je weet heus wel dat als we het leuk vinden dat we het mooi vinden Cher' imiteerde ik Mackenzie met een hoog nepstemmetje.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [HAPPY BIEBER BIRTHDAY! Welke dag is het eigenlijk in de RPG? De hoeveelste?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    'Ja, en daarom sla je ook zo'n toon tegen me aan. Fijn, nu heb ik heel mijn haar verpest' klaagt ze en slaat haar armen over elkaar en zucht overdreven. 'Ik ben benieuwd wat echte vrienden zouden zeggen. Waarschijnlijk ook zoiets als "leuk" ' snauwt ze verder 'Je weet heus wel dat als we het leuk vinden dat we het mooi vinden Cher' doet ze me na. "Serieus Cher stop nou eens gewoon ja. Je moet niet moeilijk doen, we vinden het leuk ja. Doe gewoon eens even volwassenen. en je hoeft me heust niet na te doen" zeg ik boos en gekwetst. Het was niet de eerste keer dat mensen me na gingen doen, en dan was het niet voor zo iets maar om mij te peste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Ach houd je mond. Ik bén volwassen' gromde ik. 'Serieus Cher stop nou eens gewoon ja. Je moet niet moeilijk doen, we vinden het leuk ja' imiteerde ik Mackenzie weer met een hoog stemmetje. 'Ja, túúrlijk. Wrijf het er maar in, joh. Je hoeft niet zo egoïstisch te doen. Ik weet dat jullie het leuk vinden, dus gewoon mond dicht' kefte ik naar Mackenzie. 'Mooi is het toch niet. Weet je, ik knip mijn haar wel kort' zuchtte ik en ik stond op, om te hopen dat hier ergens een schaar lag. 'Heeft iemand een schaar?' vroeg ik aan niemand in het bijzonder.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy.
    Ach houd je mond. Ik bén volwassen' gromde ze. 'Serieus Cher stop nou eens gewoon ja. Je moet niet moeilijk doen, we vinden het leuk ja' imiteerde ze me weer na
    'Ja, túúrlijk. Wrijf het er maar in, joh. Je hoeft niet zo egoïstisch te doen. Ik weet dat jullie het leuk vinden, dus gewoon mond dicht' keft ze en gekwetst kijk i haar 'Mooi is het toch niet. Weet je, ik knip mijn haar wel kort'aan. 'Heeft iemand een schaar?'. Mijn ogen worden waterig als ik terug denk aan het gepest en zonder nog iets te zeggen loop ik naar de keuken waar ik me op de aanrecht hijs. Waarom deed ze nou zo? Zag ze niet dat ik gewoon geen behoefte had in lange verhalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik blijf naar de rest kijken en kauw op een stukje appel. 'In Californië was het een stuk gezelliger, nooit verwacht dat ik dat ooit zou zeggen.' mompel ik en krab in mijn nek. Snel eet ik de rest op en neem een slok water. Ik sta op en loop naar de trainingsruimte. Die hadden ze hier voor de sporters, maarja.. Ik pak een halter en begin met trainen...


    El Diablo.

    Cher Lloyd

    Ik liep Mackenzie achterna en huppelde naar een la, waar ik een schaar uithaalde. 'Zo handig, keukens' zei ik tegen mezelf. Mijn haar verpestte ik niet, nee. Ik maakte mijn eigen stijl. Snel zocht ik in de la naar een elastiekje en haalde die eruit. Met een normaal elastiekje kon je ook je haar vastbinden. Met een pokerface bond ik mijn haar in een staart en ging vóór Mackenzie staan. 'Wil je me zeggen als ik schuin knip?' vroeg ik haar met een emotieloze stem. De schaar zette ik op de staart zodat ik als ik knipte, de staart eraf zou zijn. Maar wachtend op Mackenzie's antwoord knipte ik nog niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."