• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Lynn stond op en kwam mijn kant opgelopen. Stiekem was ik al vrij blij dat ze wist wie ik was, aangezien de meeste cheerleaders dat niet wisten. Dat was gewoon een feit. "Hoi ,jij bent Austin toch ? Jij bent mijn partner." Ik knikte even glimlachend. "Natuurlijk weet ik, zoals werkelijk iedereen, wie jij bent." Zei ik met een kleine glimlach op mijn gezicht. Het feit dat er een cheerleader tegen mij praatte zorgde er alleen maar voor dat ik nog minder spraakzam werd dan dat ik normaal al was. "Ik praat normaal al niet zo heel veel, dus ja, zoveel ga ik warschijnlijk niet zeggen. Verder kan ik twee dagen in de week niet aan het project werken vanwege muzieklessen, piano en gitaar, zanglessen zijn laat in de avond dus dat wordt geen probleem." Ik had waarschijnlijk al meer gezegd dan ooit, maar dat was iets goeds. "natuurlijk houd ik er ook rekening mee als jij een keer niet kan." Zei ik er nog achteraan en ik knikte even. Ik was eigenlijk wel uitgepraat voor nu, of voor vandaag. Ik wilde dit project niet doen, ik wilde dat de school eindelijk een keer iets voor ons deed, maar dat ging waarschijnlijk niet gebeuren.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik ben er nu, was uieten (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leraar

    Grijnsend kijk ik om het hoekje van de deur. Wat zijn ze goed bezig!! Ik had allang verwacht dat er met stoelen werd gegooigt. Glimlachen loop ik de klas binnen 'Wat goed klas jullie mogen na dit berichtje door naar de volgende les' Ongemakelijk kijk ik de klas in. 'Jullie slapen niet meer per 1. er zijn groepjes gemaakt. voordat er gemmoper komt luister eerst even bij wie je zit ingedeeld.
    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1
    Ruby en Anastasia Hut 2
    Ellis en Lillith Hut 3

    Tyler J. en Rayn Hut 4
    Zac en Tyler Hut 5
    Benz, Austin en Beau Hut 6
    Mason en Jay Hut 7'
    'Dat was het veel plezier bij jullie volgende les'


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zac William Smith

    Zoals altijd kom ik aan een te late kant. De docent was al aan zijn uitleg begonnen. Met mijn muziek hard aan en een beetje rugzakken die in de weglagen wegtrappend liep ik naar mijn plek, natuurlijk helemaal achterin. Daar aangekomen plof ik neer en zak onderuit. Mijn voeten op de tafel, muziek op, pet op en met een grijns naar buiten kijken. Ik kijk op als ik al het geroezemoes hoor en de docent wegloopt. Wat? Aangezien iedereen aan het protesteren lijkt te zijn doe ik mijn muziek uit en kijk ik om me heen. Ach, ik zal er wel achterkomen. Opnieuw doe ik mijn muziek weer op en sluit mijn ogen. Waarom begint school altijd zo vroeg? Ik zet mijn pet zo, dat de klep voor mijn ogen zit en sluit mijn ogen. Ik luister naar de muziek en gaap even. Welterusten allemaal.... Met een grijns zak ik nog wat meer onderuit en probeer in slaap te komen, niet dat het lukt, maar alles beter dan het bord en het klaslokaal zien...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler Sky Draw ll Badboy/Captein ll

    ''Umh umh mh................................... Ik weet het echt nie' Voordat ik mijn zin kan afmaken komt de leeraar binnen. 'Goed gedaan klas na dit berichtje mogen jullie door naar de volgende les' Damn dit is geen goed nieuws. 'Jullie slapen niet meer per 1 er zijn groepjes gemaakt' Vervolgt hij zijn verhaal. Dit kun je toch niet menen dalijk moet ik met Benz Of Ruby!!
    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1
    Ruby en Anastasia Hut 2
    Ellis en Lillith Hut 3

    Tyler J. en Rayn Hut 4
    Zac en Tyler Hut 5
    Benz, Austin en Beau Hut 6
    Mason en Jay Hut 7'
    'Dat was het veel plezier bij jullie volgende les'
    Oow yes boy ik zit bij Zac!! hahaha -evil lachje-. Soms lijk ik net een homo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ellis Rosalie Smith

    Stil loop ik de klas in. Ik was te laat. Verbaasd kijk ik om me heen als ik geen docent zie en iedereen protesterend om zich heen lijkt te kijken. Ik bijt op mijn lip en loop vlug naar mijn plekje. Stilletjes pak ik de juiste boeken. Verbaasd kijk ik op. Wat was er allemaal aan de hand? Ik bijt op mijn lip en mijn ogen flitsen heen en weer. Ik kijk even opzij naar mijn broer, maar die lijkt te slapen. Ik zucht en rol met mijn ogen. Dan pak ik een kladblok en begin er wat in te schrijven voor de redactie. Ik tik met mijn pen op het blad en zucht even. Dan begin ik maar willekeurig te tekenen. Mijn aandacht werd echter weer naar de docent getrokken, die net binnen kwam lopen. Volgens mij had ik iets belangrijks gemist... Ik vloek binnenmonds. Hoe kon ik dat doen? Ik moest alles weten! Ik zucht diep. Mijn ogen flitsen weer naar de, best aantrekkelijke, docent. Ik grijns even, maar die verdwijnt als ik het nieuws hoor. Ik was de persoon niet om te protesteren dus hield ik me stil en begon te schrijven voor de schoolkrant. Ik zucht diep als ik daarmee stop. Samen met Lillith... Ze was Emo, maar wie was ik om haar daarop te beoordelen? Ik wilde geen meisje zijn, die voorordelen gaf. Ik weet ook niet wat ik liever heb. Een sletterige bitch of een zelfsnijdende griet. Oké dit waren wel vooroordelen! Ik zucht diep. Zolang ze in mijn hoofd bleven was het goed, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler Jay Iglesias

    Ze glimlacht zwakjes en ik glimlach ook maar wat. 'Hey' mompelt ze.
    Ik denk even na, ideeën voor geld inzamelen... Ja, weet ik veel. Ik heb dat nooit gedaan, mijn pa schrijft altijd cheques...
    Ik kijk weer naar Anastasia die een pluk van haar haar achter haar oor schuift.
    'Heb jij al ideeën?' vraagt ze en ik schrik op. Jezus Ty, waar zit je met je gedachten.... 'Voor het inzamelen van geld voor de prom?' vervolgt ze. Ik schud mijn hoofd even. Ik kijk even naar haar halve glimlach, en glimlach terug. 'Niet echt, ik wou zeggen dat mijn pa een cheque schrijft, maar dat mag vast niet' grinnik ik...

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 21:48 ]


    El Diablo.

    Chiara Bella Love

    Moe kom ik de klas binnen. 10 minuten te laat. De leraar zit iets uitteleggen over het Prom. Wacht het prom. Mijn aandacht is er metteen bij en ik laat me vallen op het voorste stoeltje. Snel kijk ik naar mijn outfit. Ik hou van short en draag die dan ook vaak naar school. Ik was ook zowat het enige meisje dat haar buik durfde te showen tijdens de les. Ik was wel bang voor de directrice ik deed mijn vestje altijd dicht als ze eraan kwam. Glimlachen maak ik mijn vestje weer open. Ik ben trots op mijn buik en iedereen mag dat zien. So What als ik me als een slet kleeden ik vond het fijn. 'We gaan groepjes maken om geld intezamelen en ik maak ze'. De leraar weet dat ik mijn zin altijd krijg dus laat hij mij maar bij mijn vriendin stoppen of een hotte jongen 'Zac en Chiara'. Mmm de badboy kinda like. Snel kijk ik om me heen opzoek naar Zac. Mijn ogen ontmoete hem al snel. Grijnsend sta ik op en loop naar hem toe ik val met een plof op de stoel naast hem 'Zo hallo Zac' glimlach ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Ik luisterde naar de leraar, die ons vertelde dat we dit jaar niet meer in ons eentje sliepen. Ik keek even glimlachend richting Anastasia wanneer ik hoorde dat ik met haar een kamer deelde. Ik was best wel blij dat ik met haar zat, vooral omdat ze ook heel slim was en mij niet constant walgend aankeek. Ik draaide mij terug naar Tyler. Hij wist het niet. "We kunnen altijd nog op kinderen gaan passen of misschien kan ik vragen aan de andere of wij ook deel mogen nemen bij de Carwash. Hij is officieel voor een uitje bedoelt, maar het geld daarvoor is eigenlijk zo goed als bij elkaar gespeeld. Of we kunnen misschien iets met eten doen, of misschien een soort talentenjacht, dat kan ook nog altijd.' Ratelende ik aan een stuk door. Ik keek weer naar Tyler en liet mijn blik even op hem rusten. Daarna keek ik naar mijn tas die ik oppakte. "We hebben de hele Engels les en andere lessen om erover na te denken."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    Hij knikte glimlachend en ik was blij dat ik nbiet bij de verkeerde persoon zat.
    "Natuurlijk weet ik, zoals werkelijk iedereen, wie jij bent." zei hij en een brede glimlach sierde mijn lippen.
    "Ik praat normaal al niet zo heel veel, dus ja, zoveel ga ik warschijnlijk niet zeggen. Verder kan ik twee dagen in de week niet aan het project werken vanwege muzieklessen, piano en gitaar, zanglessen zijn laat in de avond dus dat wordt geen probleem." begon hij.Ergens vond ik dat wel wat minder dat betekende dat ik ook wel iets zou moeten doen.
    "natuurlijk houd ik er ook rekening mee als jij een keer niet kan." vervolgd hij dan en ik knik even.
    "Nou euhm ,ik weet niet of je dit inzamel ding of wat het ook mag zijn graag wilt doen,maar ik heb hier geen zin in."zeg ik simpel.
    "Oh en Maak je geen zorgen bij mij zal je wel meer spraakzamer worden."zeg ik dan Ik weet niet eens of spraakzamer wel een woord was ,ah ik was nooit goed in nederlands...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zac William Smith || Badboy

    Vaag voel ik hoe iemand naast me komt zitten, maar in de eerste instantie ben ik gewoon te lui om te reageren. Dan zet ik toch maar mijn pet normaal en kijk opzij. Ik kijk recht in het gezicht van Chiara. Automatisch glijdt mijn blik over haar lichaam. Zoals altijd blijft die hangen op haar buik en op haar borsten. Ze is de slet van de school, maar ach. Een slet was er om gebruikt te worden? Ik kijk even naar mijn zuje. Ik vond haar een geweldige meid en zou haar ook echt niet in willen ruilen, maar soms zou het fijn zijn om wat meer ruimte te hebben. Ze was zo anders... Althans, we deden zo anders. Mijn blik glijdt weer terug naar Chiara en mijn lippen krullen omhoog in een lichte grijns.
    'Jij hier,' vraag ik grinnikend en doe een oortje uit, maar de ander laat ik in. Ik zet mijn bril op en blijf verder rustig hetzelfde zitten. 'Wat geeft jouw de reden om hier te zitten,' vraag ik haar en kijk haar even door de zwarte glazen heen aan. Ik pak een sigaret uit mijn jaszak en steek er eentje op. Ik ben dan nog wel zo vriendelijk om het raam open te zetten. Ik blaas vrolijk de rook uit. 'Dus waarom al deze ophef,' vraag ik Chiara en kijk even naar de mensen in de klas. Ik trek mijn wenkbrauw op als ik Tyler, een hele goede vriend, bij een of andere griet zie zitten. Ik ken haar eigenlijk niet...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler Sky Draw ll Badboy/Captein ll


    "We kunnen altijd nog op kinderen gaan passen of misschien kan ik vragen aan de andere of wij ook deel mogen nemen bij de Carwash. Hij is officieel voor een uitje bedoelt, maar het geld daarvoor is eigenlijk zo goed als bij elkaar gespeeld. Of we kunnen misschien iets met eten doen, of misschien een soort talentenjacht, dat kan ook nog altijd.' Ratelende ze aan een stuk door. "We hebben de hele engelse les nog om natedenken' Wow wait wat zij ze ze denkt toch niet dat ik naast haar ga zitten? Snel pak ik haar bij haar hand 'Hoe bedoel je hele engels les ik vond die talentenjacht trouwens wel een goed idee. En dan 5 euro als je wil optreden en 10 euro een kaartje om te kijken. Ik bedoel iedere moeder wil zijn kind wel zien optreden'. Ik kijk haar glimlachend aan pak dan mijn tas en gooi hem met een sprong achter mij rug 'Doei Ruby het was leuk om met je gepraat te hebben' zeg ik en geef haar een knipoog. Waarna ik mijn weg naar Engels maak,

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 22:10 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Hahha lol, ik laat Ellis verliefd zijn op de docent (: Whaha, mag dat? Nee grapje, maar stiekem wel.. Gehhehe, of is dat niet goedgekeurd? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll

    Hij kijkt me van onder zijn glazen aan. Ik voel gewoon dat zijn blik brand op mijn borsten. Ongemakelijk kijk ik hem aan 'Hallo hier is mijn gezicht hoor niet daar' zeg ik en wijs eerst naar mijn hoofd en dan naar mijn borsten. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan, Nu snap ik waarom hij een badboy word genoemd. 'Jij hier' zegt hij grinnikend. Raar kijk ik hem aan wat valt er te lachen? Rare jongen dit. Hij pakt een sigaret uit zijn tas en doet het raam open, maar goed ook want ik had hem zo een mep gegeven als hij het in mijn gezicht uitblaaste. 'Dus waarom al deze ophef' zegt hij en kijkt met opgetrokken
    wenkbrauwen de klas in. Ik sweer het deze jongen is echt dom geen wonder dat ik altijd hoor dat hij alleen vieren heeft. Hoe heeft hij eigenlijk het door 6 klassen gehaald zonder te blijven zitten? Ik haal zuchten adem en begin met het verhaal 'De school heeft te weinig geld voor het Prom daarom moeten we geld in zamen in tweetallen en wij zijn een tweetal' en kijk hem zuur aan. Hij was hott maar dom. En ik hield niet bepaald van domme jongen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Coockies schreef:
    [Hahha lol, ik laat Ellis verliefd zijn op de docent (: Whaha, mag dat? Nee grapje, maar stiekem wel.. Gehhehe, of is dat niet goedgekeurd? ]
    (Hahaha is Louis Tomlinson. Ik wou eerst justin bieber doen maar toen bedacht ik me dat mijn karaktar dat al had. Toen dacht ik aan One direction en Louis leek de oudste dus koos ik voor hem)(Het is trouwens goed)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,