• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lilith 'Lily' Cooper ll Emo ll
    Ik had werkelijk weer eens geen zin in de dag. Ik stond op en zag dat het al veel te laat was. Te laat om nog normaal te kunnen ontbijten. Ik trok mijn kleding aan, samen met mijn laarsjes met plateauzolen en mijn favoriete rokje met kant eraan. Daarop had ik een shirtje met een doodskop. Gewoon, omdat die mij leuk leek. Chagrijnig liep ik richting de spiegel en zette mooie donkere lijnen rond mijn ogen. Daardoor kwamen mijn ogen mooier uit, vond ik. Vervolgens liep ik naar beneden voor het ontbijt. Mijn tweelingbroer Mason zat er al. Ook hij was chagrijnig, net als ik. Ik propte een boterham met kaas naar binnen terwijl ik mijn facebook checkte. Een af andere bitch gaf weer een negatieve reactie op mijn foto. Mijn vinger vloog naar het delete knopje en ik deletete de foto. Vervolgens vertrok ik richting school, samen met mijn chagrijnige tweelingbroer Mason die er net als ik barre weinig zin in had. Samen liepen we de les in. Waar de leerkracht halverwege zijn speech leek te zijn. 'Het gaat als volgt: Je krijgt een partner toegewezen en met die ga je een plan maken om geld intezamelen voor het schoolfeest wat over 3 maanden plaatsvind. De groepjes zijn als volgt.' Ik keek mijn broer aan. 'Blah, blah, blah' zei ik voor de gein. 'Veel plezier nog jullie krijgen nu 15 minuten de tijd om erover te discussiëren' vervolgde de leerkracht. Door mijn geklier had ik de groepjes helaas niet gehoord, maar veel kon het me ook niet schelen. Aan het eind van de les wachtte ik maar af met wie ik in een groepje zou zitten.

    Mason Cooper ll Emo ll
    Ik werd wakker door de nogal luid piepende wekker die me werkelijk helemaal gek maakte. Ik stond op en pakte gelijk kleding en deodorant. Ik spoot de deodorant over mijn hele lichaam en trok kleding aan. Mijn favoriete bandshirt van Slipknot en een broek waar enkele gaten in zaten, dat samen met mijn legerkisten en mijn favoriete cap. Ik deed mijn haren en pakte mijn mobiel. Ik checkte even facebook, iemand had mijn zusje weer eens beledigd. Ik schonk er niet al teveel aandacht aan en deed mijn haren goed. Vervolgens liep ik naar beneden om wat te eten. Mijn zusje kwam enkele minuten na mij. Ze ging naast mij zitten en ik zag dat ze haar facebook checkte. Ik zag gelijk de boze blik en de vinger die naar het delete knopje ging. Stiekem vond ik het grappig, want dit herhaalde zich werkelijk elke dag. Ze propte een boterham met kaas naar binnen. Vervolgens vertrokken we samen naar school. We kwamen te laat in de les en kregen maar de helft van een speech mee. Doordat mijn zusje 'blah, blah, blah' lulde op het moment dat de docent groepjes noemde kon ik de naam van mijn partner niet horen. Grappig vond ik de actie van mijn zusje eigenlijk wel. Nu konden we samen wachten op wie er over zou blijven.


    26 - 02 - '16

    Tyler Sky Draw ll Captein footbalteam/ Badboy(Coockies is het goed als Taylor en Zac alvast vrienden zijn ze zijn allebij Badboys dus ja?)

    Grijnsend loop ik de klas binnen. Weer een week met lekkere meiden. Als ik de klas in loop zie ik Lillith voor me. Ja, ik ben iemand die alle mensen van de klas kent ookal verwacht je dat niet van me. Ze heeft wel een lekkere kont hoor. Hellaas dat ze emo was ze zou er denk ik wel goed uit zien in een cheerleader pas. Glimlachend lik ik over me lippen en kijk dan weer vooruit. 'Groepjes Prom Ingedelt punt uit' ving ik om. Als ik mijn naam hoor kijk ik op 'Wat'. Ik dacht dat hij wou vragen wat het antwoord was van die rekensom op het bord was maar inplaats van dat zij hij dat ik en ruby een groepje waren en we 15 minuten hadden om te
    disscusieren. 'Wat!' sis ik nu boos. 'U denkt toch niet dat ik een project ga maken met een nerd van de feestcommisie? ik wil een andere partner' vervolg ik. hij geeft geen antwoord en loopt zijn weg naar de leraren kamer. Dit kun je niet menen ik moet samen werken met die nerd. Al hoewel zij kon het werk doen en ik kon van haar lichaam genieten. Goeie deal. 'Hoi Ruby' glimlach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    'Wat! U denkt toch niet dat ik een project ga maken met een nerd van de feestcommisie? ik wil een andere partner." Wow, dat begon al goed. Ik rolde even met mijn ogen en keek hem hoofdschuddend aan. Dit ging niet goed komen, één van ons ging dit niet overleven. "Hoi Ruby." Zei hij met een glimlach. misschien had hij wel een lieve kant. Ik fronte mijn wenkbrauwen even en schudde mijn hoofd. "Hoi Taylor." Zei ik met met dezelfede toon als al die domme bitches in hun stem hadden als ze hem begroetten. "Je moet wel echt wat gaan doen, dat weet je he? Ik bedoel ik moet nog een band regelen, ik moet nog het eten relegen, ik moet nog kijken hoe we de zal versieren, de carwash moet nog geregeld worden. Dat moet ik als," i k schraapte mijn keel even en zette mijn 'bitch stem' weer op " de nerd van de feestcommisie allemaal doen." Ik gokte erop dat hij niks ging doen en dat ik uiteindelijk alles had gedaan en ze hem zouden bedanken, want zo ging het altijd als ik een project met iemand deed, behalve als ik het met één van mijn vrienden deed, maar dat was sowieso anders. Ik zette achter in het schriftje dat ik ook nog iets moest verzinnen voor het dit. Ik hoopte echt dat ik hier nog tijd voor had. Meeste mensen zouden zeggen dat ik genoeg tijd had als ik niet serieus elke dag drie weken van te voren voor een toets zou leren, werkelijk alles thuis zou doen om mijn moeder te helpen maar dat wilde ik niet. Oke, ik wilde het wel, maar ik kon geen nee zeggen als mijn moeder vroeg of ik iets voor haar wilde doen. "Alles wat ik van je vraag is dat je iets verzint om te doen, oke?"

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Sky Draw[ ll Badboy/Captein

    Ze fronste en zij 'Hoi Taylor' Op een bitcherige toon. 'Ik heet Tyler schat' zei ik flirtirig. Wat ik eigenlijk wou zeggen: hou je bek bitch ik heet tyler je bent toch een nerd onthoud dan ook de naam van je partner. Ik zette mijn neus naar boven en deed me mond open voordat ik ook maar iets kon zeggen begon ze al "Je moet wel echt wat gaan doen, dat weet je he? Ik bedoel ik moet nog een band regelen, ik moet nog het eten relegen, ik moet nog kijken hoe we de zal versieren, de carwash moet nog geregeld worden. Dat moet ik als," ze schraapte haar keel even en zette haar bitchie stem' weer op " de nerd van de feestcommisie allemaal doen." 'Luister meid ik weet niet wie je denkt dat je bent hoor jij moet even je vuile bek dicht houden en niet met zo een ondertoon tegen mij praten begrepen' siste ik. 'Alles wat ik van je vraag is dat je iets verzint om te doen. oke?' ging ze verder. Hoorde ze me niet? 'Ik wil er wel iets voor terug hoor' feluisterde ik swoel in haar oor. ik knipoogde en gint terug zitten op mijn stoel naast haar. Argwaand kijk ik naar Kyra en Mason. Waarom moest ik met Ruby en Mason met Kyra?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Malino/Coockies begin jij, of ik??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Begin jij maar]


    El Diablo.

    (Coockies begin jij met Zac?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik knikte even. Tyler ook goed. Klonkt sowieso leuker dan Taylor. Hij leek niet erg blij met het feit dat ik wilde dat hij wat deed. Ik had ook niet verwcht dat hij dat wel zou zijn, maar dit was toch wel een beetje overdreven. Ik bedoel, hij had duidelijk geen idee wat ik allemaal moest doen en deed. Ik zuchtte en sloot mijn ogen even. Voordat ik verder kon gaan gaf hij al antwoord op mijn vraag. " Ik wil er wel iets voor terug hoor." Fluisterde hij. Hij knipoogde naar mij en ging zitten op de stoel naast mij. Gespleten persoonlijkheid much. Ik snapte die jongen niet en zou hem waarschijnlijk ook nooit gaan snappen. "Weet je, je kan ook nog altijd vragen of je niet met één van die bitches mag die om de tien minuten opmerken dat je knap bent, ik bedoel als ik niet goed genoeg ben." Zei ik met een stuk minder zelfvertrouwen dan dan daarnet. Ik zag hem wel kijken nar Kyra, ze was geeneens zo mooi. Ik had nooit begrepen wat cheerleaders zo speciaal maakte, maar blijkbaar was er toch echt iets. Ze waren allemaal dezelfde mooie popjes. "Maar voor nu zitten we met elkaar opgescheept. En ik ga mezelf echt haten voor het feit dat ik dit zeg, maar als je er echt zo nodig iets voor terug moet kan je er iets terug voor krijgen. Maar. Er zijn grensen." Ik stopte het schriftje en de pen in de tas en keek hem even vragend aan, hopend dat we toch nog iets van geld zouden inzamelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Ik kijk naar de leraar voor me en luister iets verveel naar zijn verhaaltje. Een prom dus.. Ik wist niet wat ik er van moest denken, zou het überhaupt wel iets voor mij zijn, ik vraag he me af.
    Maar goed, we mosten dus in groepjes van twee samenwerken om geld in te zamelen voor deze 'prom'. Eigenlijk ben ik wel benieuwd bij wie ik wordt ingedeeld en hoe we dit zouden gaan aanpakken.
    Ik bijt dan zacht op mijn lip als de leraar de groepjes begint voor te lezen en als ik dan hoor aan welke naam mijn naam gekoppeld word slik ik even. Tuurlijk krijg ik een jock, en wel niet zomaar een, de quarterback, Tyler. Ik zucht zacht en sla mijn ogen neer. Ik was maar een nerd en ik moest amenwerken met een van de populairste jongens van de shool, een van de jongens die niks waarschijnlijk niks met nerds, of al iets wat daar bij in de buurt komt, ik heb dan ook niet het uiterlijk als een van die cheerleaders die haast zo op de cover kunnen van een van zo'n modebladen.
    Uiteindelijk leg ik me er dan toch bij neer. Ik kan er nog lang over doorgaan, maar dat heeft toch geen zin. Ik kijk dan weer op en zoek lipbijtend de klas af naar Tyler.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:17 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler Sky Draw ll Badboy ll


    "Weet je, je kan ook nog altijd vragen of je niet met één van die bitches mag die om de tien minuten opmerken dat je knap bent, ik bedoel als ik niet goed genoeg ben." zei ze met haar normale zachte stem. Snel grijnsde ik ik ben gewoon zo een vrouwenverslinder ik kan meisjes ongemerkt verlegen maken. Ik ben gewoon HOT. Ik grinik om mijn eigen gedachten maar mijn hoofd is al snel gedraaid naar Ruby's gezicht. Ik wist niet dat haar ogen zo mooi waren. Ik verdrink in haar ogen als ik weer uit mijn gedachten wegschrik. "Maar voor nu zitten we met elkaar opgescheept. En ik ga mezelf echt haten voor het feit dat ik dit zeg, maar als je er echt zo nodig iets voor terug moet kan je er iets terug voor krijgen. Maar. Er zijn grensen." 'Wat voor grensen' grijns ik interesannt en denk aan de weddenschap met Chiara.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler Jay Iglesias

    Ik staar maar wat voor me uit, en krijg niet mee wat de leraar zegt. Iets over een prom ofzo. Niet veel bijzonders voor mij, ik had toch wel elk jaar iemand.
    Opeens hoor ik wat hij zegt en ik schrik op. We worden ingedeeld om geld in te zamelen?! Jezus, dan kan ik net zo goed mijn pa vragen om een cheque te geven aan deze armoedzaaiers..
    Ik zucht even diep en wacht af, wie ga ik krijgen.. Please, wees tenminste hot. Anders word het wel heel saai.. Opeens hoor ik mijn naam en die van iemand die me vaag bekend komt. Anastasia dus..
    Ik kijk op en zoek de ruimte af naar haar en al snel vind ik haar. Hmh, niet heel slecht... Ik sta op en hang mijn eastpack nonchalant over een schouder.
    Ik loop naar haar tafeltje en plof neer. 'Sup' mompel ik...


    El Diablo.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Aangezien we nog even tijd hadden om te discusieëren loop ik naar de jongen toe die Austin heette.
    Ik kende hem niet echt en heb nooit echt een normaal gesprek met hem gehad.
    Ik neem een stoel en zet me aan zijn tafel."Hoi ,jij bent Austin toch ? Jij bent mijn partner."zeg ik met een zoete glimlach,ik kon even lief blijven en daarna weer terzake komen ,dat ik hier geen zin in had. Ik laat ondertussen mijn nagels tegen de tafel tikken wachtend op zijn antwoord.
    Ik ga nog even met een hand door mijn zijde zachte bruine haren en kijk hem daarna weer observerend aan.
    Lichtbruin haar ,groen achtiga ogen ,waar je best wel kon in verdrinken en hij zag er nog redelijk gespierd uit. Oh god ,ik begin nu al over hem te denken ,nu hopen dat het geen sulletje is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    halverwege staart hij mij uit het niets aan. Ik was ergens nieuwsgerig naar wat er aan de hand was, maar hij was waarschijnlijk gewoon aan het nadenken over wie mij zou kunnen vervangen. "Wat voor grensen?" Vroeg hij en de grins op zijn gezicht leek alleen maar groter te worden. Blijkbaar was ik eindelijk een soort van interessant geworden. Ik dacht even na over wat ik zou zeggen, maar wist het niet echt. "Hele duidelijke grenzen, die worden bepaald door hoeveel jij doet voor dit project. Te beginnen met helpen verzinnen wat we gaan doen." Zei ik nog steeds nadenkend en tikte even met mijin nagels op mijn tafel, het hielp mij nadenken. Ik hoopte dat hij geen te erge dingen verbeeldde. Maar hem kennende... Ik kon hem, ik kon hem zelfs goed. De droom van de helft van de meisjes op deze school, dat was zeker, daarna wam Zac, en daarna andere Tyler. Even dach ik erover na om de drie jongens te veilen, maar dat zou toch wel een beetje gemeen zijn. Ik was niet goed in gemeen zijn, helemaal niet eigenlijk. "Dus aan jou de keus, wat ga je doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Als snel zie ik hem en hij mij duidelijk ook. Ik zie hoe hij opstaat en zijn easpack nonchalant over een schouder hangt en daan richting mij loopt om dan naast mij plaats te nemen. Ik glimlach even zwakjes naar hem en een 'Hey' verlaat ook mompelend mijn mond. Ik kijk even het lokaal rond en dan weer naar Tyler.
    Ik merk dat er een pluk haar uit de knot in mijn haar is losgekomen en nu voor mijn ogen hangt en stop hem snel achter mijn oor en kijk dan even bedenkelijk voor me uit. Dus ideeën voor het inzamelen van geld voor de prom. Dat zou nog wat gaan worden, maar eerst moeten we dus ideeën opdoen en kijken hoe en wat we gaan doen.
    Ik kijk Tyler dan weer aan die niet echt iets aan het doen is. 'Heb jij al ideeën?' vraag ik dan toch. 'Voor het inzamelen van geld voor de prom?' vraag ik en kijk hem met een half glimlachje aan.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:33 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:31 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,