• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'Dat moet dan maar. Ik wil geen enkel risico nemen' zei ik. 'Dit programma kan me niks schelen. Jij bent veel belangrijker' gromde ik en ik stond op. 'Kan je lopen, of doet dat nog meer pijn?' vroeg ik en ik keek Mackenzie onderzoekend aan. 'Niall, ga jij mee of blijf jij hier?' vroeg ik hem, alle boosheid vergeten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Haha, ik zit Najib Amhali te kijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en pakte Liam's hand vast om op te staan. "Het programma maakt me niks uit, maar ik wil niet in het ziekenhuis blijven door herinneringen." Zei ik. "En denk je echt dat jij daar gaat blijven? Ik denk van niet." Mompelde ik. Ik steunde mezelf op de schouder van Liam en glimlachte waterig. "Maar wat denk je? Ik ga sowieso niet alleen in het ziekenhuis blijven, dan word ik gek." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    'Ik ga niet weg, ik blijf bij je' zei ik gelijk. Ik legde mijn hand op Mackenzie's rug en verstevigde mijn grip wat. 'Denk je nou echt dat ik je doodleuk afzet, en dan weg ga?' mompelde ik. Ik leidde Mackenzie naar de trap en liep voorzichtig, nog altijd haar ondersteunend, met haar naar beneden. Ondertussen griste ik mijn mobiel van de tafel en liet hem in mijn zak glijden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik glimlachte dankbaar en pakte de autosleutels. "Ik hoop heel erg dat het niets is." Mompelde ik en gooide Liam's sleutels naar hem toe. Toch deed mijn buik nog steeds pijn en prikte het in mijn buik. "Ik ben je erg dankbaar als je bij me blijft, al is het niet verplicht." Ik glimlachte waterig en keek naar Liam. Snel pakte ik zijn hand weer vast en zuchtte opgelucht.

    (Ik ga zo slapen..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. 'Ik vind het eng om auditie te doen zonder jou.' Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. Morgen tijdens mijn auditie zou ik een scène alleen laten doen, zodat de jury zou zien dat ik ook helemaal alleen een goede scène eruit kon krijgen. Dat Douglas er niet bij was om me te steunen tijdens mijn auditie wekte enige zorgen bij me, wat duidelijk te zien was op mijn gezicht, maar ik wilde dit toch echt alleen doen. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne. 'Heb je trouwens al van Louis gehoord, dat hij ziek is?' fluisterde ik toen zacht in zijn oor. Als huisgenoot had hij recht om het te weten. Ik vond het echt erg voor Louis, ik snapte niet hoe het hem kon overkomen. 'Ik vind het zo erg...' Mijn blik gleed naar buiten. 'Ga je mee naar buiten? Het is heerlijk weer en ik word wat rustiger van de zon en de frisse lucht,' mompelde ik toen, opkijkend naar zijn gezicht.

    [Aangepast (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    Ik ving mijn sleutels en maakte de voordeur open. Niall zou wel tegen iedereen vertellen wat er was. 'Het is vast niets ergs' zei ik, hoopte ik. Ik liep met Mackenzie naar buiten, naar mijn auto. Ineens begonnen negatieve gedachten zich af te spelen in mijn hoofd. Dalijk was het juist wel iets ergs. En wat dan?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Zuchtend kijk ik ze na. Straks was er iets met dat kind dankzij mij.
    Lipbijtend loop ik naar buiten en zie Demi zitten. 'Sorry het duurde langer' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stapte Liam's auto in en begon nerveus op het dasboard te tikken. Ik wilde niet dat er iets ergs was met mijn kind. En wat als het wel was? Zulke steken kreeg een vrouw toch niet in haar tweede maand? Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Alle stress moest er maar uit, ik begon wat aan mijn shirt te plukken en wachtte tot Liam er was. "Laat het alsjeblieft niets ergs zijn." Mompelde ik zacht.

    ☺😍


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik stapte in, deed mijn gordel om en stak de autosleutel in het slot. Stil startte ik de auto en reed ik weg. Mijn ogen waren strak op de weg gericht en mijn mond vormde zich een streep. Ik staarde naar de weg, terwijl de gedachtes rondspookten in mijn hoofd. Na vijf korte minuten waren we aangekomen bij het ziekenhuis, waar ik mijn auto parkeerde en maar hoopte dat er geen paparazzi zou komen. Mijn gordel klikte ik los, en stapte uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    We kwamen aan bij het ziekenhuis en ik liep alvast naar binnen. Ik wachtte bij de receptie en zuchtte. Een vrouw kwam en glimlachte vriendelijk. "Zeg maar wat er is." glimlachte de vrouw. "Ik ben zwanger, maar ik ben gevallen en krijg steeds steken door mijn buik." mompelde ik. Ze knikte en zei dat ik moest wachten. Nogal ongeduldig ging ik op een stoel zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    Demi reageerde niet, lag ze te slapen? Of was ze gewoon boos op me. Met een bang gevoel loop ik maar naar de slaapkamer en pak mijn mobiel.
    'Li er is toch niet iets ergs he? Het spijt me echt het was niet mijn bedoeling, ikmwist niet dat dat fout kon gaan". Sms ik naar Liam. Ik kon wel in huilen barsten, straks is dankzij mij hun kind dood of weet ik het wat en dan wou hij me nooit meer zien...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik liep Mackenzie achterna, om vervolgens naast haar op een stoel te zitten. Snel pakte ik mijn telefoon en las het smsje van Niall door. Het komt niet door jou, ze had al eerder steken in haar buik. Jij hebt niks fout gedaan. Ik verzond hem naar Niall en stopte mijn telefoon weer weg. 'Gaat het alweer wat beter?' vroeg ik aan Mackenzie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Oran.
    Ik zucht opgelet ' oke het spijt me echt, ik wil niet dat je boos bent... Ik hoop dat alles goed komt voor jou en Mackenzie. Want als iemand een lief kindje verdient ben jij het. Ik heb gepraat met Demi, ze vindt me leuk! Ik had dat echt nooit verwacht' ik stuur de sms terug.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik haalde mijn schouders op en zuchtte even. "Ik heb nog steeds die steken." mompelde ik en legde mijn hoofd op Liam's schouder. "Ik wil niet in het ziekenhuis blijven als het moet, mijn herinneringen." mompelde ik zacht. Ik legde mijn handen op mijn buik en glimlachte waterig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.