• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde mijn hoofd, ik wilde niet slapen. ''Nee. Niet slapen in ieder geval.'' mompelde ik en zuchtte. Ja, het werd de komende maanden erger maar ik wilde gewoon niet slapen op dit moment. Ik klampte me vast aan Liam en glimlachte lichtjes. Grinnikend drukte ik een kus op zijn neus en pakte zijn hand vast. "En nu?"

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 17:54 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [lol ben bij topic 6 nu aangekomen met bijlezenXD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha, ik ben net ook topic 6 aan het lezen. Ik vind het leuk om RPG's te lezen. Net een story]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ajahah idd ik doe dat heel vaak, alleen ik ben nog aan het lezen wat er allemaal gebeurd was toen ik er nog neit was zegmaar. Ik vind dat gewoon fijner zodat ik alles weetXD. Ugh rpg mood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (aangepast)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    "Wacht heel even Demi, ik ben zo terug, even snel iemand bedanke" glimlach ik. Blij als een kind storm ik terug naar de slaapkamer.
    Ik storm naar Mackenzie en knuffel haar dankbaar "Ik ben zo blij dat je me dwong, ze vind me leuk" bloos ik helemaal blij. Ik negeer even Liam van vreugde, terwijl ik haar nog heen en weer omhelsde vielen we om en viel mackzenzie op de zijkant van haar lichaam waaqrdoor ik even grinnik.."Ik ben je echt dankbaar Mackenzie" fluister ik dankbaar en druk een kus op haar wang van blijdschap

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:24 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik lette even niet op Niall die binnenstormde, en zuchtte even. Oké, nu kon ik mijn excuses aanbieden. Ik wilde niet meer boos zijn, en ik voelde me schuldig als ík mijn excuses niet aanbood. Dus ik draaide me om naar Niall. 'Niall, so-' Ik kon mijn zin niet verder afmaken, om toen pas zag ik dat Mackenzie viel. Tot mijn grootste ergernis hoorde ik ook nog een grinnik van Niall. Moeite, heel veel moeite kostte me het om niet gelijk uit te barsten. Gelijk trok ik Mackenzie overeind. Bezorgd keek ik haar aan, om me vervolgens op Niall te richten. 'Wat doe jij in hemelsnaam?!' riep ik uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan. [amper reageren van af nu

    "Niall So" hoor ik van Liam. Hij trok Mackenzie bezorgd overeind "Wat doe jij in hemelsnaam!?" roep hij uit en kijkt me aan.
    "Ehm haar knuffelen" mompel ik en ga overeind zitten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik doe de piano dicht en loop naar beneden. Ik haal een kan water uit de koelkast en schenk een glas in. Ik doe er wat ijsklontjes in en ga in mijn bikini in de tuin liggen. Ookal voelde het ongemakkelijk ik wilde wel een kleurtje.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik wreef pijnlijk over mijn zij en zuchtte. "Het is niks, Liam. Doe rustig alsjeblieft." Mompelde ik. Maar mijn eigen buik protesteerde en gaf een paar steken waardoor ik in elkaar kromp. Kreunend van de pijn ging ik op het bed liggen, ging deze pijn nog ooit weg? "Jesus. Kan iemand me helpen?" Mompelde ik en probeerde rechtop te zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Sorry, was Titanic aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Heb hem afgezet. Ik vind het alleen leuk als ze verdrinken ^^]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    Ik wierp Niall een dodelijke blik toe en ondersteunde snel Mackenzie. 'Dit is niet goed' mompelde ik. Ik durfde te wedden dat vrouwen dit niet hadden in hun tweede maand. Anders moesten het wel héél erge verschijnselen zijn. Maar toch zei de dokter dat alles goed was. 'Ik vertrouw het niet zo' gaf ik toe en ik keek bezorgd naar Mackenzie. 'Wat moet ik doen? Wil je liggen?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Hotan.
    Ik kijk geschrokken naar Mackenzie 'kan ik iets doen dit was echt nuet de bedieling' ik kijk van Liam naar Mackenzie. " moet ik de ambulance bellen'ik kijk in paniek rond. Straks was er oets ergs


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en haalde mijn schouders op. Mijn buik deed sowieso meer pijn dan de vorige keer en ik twijfelde of het ook normaal was. "Maar als we weer naar het ziekenhuis gaan is er een kans dat ik daar moet blijven." Zei ik zacht en greep naar mijn buik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.