• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nyan schreef:
    Rol:Tegenstander
    Gave:Absorbtie/kopieer kracht
    Naam: Alexander Roger Gabriëls
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Copy-Cat
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit:Hij is afkomstig van Denemarken ,maar heeft een tijdje in Amerika gewoond.
    Innerlijk:Ondanks zijn onschuldige uiterlijk is Alex een erg negatief en somber persoon,hij weet niet wie hij echt is en wil het infeiten ook niet weten.
    Hij is goed in mensen kopiëren lichamelijk en ook in krachten dus. Hij is een goed acteur en leugenaar en kan rap mensen om zijn vinger winden. Rap kwaat zij Alex niet echt lijken ,maar vanbinnen zal hij je al meer dan 1000 keer vermoord hebben,pas als hij de opdracht krijgt zijn woede te mogen uiten zal hij dit ook doen. Hij zal ook bijna nooit de leiding nemen ,maar is meer een uitvoerder van bevelen. Hij zal ook rap toegeven bij zijn 'vrienden'.
    (rest in rpg)
    Uiterlijk:


    Alexander heeft donkerbruin haar en chocolade bruine ogen ,waarin je wel kunt verdwalen.
    Hij is 1m79 en redelijk gespierd. Mensen schatten hem eigenlijk jonger ,maar dat vind Alex niet erg.
    Extra:Toen Alexander 14 was hebben zijn ouders hem eigenlijk gedumpt in Amerika omdat ze geen creep als zoon wilden.Daardoor wil hij eigenlijk niet weten wie of wat hij echt is en wil eigenlijk wraak nemen op alle mensen die hem jarenlang gepest hebben daarom.



    Zo goed ?


    Ja hoor, ik zet je erbij!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Iemand die de laatste rol als mannelijke mutant wilt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Welke dan?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Welke dan?

    De laatste rol als student.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik zou best de laatste rol willen, als niemand anders hem wil.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Ik zou best de laatste rol willen, als niemand anders hem wil.


    Ik twijfel, ik wil niet dat ik dan mijn andere personage ga verwaarlozen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik twijfel, ik wil niet dat ik dan mijn andere personage ga verwaarlozen.


    Same here... Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel leuk.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rol: Leraar.
    Gave: Mutanten & Mensen dingen laten door middel van fluit-gezang.
    Naam: Jake Hawke.
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Flute.
    Leeftijd: 29
    Nationaliteit: Italië, Rome.
    Innerlijk: Komt later.
    Uiterlijk:


    Extra: Bruine ogen die veranderen in geel tijdens het fluit-gezang.


    Giovanni

    Owh, kon dus niet meer helaas.


    Giovanni

    Misschien kan het nog wel... De rol was er eerst wel dus vraag het anders even aan Pebble als ze online komt.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Paranormaal schreef:
    Owh, kon dus niet meer helaas.


    Jawel hoor! Er staat geen vol bij, dus die mag nog gewoon ingevuld worden, graag zelfs!
    Ik had graag nog een extra leraar erbij gehad, dus het is fijn dat je hem aangemaakt hebt! (:
    Ik heb er nog een reservatie van gemaakt, omdat ik je rol er pas in ga zetten als je hem klaar hebt.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2013 - 11:50 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oké, kunnen we nu beginnen? (cat)


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Oké, kunnen we nu beginnen? (cat)


    Volgens mij wil Pebble nog een mannelijke mutant voordat we gaan beginnen. Daar hadden SmallDetails en ik over want we willen allebei wel maar we twijfelen omdat we het andere personage dat we al hebben niet willen verwaarlozen.


    Physics is awesome

    Ja, ik wil inderdaad nog een mannelijke mutant. Dan kunnen we beginnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: Mutant
    Gave: Jule kan vliegen. Hij heeft een soort zwarte zwanen vleugels die hij kan laten groeien als hij ze nodig heeft en ze weer laten krimpen als hij met ze klaar is. Alleen kan hij het groeien en krimpen niet goed controleren als hij gestrest, gefrustreerd, kwaad, bang of verdrietig is. Hij hoopt dat nu te leren controleren.
    Naam: Jule Damian Parker
    Bijnaam: Swan
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Australisch, maar opgegroeid in een weeshuis in Engeland omdat ze hem thuis niet wilden.
    Innerlijk: jule is nogal verlegen en zal zo veel mogelijk contact met anderen vermijden. Meestal vind je hem boven in een boom met zijn neus in een boek. Hij is altijd gepest en vernederd en vertrouwd daardoor niet snel mensen. Hij heeft een grote fantasie en kan echt helemaal in een boek "verdwijnen". Dat als je hem roept, hij je niet hoort. Zo ontsnapt hij aan de werkelijkheid.
    Uiterlijk:



    Jule heeft donkerbruin haar, krullen en bruine ogen die amber-kleurig worden als de zon erin schijnt. Hij heeft twee lippiercings in zijn onderlip, maar soms draagt hij er maar één. Hij heeft ook gaatjes in z'n oren. Hij is ongeveer 1.80 lang.
    Extra: Als je hem eenmaal leert kennen kan ie ook best druk zijn en raar doen, maar alleen als hij je echt vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 14:52 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.