• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Yeaah haha, ja weet ik, directioner hierzo en belieber (: Maar grotere directioner whahah (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Yeaah haha, ja weet ik, directioner hierzo en belieber (: Maar grotere directioner whahah (: ]
    (Grotere belieber x''D)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik knikte even. Ik had hier ook geen zin, dus dit ging waarschijnlikjk vresleijk worden. Natuurlijk kwam het wel goed, dit soort dingen kwamen bij mij altijd goed. Meestal in ieder geval. Ik ging wt meer recht op zitten en dacht even na. Wat kon je nou in hemels naam gaan doen voor dit project. mijn gedachte gang werd onderbroken toen de leraar weer iets zei. Ik was blij met mijn groepje. Ik vond die twee best wel aardig en het hd ltijd erger gekund. Ik had met zac, of erger met Tyler op één kamer kunnen zitten. Hoofschuddend probeerde ik de gedachte te verbannen. "Nou j, we hebben genoeg tijd om erover na te denken." Zei ik schouderophalend. "Oh, en ik heb hier ook totaal geen zin in." Ik pakte mijn tas, stond op en begon te lopen. Engels, ik hield van engels. Het was na muziek mijn lievelings vak, waarschijnlijk alleen maar omdt ik er goed in was. Ik liep de gang op ricting mijn kluisje en opende die. Ik stopte mijn engels boeken erin en liep naar het engelslokaal. Ik keek even op mijn mobiel of ik nog bericht had van mijn beste vriend. Hij zat op een school aan de andere kant van de wereld. Het bewijs da zijn ouders nog aardiger waren dan de mijne. Ik zuchtte zacht omdat ik mijn bericht had en liep het lokaal in, ik ging op mijn vaste plaats zitten en haalde mijn boeken tevoorschijn. Dit ging een hele lange dag worden.


    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik draide mij om toen hij mij bij mijn pols pakte. "nou umh.. Ik zit voorin op mijn vaste plaats na te denken over het project en jij zit waarschijnlijk achter in de klas, zoals altijd, na te denken over hoe sexy je wel niet bent. En dan in de pauze of aan het einde van de dag of wat dan ook vertel ik jou wat we gaan doen en hoe ik jou ga gebruiken om meiden zover te krijgen om mee te doen met de talentenjacht." Het kwam er allemaal heel zacht uit, bijn op fluistertoon. Dus omdat ik niet zeker wist of hij mij verstaan had zei ik iets harder: "We leiden de hele dag gewoon onze hele verschillende levens en dan kunnen we later bespreken wat we precies gaan doen." Ik knikte een beetje om wat ik net gezegd had te bevestigen. Hij vond de talentenjacht een goed idee. Ik wilde nog bedankt zeggen aar hij was al weg. Met een kleine glimlach pakte ik mijn tas op en liep nar engels. Ik hield van Engels, heel erg veel, maar was er niet beter in dan in de andere vakken. Ik had altijd negens en tienen, soms een acht en sevens waren zeldzaam. Ik zou het ook wel redden met minder goede cijfers, maar het was nou niet alsof ik andere talenten hadden. Ik wilde graag actrice worden of zangeres, mar het ging hem beidde niet worden. Ik ging voor in de klas zitten en pakte mijn boeken erbij. Ik had echt zin in de rest van de week.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zit nu eigenlijk te wachten tot of Jay, of Kyra iets doet]


    26 - 02 - '16

    Zac William Smith

    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauw aan. 'O god, ja je meent het. Het valt me nu pas op, je gezicht zat verstopt achter een laag make- up en je borsten vallen erbijna uit, maar nu je het zegt. Ja ik herken de lippen en de ogen tussen de lagen foundation.' Ik kijk haar aan. Ik haatte haar blik... 'Trouwens kijk me niet zo arrogant aan en alsof ik een domme puppie ben, want dat ben ik niet. Ik weet meer dan je denkt ja.' Ik blaas de rook uit in haar gezicht. Dan knik ik. 'Wauw dan krijgen wij het vast gezellig. Ga jij op bed liggen, dn laat ik de jongens komen,' zeg ik spottend en kijk haar aan. Ik kijk weer recht voor me uit en zucht diep. Wauw, geweldig dit, ik mocht haar nu al niet. Ze zou vast leuk zijn voor in bed, maar als ze haar bek niet ging houden was zelfs dat het niet waard. Ik ga recht zitten en kijk uit het raam.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chiara Bella Love

    'O god, ja je meent het. Het valt me nu pas op, je gezicht zat verstopt achter een laag make- up en je borsten vallen erbijna uit, maar nu je het zegt. Ja ik herken de lippen en de ogen tussen de lagen foundation.' hij kijkt me aan. Trouwens kijk me niet zo arrogant aan en alsof ik een domme puppie ben, want dat ben ik niet. Ik weet meer dan je denkt ja.' hij blaast de rook uit in mijn gezicht. Dan knikt ik. 'Wauw dan krijgen wij het vast gezellig. Ga jij op bed liggen, dn laat ik de jongens komen,' zegt hij spottend. Oow dat vind hij me vast mooi want ik moest hem nog vertellen dat ik een en al naturel ben BITCH IN YA FACE. Het enige wat ik zet is mascare en lippengloss. Met tranen in mijn ogen draai ik me om. Hoe durft hij die laatste opmerking kwam wel hard aan. Ik veeg snel de traan die naar buiten komt weg. Toon geen zwakte. Op gegeven moment worden het er meer en kan ik ze niet meer allemaal tegenhouden. Met een ruk sta ik op en loop weg naar mijn kamer. Ik zal hem wel een plezier doen en me anders aankleden. Ik zal nooit meer met deze jongen praten nooit meer. Ik zal wel een nieuwe partner aanvragen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Devourer schreef:
    [Ik zit nu eigenlijk te wachten tot of Jay, of Kyra iets doet]
    Plaats een bericht in hun gastenboek x'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Plaats een bericht in hun gastenboek x'D


    [Nja, vanavond ga ik even niet meer reageren. Ben ziek geworden gister]


    26 - 02 - '16

    Oowja Mindbreaker is overmorgen jarig en morgen had ze een feest ofzo.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Madelaine Louise Lockwood || Cheerleader
    Mijn hakken hoorde je bij elke stap die ik zette en voor het eerst irriteerde ik me eraan. Voor de zoveelste keer liep ik te laat de klas binnen en de woorden van de leraar drongen niet tot me door. Ja, bepaalde maar, maar dat waren tenminste dingen die een beetje interessant waren. Snel nam ik achterin plaats en haalde mijn telefoon tevoorschijn. Bij het woord Prom besloot ik toch maar op te letten. Iets wat toch nog iets moeilijker was dan gedacht.
    Uiteindelijk had ik toch met moeite begrepen wat de bedoeling was.
    We moesten dus in groepjes van twee samenwerken om geld in te zamelen voor het prom. Ergens was ik toch wel nieuwsgierig bij wie ik deze keer weer ingedeeld zou worden, maar aan de andere kant wilde ik het nog geeneens weten. Negen van de tien keer was het een ramp. Mijn humeur daalde nog verder en keek de klas rond. Mijn blik bleef bij Beau hangen toen onze namen werden genoemd en beet op mijn lip. Ik wist echt niet wat ik hiervan moest denken. Ach, dat zou snel genoeg wel duidelijk worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mijn topics, en Ebony staat er trouwens niet bij bij de hutindeling.]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Zac William Smith

    Ik kijk haar verbaas aan. Was ze nou echt geraakt door mij opmerking. Zonder wat te zeggen liep ze het lokaal uit. Dus daar zat ik weer alleen. Ik zuht even enkijk naar de andere. Zou mijn opmerking haar echt pijn doem? Ze kleedde zich toch niks voor niks zo? Ze wilde die aandacht toch? Ik haal mijn schouders op en gooi mijn peuk naar buiten. Ik zucht diep. Nou dat had ik weer goed gedaan. Ik neem dezelfde houding aan en staar een beetje voor me uit. No altijd heb ik mijn muziek op. Eigenlijk was deze docent heel chill. Hij keurde alles goed, althans daar leek het op. Ik grijnsde even en knars met mijn tanden. Lang leven mijn leven. Ook al was dat niet waar. Mijn leven was klote. Mijn vader vond me niet belangrijk genoeg en mijn moeder was echt een schat, maar toch zou ik liever ook een echt vader figuur hebben. Ik kijk opzij naar Ellis die weer bezig is met aantekeningem. Ik rol met mijn ogen en ga recht zitten.

    [Is de leraar eugenlijk een vaste rol en hoe heet hij? Want dan weet ik hoe ver ik kan gaan met Ellis haar liefde whahaj ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau James Sykes || Muzikant
    Zodra ik in de klas ben neem ik een willekeurige plek. Ik laat me zakken en trek mijn cap voor mijn ogen, daarna mijn capouchon en zak neer. Ik sluit mijn ogen en luister naar de muziek uit mijn oordoppen. School kan me niet veel schelen. Als er een stilte valt om over te gaan naar het volgende nummer hoor ik mijn naam. Ik trek de dopjes uit mijn oren en kijk rond. Als ik Madelaine naar me zie kijken stuur ik een vragende blik terug. Wat heb ik nou weer gemist?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Unchained schreef:
    [Mijn topics, en Ebony staat er trouwens niet bij bij de hutindeling.]
    Oow Damn ik voel me nu echt dom.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    Zac William Smith

    Ik kijk haar verbaas aan. Was ze nou echt geraakt door mij opmerking. Zonder wat te zeggen liep ze het lokaal uit. Dus daar zat ik weer alleen. Ik zuht even enkijk naar de andere. Zou mijn opmerking haar echt pijn doem? Ze kleedde zich toch niks voor niks zo? Ze wilde die aandacht toch? Ik haal mijn schouders op en gooi mijn peuk naar buiten. Ik zucht diep. Nou dat had ik weer goed gedaan. Ik neem dezelfde houding aan en staar een beetje voor me uit. No altijd heb ik mijn muziek op. Eigenlijk was deze docent heel chill. Hij keurde alles goed, althans daar leek het op. Ik grijnsde even en knars met mijn tanden. Lang leven mijn leven. Ook al was dat niet waar. Mijn leven was klote. Mijn vader vond me niet belangrijk genoeg en mijn moeder was echt een schat, maar toch zou ik liever ook een echt vader figuur hebben. Ik kijk opzij naar Ellis die weer bezig is met aantekeningem. Ik rol met mijn ogen en ga recht zitten.

    [Is de leraar eugenlijk een vaste rol en hoe heet hij? Want dan weet ik hoe ver ik kan gaan met Ellis haar liefde whahaj ]
    Ik noem hem gewoon Niall of Louis x´D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,