• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik frons wanneer ik merk dat Niall hard op zijn lip bijt en tranen zijn ogen vullen. Het breekt mijn hart hem zo te zien. Ik leg een hand op zijn schouder. 'Niall?' vraag ik zachtjes. Als hij niet reageert pak ik zijn kin zacht tussen duim en wijsvinger en draai hem naar me toe. 'Niall?' vraag ik nog eens.  'gaat het wel Niall?' ik wiebel op het krukje en weet niet goed wat ik moet doen.

    [Ben ik weer, nog even langs Domino's gegaan. Lekker een avondje met pizza]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [hmmmmm jaloers. omg zaterdag 1Davond met vriendin=)

    Niall Horan.
    Ik schrik op als iemand mijn naam zegt en ik zie Demi, haar negerend en mijn tranen in de hoop ze binnen te houden kijk ik stug weg. Ze pakt mijn kind tussen haar vingers en draait mijn hoofd naar haar waardoor er een traan ontsnapt "Niall? Gaat het wel Niall?" ze wiebeld wat op het krukje. Waarom zei ze zovaak mijn naam? Ze zag me als een klein kind. Ik was niet de volwassenste van ons maar ze zag me gewoon als kind! Ik had het wel gemerkt de manier hoe ze naar me keek en voorzichtig met me omging, zo ging je met kleine kinderen om. Zie mij nu, huilend om liefde en heimwee, hoe zielig kun je zijn Niall 'zegt een stem in mijn hoofd. "Laat me met rust" fluister ik zacht en draai me weg van haar. Ik kreeg al snel in de gaten dat ze mij niet met rust ging laten en stond op "laat me" mompel ik en loop weg. Terwijl de tranen zijn ontsnapt loop ik naar beneden. Ik zie de meeste nog in de tuin en loop snel naar de keuken en haal er een voedsel vooraad. Kijk dit bedoelde ik, ik at mijn verdriet weg. De rest negerend loop ik naar de hoek van de tuin en nestel me op gras en begin etend op mijn gitaar te spelen.

    [vanaf nu op mobiel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    'Ik kan niet wachten' glimlachte ik en ik drukte een kusje op haar hoofd. 'Maar wat nou als de baby komt en jij bent niet mee op tour, terwijl je gaat bevallen en ik zit bijvoorbeeld in Italië? Dan kan ik er niet bij zijn' fluisterde ik. Het was allemaal zo moeilijk. Ik zou Mackenzie geen minuut alleen willen laten maar de tour konden we niet afschaffen. Midden in een concert weggaan zou ik wel doen, al zou ik dan nog meer problemen krijgen. Maar wat was belangrijker, je bloedeigen kind of problemen met het management? Precies. Ik zag Niall naar buiten komen en tot mijn grote schrik had hij gehuild. 'Niall? Wat is er?' vroeg ik zacht aan hem, terwijl ik mijn armen weer om Mackenzie sloeg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Woest veg ik de tranen weg en hior Lism vragen wat er is "helemaal niets"snauw ik bozig en begin afwezig weer te pingelen. Bozig knijp ik de xak chips kapot waardoor chips overal terecht kom 'verdomme klote zooi'scheld ik en zucbt. Ik vweg het ewat van me af en laat het maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pebble schreef:
    Penelope Charlotte Stone.
    'Ja?' antwoordde hij zacht toen ik zijn naam noemde. Hij streelde even over mijn wang, wat heel even kalmerend werkte. Zijn uitdrukking verzachte zodra hij me aangehoord had en hij drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. 'Het komt goed,' fluisterde hij. Hij zuchtte even. 'Je zult hoe dan ook een rol krijgen, wees daar maar niet bang voor,' stelde hij me gerust en een glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Denk je?' vroeg ik aarzelend. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en legde mijn hoofd toen terug op zijn borst, waarna ik de scène nog even herhaalde in mijn hoofd. 'Ik heb trouwens mijn script af. Zou je hem een keer willen lezen?' vroeg ik toen en pakte zijn hand vast. Dit keer speelde ik met zijn vingers en keek er aandachtig naar. Hij had grote handen, veel groter dan de mijne.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Liam James Payne

    'Wacht even' fluisterde ik in Mackenzie's oor en voor de tweede keer tilde ik Mackenzie op om haar terug te leggen en naar Niall te lopen. Met een zucht raapte ik zoveel mogelijk op en ging naast Niall zitten. Bezorgd keek ik hem aan. 'Niall? Je liegt. Vertel me alsjeblieft wat er is. Ik wil je niet boos zien' mompelde ik en ik keek hem aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Ik kijk boos naar Liam. 'laat me gewoon eens met rust man"roep ik hard naar hem als hij vraagt wat er is. Snapte hij nou echt niet dat ik er niet over praatte wou?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik zuchtte even en haalde mijn schouders op, ik wist het ook niet meer om eerlijk te zijn. "Dan ga ik het gewoon zo lang mogelijk uitstellen, totdat jij er bent." Mompelde ik. Niall kwam huilend naar buiten lopen en Liam liep naar hem toe. Ik zuchtte en begon te piekeren over de tour en de zwangerschap, ze waren geen goede combinatie. "Wat is nou een goede oplossing?" Mompelde ik en begon wat te ijsberen rond het zwembad.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Geschrokken keek ik naar Niall. 'Ik wil alleen maar helpen' mompelde ik en met een zucht stond ik op. 'Als je zo gaat doen, hoeft het al niet meer. Als jij alleen maar boos gaat zitten wezen op iedereen, weet ik het ook niet meer' Met die woorden keek ik nog even naar Niall en begon toen maar uit verveling te joggen. Ik wilde niet dat Niall boos was, net was ie nog met Demi binnen. Had Demi iets verkeerds gezegd of gedaan? Of lag het nou echt puur aan mij?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Q was offline en ik schrok me dood ._. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [oke ik ehb mama even letterlijk gek gemaakt in de auto wanneer 1D kwam in Itunes top 30.. ze keken me raar aan vanuit de auto=)

    Niall Horan.
    Chagerijnig kijk ik hem aan, het was niet dat ik het zo bedoelde maar ik wou gewoon even alleen zijn.
    Lipbijtend sta ik weer op en begin door het huis ter zwerven. Zacht zing ik wat liedjes en negeer iedereen om me heen.
    Boos kijk ik rond, waarom was ik degene die altijd alles verpeste met meisje. Kijk naar Liam of Harry daar ging het allemaal zo makelijk, een gesprek en voila maar nee zelfs een gesprek kan ik niet. Boos trap ik tegen de muur en smijt een boek hard op de grond

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 16:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Na even een paar rondjes rondom de tuin gebaarde ik naar niemand in het bijzonder dat ik naar binnen ging. Nog net zag ik hoe Niall tegen de muur trapte. Eerst twijfelde ik, om ik wilde Niall echt niet dwars zitten. Maar hij was wel mijn beste vriend. Met een zucht schudde ik mijn hoofd terwijl ik het boek opraapte en aan de kant op een bureautje legde. 'Ik wil nu antwoord, Niall. Wat is er? Je doet ineens zo raar, net als Demi er is' Mijn stem klonk bezorgd, maar toch wel kwaad. Ik pakte Niall's arm beet zodat ie niet weg kon lopen en keek hem onderzoekend aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:04 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik gaf het op en liet me weer vallen in de tuinstoel. Waarom moest alles zo dat ik het niet wilde zoals het ik het wilde. Ik mompelde wat en zag dat Liam weer ging joggen, serieus wat had die jongen met sport? Ik grinnikte kort en ging liggen om naar de blauwe lucht te kijken. Het weer zelf was perfect, maar de situatie waar ik me nu in bevond niet echt. Liam kwam weer terug en begon met Niall te praten, wat was er eigenlijk mis met Niall?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 17:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Demi Lovato

    Geschrokken kijk ik Niall na die boos weg liep. De deur van de muziek kamer is dicht en ik blijf trillend op mijn stoel zitten. Ik haal diep adem en ga dan maar echt voor de piano zitten. Mijn vingers vinden alle toetsen die ik nodig heb en ik speel weer. Ik moest dat nummer toch een keer afmaken waarom dan niet nu? Niall wilde blijkbaar toch erg graag alleen zijn.