• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Mijn topics^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Mijn topics c: ]


    26 - 02 - '16

    [My topics]


    El Diablo.

    {Mijn topics}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Ik maak nu even het praattopic aan en dan schrijf ik het stukje over de leraar. Doe maar alsof je in de klas komt en zit te praten ofzo)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:00 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Prom Night praattopic

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:03 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Mijn Topics

    Ik ben er morgen niet en overmorgen ben ik jarig, dus veel ga ik dit weekend niet reageren.)


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben nu trouwens het karakter aan het maken van mijn personages!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leraar

    'Hallo klas ik heb jullie iets te vertellen' 'Jullie weten dat zoals elk jaar voor de laatste groepers een prom word georganiseerd. Er is hellaas een probleem. De school heeft niet genoeg geld.' zeg ik en kijk mijn klas scheef aan. Ik weet zeker dat ze dit niet leuk gaan vinden. Er zijn namelijk wel veel verschillende typjes hier. adem in en uit en vertel het nieuws. 'Jullie gaan in groepjes samen moeten werken om genoeg geld intezamelen en geen gemopper. Ik maak de groepjes punt uit ik vind dat jullie wat meer naar elkaar toe moeten groeien als klas dus verwacht niet metteen dat je met je beste vriendin gaat' zeg ik in een adem en kijk mijn klas met een genieperig glimlachje aan. 'Het gaat als volgt: Je krijgt een partner toegewezen en met die ga je een plan maken om geld intezamelen voor het schoolfeest wat over 3 maanden plaatsvind. De groepjes zijn als volgt.
    -Zac en Chiara
    -Kyra en Mason
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Lillith en Jay
    'Veel plezier nog jullie krijgen nu 15 minuten de tijd om erover te discussieren' sloot ik af en loop gehaast naar de directie kamer.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Met mijn hoge pumps liep ik de gang op ,de les ging zo beginnen en ik had mijn vriendinnen nog niet gevonden.
    Ik haalde verveeld mijn Iphone uit en bekeek de nieuwste tweets op twitter. Zelf twitterde ik ook wat en daarna deed ik mijn gsm weer weg.
    Als ik mijn weerspeigeling in het raam zag ,chekte ik of mijn outfit nog goed zat.
    Tevreden loop ik door en ga het klaslokaal binnen ,waarna ik mijn tas op de bank zet en ik ook op de bank plof ik haalde nog mijn nagelvijltje uit en begon mijn nagel te vijlen tegen de verveling.
    Onze leraar kwam toe en begon met vertellen.
    'Hallo klas ik heb jullie iets te vertellen' 'Jullie weten dat zoals elk jaar voor de laatste groepers een prom word georganiseerd. Er is hellaas een probleem. De school heeft niet genoeg geld.'begon hij en ik had al een vermoeden waar dit zou op uit komen en ik had er nu al geen zin in.
    'Jullie gaan in groepjes samen moeten werken om genoeg geld intezamelen en geen gemopper. Ik maak de groepjes punt uit ik vind dat jullie wat meer naar elkaar toe moeten groeien als klas dus verwacht niet metteen dat je met je beste vriendin gaat' Een tegenpruttelend geluidje verlaat mijn mond ,ik wilde niet met een random persoon opgescheept zijn ,dit verpeste mijn humeur heel erg.
    'Het gaat als volgt: Je krijgt een partner toegewezen en met die ga je een plan maken om geld intezamelen voor het schoolfeest wat over 3 maanden plaatsvind. De groepjes zijn als volgt:..."verder luisterde ik niet echt naar de rest ,maar toen mijn naam viel met Austin dan kwam er toch een teleurstellend gevoel in me op. Ik had liever bij mijn vriendinnen of de populaire jongens samen gezeten.
    Ik liet mijn blik over de mensen glijden alzoekend naar Austin ,toen ik hem vond ,bleef ik even naar hem staren. Ah zo erg was het nu ook weer niet ,hij was niet de allerknapste of sexy'ste jongen die ik al gezien had ,maar hij had meer iets weg van het cute gedeelte. Ik liet mijn blik weer van hem afscheuren en keek weer naar mijn nagels.

    Rayn Oliver Larouffe ||Jock
    Slenterend ga ik het schoolgebouw binnen en doe rustig op mijn gemak. Het eerste lesuur was toch maar het mentor uur.
    Ik ga dan richting de gang en kom niet veel later het lokaal binnen. Ik gooi mijn rugzak gewoon op de grond en plof me op een stoel waarna ik wat verveeld rondkijk. Man wat haatte ik school...
    Onze leraar kwam binnen en begon wat te brabbelen waar ik niet echt naar luisterde. De woorden die me wel opvallen is prom ,groepejes en dat hij ze zelf ging indelen ,daarbij begon ik nu wel te luisteren. Hij begon de groepjes op te sommen ,toen mijn naam viel met die van een naam die me heheel onbekend voorkwam kreunde ik even en liet mijn hoofd op het tafel vallen. Dit is gewoon zo stom...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik zuchtte en kraste wat ik had geschreven door. Ik moest goede ideën hebben voor het prom. Ze hadden dit ook niet aan een nerd over moeten laten. Ik zag de leraar binnen komen. Ik wist l wat hij ging zeggen, ongeveer in ieder geval. We hadden dit eind vorige week met iedereen in het feestcommisie bepaald. Het was een lastige beslissing, maar waarschijnlijk de enige oplossing. Nu kon ik nog meer gaan doen, geweldig, ik had toch al zoveel vrije tijd. Ik haalde mijn hand door mijn haar en luisterde naar het verhaaltje. Ik knikte langzaam onder het luisteren. We hadden ook al een idee hoeveel geld we nodig hadden, maar dat zouden we nog niet aan de andere vertellen, ze zouden het waarschijnlijk meteen opgeven. Ik schreef een aantal dingen op waar we op konden bezuinigen en glimlachte tevreden. Dit ging nog best goed komen. Ik zou de eerste 'nerd' zijn die het prom geweldig zou laten verlopen. "Tyler J. en Anastasia, Tyler S. en Ruby, Austin en Lynn." Ik keek op mijn mijn schriftje en hapte naar adem. Daarna keek ik naar Tyler. De moet zakte me meteen in mijn schoenen en ik wist niet hoe het kwam, maar ik was niet meer enthousiast over de oplossing die we met zijn tienen hadden verzonnen. "Umh, meneer ik umh.." En weg was hij. Ik beet zachtjes op mijn lip en draaide mij weer terug naar Tyler. het was niet dat ik hem absoluut niet mocht, maar het was nou niet bepaald alsof hij mij leek te mogen. Hij was de captein van de Jocks en ik was... een nerd. Ik durfde te wedden dat dit niet goed zou komen. Voor een moment vroeg ik mij af waarom we niet zelf de groepjes mochten kiezen, daarna vroeg ik mij af waarom we zo raar warn ingedeeld. Ik deed mijn schriftje dicht en zette op de voorkant 'Prom'.


    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Vrolijk tikte ik zachtjes op mijn tafel. Als ik tegen de tijd dat we muziek hadden het ritme door had kon ik het waarschijnlijk daar nog wel spelen. Er was geen andere les die ik even leuk vond als muziek, vooral omdat ik opgegroeid was met muziek. Het was ook wel leuk dat we elkaar allemaal mochten, het scheelde een hoop gezeik. Ik stopte met tikken toen de docent begon te praten. Il luisterde aandachtig naar de woorden. Waarom vrbaaste het me niet dat de school geen geld had voor het prom? Oh ja omdat het een ongelovelijke rot school is. Ik vond het tien keer niks dat ze van ons verwachtte dat we geld gingen ophalen, maar ik wilde wel een prom. Ik kon mijn 'ouders' erom vragen en zeggen dat ik dan van ze zo houden. Dat was altijd nog een optie. Die losers gaven me werkelijk alles om me tevreden te houden, nou wilde ik meestal niet zo veel. Ik luisterde naar de indeling en schudde mijn hoofd even. Fijn, een cheerleader, daar zat ik op te wachten. Ik keek even haar kant op en slikte. Misschien was ze zo erg nog niet, ik wist het niet, ik had nog nooit een normaal gesprek met haar. De cheerleaders stonden alleen niet bekend om het aardig vinden van jongens zoals mij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [mijn tooics. Reageer als ik thuis ben]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne