• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    /Sorry mistpost met Tyler/

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:25 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze glimlacht zwakjes en ik glimlach ook maar wat. 'Hey' mompelt ze.
    Ik denk even na, ideeën voor geld inzamelen... Ja, weet ik veel. Ik heb dat nooit gedaan, mijn pa schrijft altijd cheques...
    Ik kijk weer naar Anastasia die een pluk van haar haar achter haar oor schuift.
    'Heb jij al ideeën?' vraagt ze en ik schrik op. Jezus Ty, waar zit je met je gedachten.... 'Voor het inzamelen van geld voor de prom?' vervolgt ze. Ik schud mijn hoofd even. Ik kijk even naar haar halve glimlach, en glimlach terug. 'Niet echt, ik wou zeggen dat mijn pa een cheque schrijft, maar dat mag vast niet' grinnik ik...


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Ik grinnik zacht als ik zie dat hij opschrikt als ik tegen hem begin te praten, geen idee waar die jongen met zijn gedachtes de hele tijd zat. Hij schud dan zijn hoofd dat hij ook nog niks weet.
    Ik grinnik even na de woorden over de cheque's die zijn vader normaal uitschrijft en schud dan mijn hoofd. 'Ik denk het inderdaad niet, zouden we snel klaar zijn.' grinnik ik. 'Maar eerlijk gezegd ik heb ook nog geen ideeën, ik denk niemand eigenlijk.' zeg ik grijnzend als ik de klas rond kijk en zie dat bijna niemand er echt intensief mee bezig is en maar wat doet met zijn partner, ik kijk dan weer terug naar Tyler en klap mijn boeken alvast dicht, we kregen toch zeker geen les meer nu, dit uur, met dit hele prom ding wat nu gaande is...

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 23:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Madelaine Louise Lockwood
    De vragende blik die Beau me stuurt zegt me al genoeg. Hij heeft niets gehoord van wat er net is verteld, maar nadeel is dat ik het ook niet allemaal weet. Op dit soort momenten zou ik wel willen dat ik de lessen zou volgen. De komende tijd gaat zo echt nog heel lang duren, als we het allebei niet weten. Als het nog een beetje gezellig zou worden, zou het misschien nog wel minder erg kunnen worden. Nou ja, zoals eerder gezegd zien we het wel. Ik sta op, om vervolgens op de stoel voor Beau te gaan zitten. Daarna haal ik mijn schouders op als teken dat ik het ook niet weet. 'Geen idee. Het enige wat ik weet is dat wij samen een groep moeten vormen, om vervolgens geld in te zamelen voor het prom. Maar meer vragen moet je ook niet stellen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ellis Rosalie Smith

    Na een tijdje voor me uit gestaatd te hebben sta ik op en loop aarzelend naar voren, naar Louis. Ik bijt oo mijn lip en kijk hem aan.
    'Eh hoi,' zeg ik aarzelend. 'Sorry ervoor dat ik te laat binnen kwam, daardoor heb ik de bedoeling gemist,' zeg ik en kijk hem aanz ik bijt op mijn lip en wacht op antwoord. 'O en de redactie van de schoolkrant denkt dat het leuk is om docenten te gaan interviewen om hun kijk op de school te zien. Dat doen we ook bij leerlingen. Lijkt het u leuk om de eerste te zijn.' Ik kijk Louis afwachtend aan in zij ogen en frummel wat aan mijn shirt. Oke Ellis stop. Het is ke docent. Ik laat mijn armen slapjes langs mijn lichaam hangen en blijf Louis aankijken, wat zeker geen straf was..


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is lpuis nou een vaste rol of niet? En kan je anders 1 keer reageren met hem en doe ik wel dst ze, weet ik veel wat. Tenzij Louis een vaste rol wordt (: :Y) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Is lpuis nou een vaste rol of niet? En kan je anders 1 keer reageren met hem en doe ik wel dst ze, weet ik veel wat. Tenzij Louis een vaste rol wordt (: :Y) ]
    Het is een leraar dus hij zal er elke les zijn behalve tijdens de pauze´s)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis

    Als ik de klas wil uitlopen voel ik dat een meisje me tegen houd. Ze zag er wel leuk uit. Maar hellaas mochten leerlingen geen relatie´s hebbben met leraren. Anders had dit meisje er zeker wel gewezen. Ik bedoel ik ben 21 en zij 17 of 18 4 of 3 jaar verschil maakt niet uit toch? 'Sorry ervoor dat ik te laat binnen kwam, daardoor heb ik de bedoeling gemist,' zegt ze en ze bijt op haar lip. Ze lijkt nu zo schattig. 'O en de redactie van de schoolkrant denkt dat het leuk is om docenten te gaan interviewen om hun kijk op de school te zien. Dat doen we ook bij leerlingen. Lijkt het u leuk om de eerste te zijn.' ´Ja hoor kom na school maar even naar mijn kantoor´ zeg ik met een knipoog. En loop vervolgens mijn weg naar de lerarenkamer


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tyler Jay Iglesias

    Ik hoor haar grinniken na mijn cheque-opmerking en lach ook nog even. 'Ik denk het inderdaad niet, zouden we snel klaar zijn.' grinnikt ze en ik knik. 'Dat wel ja.' lach ik, en kijk haar aan. 'Maar eerlijk gezegd ik heb ook nog geen ideeën, ik denk niemand eigenlijk.' zegt ze grijnzend en ik knik weer. 'Ik denk het ook niet, het enige wat ik weet is dat mensen misschien veel betalen voor mensen die de meest rare dingen doen. Maar ik heb niet zo'n zin om die dingen te doen, en jij denk ik ook niet' lach ik. Ze klapt haar boeken dicht en ik kijk even voor me uit. 'Maar, we verzinnen nog wel wat' grinnik ik...


    El Diablo.

    beau James Sykes
    Madelaine staat op en loopt naar de stoel voor me. "Je kan ook gewoon naast me zitten hoor." Grijns ik naar haar. Ze haalt haar schouders op en iets zegt me dat ze me niet kan vertellen wat ik moet doen. "Geen idee. Het enige wat ik weet is dat wij samen een groep moeten vormen, om vervolgens geld in te zamelen voor het prom. Maar meer vragen moet je ook niet stellen." Ik knik kort. "Ik zal niks vragen aan jou, maar wel aan hem. Later." Ik knik richting de leraar. "Dus ik zit de komende weken tot aan het prom aan jou vast?" Vraag ik met mijn hoofd een beetje schuin. Ik doe mijn capouchon af en kijk haar recht aan. Dit kon nog eens leuk worden....


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Madelaine Louise Lockwood
    Ik grinnik zachtjes en trek een bedenkelijk gezicht. 'Dat kan inderdaad ook, maar zit hier ook goed.' Lach ik dan. Misschien was mijn oordeel toch iets te snel geweest daarnet, en kan dit toch nog gezellig worden.
    Beau knikt kort. "Ik zal niks vragen aan jou, maar wel aan hem. Later." Mijn blik gaat de richting op waar hij naartoe knik en kom uit de de leraar. Nogal voorspelbaar eigenlijk. 'Goed idee, want anders weten we straks nog niets.' Met een onschuldige blik in mijn ogen kijk ik Beau aan, en knik dan bij zijn volgende vraag. 'Ja, dat is eigenlijk wel waar het op neer komt. Denk je dat je het aankunt? Of zullen we iets anders moeten verzinnen?' antwoordde ik met meer vragen dan dan een echt antwoord. Het was half serieus aangezien we niet altijd de makkelijkste waren, maar ergens was het ook niet serieus. Het kan natuurlijk altijd erger. Tenminste..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lynn Amilie Mc.Down ||Cheerleader
    "Nou ja, we hebben genoeg tijd om erover na te denken." zei hij schouderophalend en ik knikte. Jij hebt genoeg tijd om er over na te denken ,zeg ik in mijn hoofd.Ik ging hier toch niet veel aandoen ,tenzij ik op tv mocht komen ,daar kon verandering in brengen.
    De leraar kwam binnen en vertelde in welke hutjes we zaten ,ik was natuurlijk super blij dat ik bij mijn vriendinnen mocht zitten en gelukig niet met een nerd of emo.
    "Oh, en ik heb hier ook totaal geen zin in." zei hij dan ,waarna hij zijn rugzak pakt en opstaat.Ik kijk hen nog na tot hij uit mijn zicht verdwenen is en daarna zucht ik even. Ik nam mijn tas en stond ook op. Ieuw ,ik had totaal geen zin in Engels... Ik loop op mijn hoge pumps het lokaal uit richting Engels.
    Ik was echt superslecvht in taalvakken, waarom had ik ze eigenlijk nodig? Ik haal mijn Iphone w
    Rayn Oliver Larouffe ||Jock
    Aangezien ik hier nog steeds niets heb te doen ,neem ik mijn rugzak en sta ik op. Ik had geen idee wie Enoby ofzo is ,dus ja ze zal het zelf wel moeten weten.
    Ik hijs mijn rugzak over mijn schouder en slenter dan richting het lokaal van Engels.Dit ging echt zo'n saaie dag worden...
    Ik keek even naar mijn vans die al helemaal kapot gesleten zijn ,ik had echt dus dringend nieuwe schoenen nodig.
    Ik kijk weer voor me en ga dan het lokaal binnen ,ik zet me op een stoel en kijk dan een beetje rond.

    (iemand die naast Lynn of Rayn wil zitten?)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 9:42 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ellis Rosalie Smith

    Ik lach eventjes en knik. 'Ja zal ik doen,' glimlah ik. Een warm gevoel gaat dokr me heen als hij me een knipoog geeft. Ik staar hem na tot hij uit het zicht is. Dan schud ik met mijn hoofd. Wacht. Nu weet ik de bedoeling nog niet.... Langzaam draai ik me om en loop terug naar mijn tafeltje. Ik zucht diep en kijk op zij naar mij broer. Zou hij de bedoeling weten? Ik geef een schop tegen zijn scheenbenen. Zac kijkt geirriteerd op en doet een oortje uit. 'Ja,' vraagt hij. 'Wat moeten we doen,' vraag ik en kijk hem aan. 'Geld inzamelen voor het prom. In tweetallen.' Ik knik langzaam en bijt op mijn lip. Ik schrijf her gelijk op. Weer iets om een artikel te schrijven. 'Me wie zit ik,' vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op. Ik kijk de klas rond. Waar is Benz eigenlijk? Ik zucht en laat me terugvallen op mijn stoel. Dat werd dis wachten... Ik teken weer wat en uiteindelijk staat mijn blad vol met hartjes. Waarom was ik nou weer verliefd op de leraar? Ik sla mjjn ogen neer en bijt op mijn lip. Omdat hij volwassen is? Omdat hij te vertrouwen is? Omdat hij aardig is? Omdat huj er goee uit ziet? Hij is het allemaal, maar het kan niet... Het mag niet. Ik zucht diep en klap mijn schriften dicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Beau James Sykes
    "Goed idee, want anders weten we straks nog niets." Zegt ze met een onschuldige blik. "Ja, dat is eigenlijk wel waar het op neer komt. Denk je dat je het aankunt? Of zullen we iets anders moeten verzinnen?" Vraagt ze twijfelend. Ik sla mijn armen over elkaar en grijns. "Ben je zo erg dan?" Vraag ik haar terwijl ik met mijn groene ogen de klas rond kijk. "Maar ik hoorde ook iets over kamer indeling... Weet jij hoe dat zit?" Vrander ik het onderwerp. Ik wil namelijk niet het laatste en slechtste bed hebben aangzien ik de meeste tijd uit mijn leven daarin verspil.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 12:10 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chiara Bella Love)Ik ben serieus nu pas wakker nog nooit ben ik zo laat opgestaan)

    Met een glimlach strijk ik mijn outfit glad. Iedereen zal me zien staan. Gewoon verre weg dat ik me anders klee. Ik draai me om en open met de glimlach de deur. Ik zal Zac wel is laten zien wie denkt hij wel niet dat hij is hij zegt dat ik foundation gebruik. Ik kan er ook niks aan doen dat ik gewoon mooi bruin ben! Als ik richting engels loop voel ik verschillende blikken op me branden. Ik doe de deur open en ga met een big smile naast Zac zitten. ´Zeg hoe ken je Tyler eigenlijk´. Ik vraag het niet omdat ik op hem ben het is gewoon mijn neef maar ik wil hem zoveel mogelijk irriteren. Met een fake glimlach ga ik verder ´Ik vind het zo leuk dat jullie samen op de kamer slapen ik vind hem namelijk zo Hot zou ik een keertje mogen langs komen´ grijns ik fake.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Madelaine Louise Lockwood
    Mijn onschuldige blik was nog steeds niet verdwenen. 'Zo erg dan? Hmm...Dat ligt echt aan degene met wie ik opgescheept zit. Het kan heel erg meevallen, maar het kan ook een verschrikking worden. Deze keer ligt het dus helemaal aan jou, al denk ik dat het wel mee zal vallen.' Antwoordde ik eerlijk. Met mijn vingers tikte ik op tafel en neuriede zacht een liedje. Dat was een gewoonte geworden als ik nadacht. Maar als snel stopte ik en werden mijn ogen groot. 'Kamerindeling? Meen je dat nu echt? Maar nee, geen idee hoe dat zit' antwoordde ik. Wat had ik nog meer gemist dat wel nodig was om te weten?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer