• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte even breed en zuchtte gelukzalig. ''Nu ben ik weer blij en gelukkig.'' kirde ik blij. Mijn stemmingswisselingen waren al zo irritant, maar nu - precies op dit moment wilde ik het gewoon niet. Niet tussen de kleine ruzie tussen Niall en Liam. Mijn stemmingswisselingen werden steeds erger omdat ik ze al van mezelf had en het nu ook hoorde bij de zwangerschap. Ik zuchtte even en hoorde Niall op de achtergrond. ''Hoi Niall.'' murmelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan.
    Ik zucht zacht en begin te ijsberen. 'Liam alsjeblieft ik ben een zak geweest. Ik had niet zo mogen doen oke, het spijt me echt. Ik ben gewoon bang dat ze me niet ziet zitten en ik mistte mijn ouders'leg ik kort uit. :ik weet niet wat ik deed ik was boos ik had het je moeten zeggen want je helpt altijd iedereen goed en over Macjenzie had ik mijn mond moeten houden maar ik was jaloers dat jullie zo makkelijk iemand vinden enzo'ratel ik hatdrd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Wat heb gemist?]

    Liam James Payne

    'Ik hoef je excuses niet' zei ik. Ik klapte mijn laptop dicht en keek Niall kil aan. 'Waarom deed je nou zo? Je bent eerst verdrietig, dan wordt je kwaad en nu biedt je, je excuses aan? Zo ken ik je niet' mompelde ik en ik keek weg. Ik moest me inhouden om niet op hem af te rennen en hem te knuffelen. 'Ik weet het niet' zuchtte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry! Ben ondertussen Everybody Dance Now aan het kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ik ook uhm niall heeft rizie met liam... En probeerd te zorgen dat hij zijn sory accepteerd..

    Niall Horan.
    Gekwetst kijk ik hem aan 'ik hoop echt dat je het me vergeef'fluister ik zacht. Ik sta op en loop naar de muziekkamer. 'Demi" zeg ik zacht en doe de deur wat verder open. Ach als ik het hier verknalde en bij Liam is het al verknald.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik ben diep in gedachten en schrijf de volgende regels van het nummer op als ik Niall zijn stem voor. 'Demi" Ik maak mijn zin af voor ik me om draai. 'Niall.' Antwoord ik zacht en kijk naar hem. Kwam hij nog meer ruzie maken? Ik zucht en draai me weer terug naar de piano. Hier kwam het hoor.

    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne. Morgen tijdens mijn auditie zou ik een scène alleen laten doen, zodat de jury zou zien dat ik ook helemaal alleen een goede scène eruit kon krijgen. Dat Douglas er niet bij was om me te steunen tijdens mijn auditie wekte enige zorgen bij me, wat duidelijk te zien was op mijn gezicht, maar ik wilde dit toch echt alleen doen. 'Heb je trouwens al van Louis gehoord, dat hij ziek is?' fluisterde ik toen zacht in zijn oor. Als huisgenoot had hij recht om het te weten. Ik vond het echt erg voor Louis, ik snapte niet hoe het hem kon overkomen. 'Ik vind het zo erg...' Mijn blik gleed naar buiten. 'Ga je mee naar buiten? Het is heerlijk weer en ik word wat rustiger van de zon en de frisse lucht,' mompelde ik toen, opkijkend naar zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:08 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall Horan

    Twijfelend loop ik dichterbij 'het spijt me van toenstraks" ik wordt knal rood en staar naar mijn voeten 'het is alleen ik vind je leuk maar ik was bang dat je me kinderachtig vind want ik mistte eigenlijk mijn ouders en broer en toen werd ik dus boos op mezelf maar dat reageerde ik allemaal op jullie af'ratel ik in een razend tempo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kun je met Penelope meer zelf zeggen dan mijn dingen herhalen ik weet namelijk niet goed wat ik dan moet schrijven.]

    Demi Lovato

    'het spijt me van toenstraks" Ik draai mijn hoofd en kijk naar hem. Hij was knalrood en mijn bozebui verdween direct. Hij was te lief om boos op te zijn. 'het is alleen ik vind je leuk maar ik was bang dat je me kinderachtig vind want ik mistte eigenlijk mijn ouders en broer en toen werd ik dus boos op mezelf maar dat reageerde ik allemaal op jullie af' Gooi hij er ineens uit. Ik knipper enig sinds verbaast met mijn ogen. 'Dat... Is heel lief.' Zeg ik zacht en ga naast hem staan. 'En.. Hoewel ik je nog maar amper ken,' Ik twijfel eventjes. 'Vind ik jou ook al erg leuk.' Ik glimlach en druk een kusje op zijn wang voor ik weer ga zitten.

    [Oh ja, zal ik doen, ga het even aanpassen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. 'Ik vind het eng om auditie te doen zonder jou.' Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. Morgen tijdens mijn auditie zou ik een scène alleen laten doen, zodat de jury zou zien dat ik ook helemaal alleen een goede scène eruit kon krijgen. Dat Douglas er niet bij was om me te steunen tijdens mijn auditie wekte enige zorgen bij me, wat duidelijk te zien was op mijn gezicht, maar ik wilde dit toch echt alleen doen. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne. 'Heb je trouwens al van Louis gehoord, dat hij ziek is?' fluisterde ik toen zacht in zijn oor. Als huisgenoot had hij recht om het te weten. Ik vond het echt erg voor Louis, ik snapte niet hoe het hem kon overkomen. 'Ik vind het zo erg...' Mijn blik gleed naar buiten. 'Ga je mee naar buiten? Het is heerlijk weer en ik word wat rustiger van de zon en de frisse lucht,' mompelde ik toen, opkijkend naar zijn gezicht.


    [Aangepast (: ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 22:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en verstopte mijn gezicht dieper in Liam's borst, dit werkte nou niet echt voor mijn hoofdpijn en misselijkheid. ''Stop even.'' mompelde ik en zuchtte nogmaals. ''Oké, een aspirientje werkt dus niet. Wat dan wel?'' vroeg ik en keek Liam aan. Mijn hoofdpijn begon steeds erger te worden en het was niet echt een pretje.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik weet het niet. Misschien helpt niks. Ik zou het echt niet weten' zuchtte ik. 'Wil je echt niet slapen? Het helpt misschien wel' drong ik aan. Ik wilde dat Mackenzie rust zou hebben, om ik wist dat de komende maanden het als maar erger zou worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Mijn mond gaat open en dicht en mijn ogen worden groot. 'je?' ik kijj even naar haar. Meende ze dit? 'ehm oke dit was niet wat ik had verwah' monpel ik zacht. Mijn wangen worden rood als ze er een kusje opdrukt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan