• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Foy.
    Mijn tranen weg knipperend komt Cher de keuken in gelopen "will je me zeggen als ik schuin knip?" ging ze dit nou echt van mij laten afhangen. Uit het niets begin ik hard te snikken. "Ik vind het mooi Cher maar ik voel me helemaal niet goed waardoor ik zo reageerde en toen je die stemmetjes deed.... ik ben gepest vorig jaar en toen deden ze dat ook" snik ik luid. Het was super mooi, maar zag ze niet gewoon in dat al zou de wereld het leelijk vinden zo lang zij het mooi vind is het goed. He is haar haar en haar ding.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik denk de tweede of derde dag pasXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    Zuchtend gooide ik de schaar op de rond en trok Mackenzie in een knuffel. 'Sorry. Je moet niks van mij aantrekken. En je moet eens weten hoe het met mij is. Ik ben vijf jaar lang gepest, alleen omdat ik zo'n kledingstijl heb. What doesn't kill you makes you stronger' fluisterde ik in Mackenzie's oor en ik klopte op haar rug, om haar daarna los te laten. Ik keek Mackenzie aan en schudde mijn hoofd. 'Weet je, alle grote sterren werden vroeger gepest. Nu kom ik best wel over als een eigendunk maar het is wel zo. Niall en Justin, maar wat dacht je van Rihanna en Lady GaGa? Ke$ha, Britney Spears, Madonna en ga zo maar door' grinnikte ik en ik pakte de schaar weer op. 'Het word tijd voor een korter kapsel. Niemand vindt het lange mooi' mompelde ik in mezelf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Foy
    Ik hoor haar zuchten en daarna omhelsd ze me 'Sorry. Je moet niks van mij aantrekken. En je moet eens weten hoe het met mij is. Ik ben vijf jaar lang gepest, alleen omdat ik zo'n kledingstijl heb. What doesn't kill you makes you stronger' ze klopt op mijn rug en laat me los 'Weet je, alle grote sterren werden vroeger gepest. Nu kom ik best wel over als een eigendunk maar het is wel zo. Niall en Justin, maar wat dacht je van Rihanna en Lady GaGa? Ke$ha, Britney Spears, Madonna en ga zo maar door'Het word tijd voor een korter kapsel. Niemand vindt het lange mooi' Ik houd haar armen vast "Cher vind je het zelf mooi? Ik vind jou haar echt prachtig, vooral toen je het aan een kant korter had. Fuck de rest zolang jij er maar blij mee bent" glimlach ik zwak. "weetje wat je eensm oet proberen. Zwart of je eigen haar kleur en dan een paar verschillende kleuren highlights" mompel ik nadenkend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cher Lloyd

    'Nahh, mensen vinden dit niet mooi' zei ik en ik trok me los, waarna ik in één keer mijn staart doorknipte en het elastiekje uit mijn haar haalde. Ik hield mijn staart op en bekeek hem uitbundig. 'Nu heb ik er spijt van' pruilde ik. 'Blauw kort haar. Nog beter!' riep ik ineens uit. Weer helemaal vrolijk huppelde ik naar de la, legde de schaar daar in en gooide de blauwe staart in de prullenbak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Makcenzie Foy

    Ik trek mijn wenkbrauwen op "nu verklaar ik je voor gek, je had zo mooi haar" protesteer ik. Ik zou echt nooit mijn haar afknippen "ach als jij kort witl. en dit staato ok leuk, jou staat alles goed" glimlach ik

    Niall James Horan.
    met een zucht bergin ik wat rond te zwerven. De cracker voelde helemaal niet lekker aan op mijn maag maar ik wou het een keer binnen houden. Ik ging dit doen voor Zayn! Voor niemand anders. Ik moest zo Harry of Liam maar eens bellen vragen wanneer ze de begravenis gepland hadden want daar wou ik gewoon graag bij zijn. Met een zucht let ik niet op en loop een sporthalletje in. Ik bel naar Liams nummer en zuchtend hou d ik mijn mobiel bij mijn oor

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 19:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik ben net klaar met de halters als iemand binnen komt. Ik begin met opdrukken en na een tijdje druk ik op met een arm. Ik kijk op. 'Hee! Niall.' glimlach ik. Snel wissel ik van arm en blijf hem aankijken....


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik zucht bij de voicemail 'heey niall'ik kijk op en zie Grant. Mijn oen dwalen af naar zijn strajke sixpack. 'wil je me helpen ik wil meer beqegen maar ik weet niet hoe'ik kijk hem aan. Eigenlijk was het om de cracker eraf te halen

    Vierde keer dat ik sit typ


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik zie zijn ogen afdwalen naar mijn sixpack en ik grinnik even. 'wil je me helpen ik wil meer beqegen maar ik weet niet hoe' vraagt hij en ik duw mezelf weer rechtop. 'Ofcourse, hier.' zeg ik en geef hem een halter van 5kg...


    El Diablo.

    Niall Hora

    Ik glimlach dankbaar 'ehm hoe moet dit?' blozend kijk ik hem aan.
    Iik had de jongens wel eens het zien doen maar ik weet niet hoe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    'Oh simpel' glimlach ik en pak er zelf een van 15kg. 'Je houdt hem gewoon zo vast en doet dit.' glimlach ik en doe het voor. Ach, train ik ook gelijk weer.. Ik kijk naar Niall en glimlach...


    El Diablo.

    Niall Horan
    Ik glinlach dankbaar en ga aan de slag. Al snel heb ik het warm en trek vlug mijn shirt uit. 'en wat kan ik noh meer doen. Zullen we elke dag samen trainen?' stel ik voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ik leg mijn halter weer neer en kijk naar Niall. 'en wat kan ik noh meer doen. Zullen we elke dag samen trainen?' stelt hij voor. Ik knik, 'klinkt goed' glimlach ik. Ik neem een slok water en wijs met de fles naar Niall. 'Ook wat?'


    El Diablo.

    Niall Horan.

    Ik glinlach even en schud mijn hiofd 'nee dankje'het voelde fijn on aan mijn lichaam tr werken. Om zo te kunnen afvalleb. 'dus wat gaan we nogneer doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    'nee dankje' zegt hij en ik knik, ik neem nog een slok en zet het dan weg. 'dus wat gaan we nogneer doen' vraagt hij en ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, waar wil je aan werken?' vraag ik. 'Spieren, conditie...' mompel ik...


    El Diablo.