• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij liet zich achterover op het podium vallen ,het zag er eigenlijk wel grappig uit."Waarschijnlijk zodra we de musical geschreven hebben. Ik bedoel als we de musical geschreven hebben houdt niets ons meer tegen toch?" zei hij en ik knikte. Het moest echt een top musical worden.
    "Een cliché comedy! Met een leraar die ongelofelijk saai is. Een klef koppel. Een meisje wat ongelofelijk depressief is, een meisje wat duizend keer in één zin OMG zegt. En er moeten dansende mensen inzitten. Heel veel dansende mensen." zei hij vrolijk en ik grinnik.
    "OMG!"lach ik. "Oh ,misschien ook een jongen die er zo badboy uitziet ,maar eigenlijk een doetje is."grinnik ik. Meteen dacht ik aan Tyler,hij is ook een doetje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik lachte even vrolijk. "En dan zeker Tyler casten? Dat wordt hem echt helemaal hoor." Zei ik hoofdschuddend en kon het niet laten om vrolijk te lachen. "Wat me ook wel wat lijkt is om zo een heel, hoe zeg je dat, rare casting te doen. Ja, of eentje die precies match of eentje die gewoon helemaal niet klopt." Zei ik meer tegen mezelf, maar ook wel tegen Lynn. Ik mocht Lynn nu al. Ze was aardig, zeker voor een cheerleader. Het was waarschijnlijk wel zo dat ze gemeen gig doen zodra die andere erbij kwamen. Dat was altijd zo. En ik snapte het niet. Waarom zo je mensen anders behandelen als je 'vrienden' erbij waren. Het sloeg helemaal nergens op. "We kunnen doen wat we maar willen." Fluisterde ik en beet even op mijn lip. Dit ging geweldig worden. Dit ging alles overtreffen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Okeej hahaha. Dat zeg he heel droog (/ ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze ploft neer op de bureaustoel en draait zich dan om richting mij. Ze glimlacht even kort en ik glimlach terug. Snel log ik in op mijn macbook en klik vervolgens op word. 'Dus wat we allemaal moeten opschrijven. Onze doelgroepen, wat voor meisjes en wat voor jongens, waar, wanneer en ga maar door..' begint ze en ik knik even. Snel tik ik het allemaal in en maak ze vetgedrukt. 'Even zien, geef jij de antwoorden maar voor ik iets verkeerds typ.' grinnik ik en mijn karamelbruine ogen kijken op van het scherm. Ik kijk haar afwachtend aan en tik op mijn been..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Hij logt in op zijn MacBook en ik wacht tot hij klaar is en alles heeft opgestart. Als ik dan zeg wat we allemaal moeten opschrijven tikt hij het vlug in en kijkt mij dan weer aan. 'Even zien, geef jij de antwoorden maar voor ik iets verkeerds typ.' Zegt hij dan grinnikend en ik knik even met een grijns. 'Zo snel zal je ook wel niet iets fout doen.' Zeg ik en zie hoe hij met zijn vingers afwachtend op zijn been en begin dan maar weer met praten. 'Goed doelgroepen dus. Meisjes, tsja, wat voor meisjes wil je precies gaan vragen Ty?' Lach ik even, want hij ging de meisjes doen, dat was zijn taak dus...

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 8:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oleeeee, ik heb weer een computer tot mijn beschikking. Wat heb ik gemist?]


    26 - 02 - '16

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "En dan zeker Tyler casten? Dat wordt hem echt helemaal hoor." zei hij en ik begin te lachen.
    "Wat me ook wel wat lijkt is om zo een heel, hoe zeg je dat, rare casting te doen. Ja, of eentje die precies match of eentje die gewoon helemaal niet klopt."zei hij dan en ik knikte blij. Ik zag het al voor me ,het zou echt hilarisch worden.
    "We kunnen doen wat we maar willen." fluisterde hij en ik keek hem glimlachend aan.Ja we zijn de baas hier.

    (sorry dat het kort is :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jay

    Ik grijns breed als ze een soort van ja zegt. Ik glimlach "o, nee joh, die cheerleaders gaan dus echt niet met zo'n nobody als ik! Sommigen weten nieteens dat ik besta!" Zeg ik. Ik denk aan mijn ouders, thuis. Ze weten niet dat ik eigenlijk naar school ga. Ze stuurden me weg om te werken, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik denk aan wat Ellis zei. Zou er echt een cheerleader me me willen daten? Ik ga toch liever met iemand als Ellis, omdat het anders voelt als een relatie om het uiterlijk, waar ik een hekel aan heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Guys, ik stop met deze RPG. Om meerdere redenen ]


    26 - 02 - '16

    (Kunnen we niet naar de volgende dag??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Hij logt in op zijn MacBook en ik wacht tot hij klaar is en alles heeft opgestart. Als ik dan zeg wat we allemaal moeten opschrijven tikt hij het vlug in en kijkt mij dan weer aan. 'Even zien, geef jij de antwoorden maar voor ik iets verkeerds typ.' Zegt hij dan grinnikend en ik knik even met een grijns. 'Zo snel zal je ook wel niet iets fout doen.' Zeg ik en zie hoe hij met zijn vingers afwachtend op zijn been en begin dan maar weer met praten. 'Goed doelgroepen dus. Meisjes, tsja, wat voor meisjes wil je precies gaan vragen Ty?' Lach ik even, want hij ging de meisjes doen, dat was zijn taak dus...


    [Tyler??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Heb nogal een drukke week achter de rug, moet ik nog ergens op reageren?]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    [jammer dat deze rpg vast is gelopen :( ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wacht eigenlijk op reactie s


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (kunnen we niet naar de volgende dag of naar de avond ofzo ,aangezien het anders vast loopt ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De laatste reactie ik denk wel dat ik dat ga doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,