• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Ik zal Katou dan veranderen maar Constance kan toch want ze kan de stand van de dood zien

    Ik ben dan benieuwd hoe je dat in de rpg gaat verwerken, want niemand gaat hierin dood aangezien dat niet mag - behalve als je toestemming krijgt van die user. Of je moet een persoon in je post verwerken, die niemand 'bestuurt', en jij of iemand anders die even later vermoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Ja maar ook op haar gave gebaseerd


    Nou, oké dan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nythau schreef:
    (...)
    Ik ben dan benieuwd hoe je dat in de rpg gaat verwerken, want niemand gaat hierin dood aangezien dat niet mag - behalve als je toestemming krijgt van die user. Of je moet een persoon in je post verwerken, die niemand 'bestuurt', en jij of iemand anders die even later vermoord.


    Nou ik zeg alleen dat ze cijfers voor haar ogen ziet maar niet de datum


    live your life, it is beautiful as it is!

    Pebble schreef:
    @ ThisIsMeNow en Eyes.
    De rollen zijn zo veel beter, dank je wel! Maar ThisIsMeNow, zou je de bijnaam van Constance willen veranderen? Hij moet aangepast worden aan haar gave, niet aan haar voornaam. Van Kat maak ik Cat als je het niet erg vindt (:
    Van Sophia maak ik Fly, is dat oké Eyes?

    Even voor iedereen:
    We beginnen zodra alle rollen ingevuld zijn.


    Mag ik de gave van mijn personage nog veranderen (wel in een gave die nog niemand heeft)?


    Physics is awesome

    @Pebble, top, mijn excuses. Ik dacht dat het streepje bij de mutanten betekende dat er nog een vrouwelijke vrij was. Ik zal binnekort een mannelijke tegenstander maken, wel interessant, want daarmee moet ik nog oefenen (:


    Tijd voor koffie.

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Nou ik zeg alleen dat ze cijfers voor haar ogen ziet maar niet de datum

    Oké, maar wat als een personage 'immortal' is? Begrijp me niet verkeerd: ik wil je niet aanvallen hiermee of iets, maar ik was benieuwd hoe je deze kracht dan in de rpg gaat neerzetten


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kwijt schreef:
    @Pebble, top, mijn excuses. Ik dacht dat het streepje bij de mutanten betekende dat er nog een vrouwelijke vrij was. Ik zal binnekort een mannelijke tegenstander maken, wel interessant, want daarmee moet ik nog oefenen (:

    Ik vind het knap van je dat je het toch probeert! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Oké, maar wat als een personage 'immortal' is? Begrijp me niet verkeerd: ik wil je niet aanvallen hiermee of iets, maar ik was benieuwd hoe je deze kracht dan in de rpg gaat neerzetten


    Wat is immortal? En het geeft niet ik snap dat het verwarrend is


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Wat is immortal? En het geeft niet ik snap dat het verwarrend is

    'Immortal' is engels voor 'Onsterfelijk' :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even een reminder, aangezien er vaak overheen gelezen wordt:

    In het rpg geldt er een minimum van 10 regels, waar aan gehouden dient te worden. Dit is makkelijk te halen voor iedereen en is fijner dan telkens maar een post van oneliners. Ik tel na, dus merk het als je je er niet aan houdt. Met een uitzondering kan het wel eens minder zijn, maar "ik had geen inspiratie," is er geen van. Je krijgt twee waarschuwingen, overtreedt je deze regel (of een andere) dan lig je eruit.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    HurtedHeart schreef:
    Rol: Leerling
    Gave: Energie manipuleren. Ze kan energie overnemen van iemand iets of van iemands kracht het verschuiven van iets ect. De energie die ze van je afneemt is niet dodelijk, maar laat je bewusteloos vallen of slapen. Ze kan door de energie in haar lichaam dingen creëren met haar geest. Zonder dat ze het door heeft maakt haar gave een schild aan dat haar tegen dingen beschermt. Dit weet ze niet en kan ze niet controleren. jade heeft verder veel weg van een Engel, maar kan alleen dingen bij zichzelf doen en geen energie afgeven al dat kan ze nog niet. voor de rest heeft ze vleugels oo haar rug. Deze kan ze intrekken en nemen dan gewoon de kleur van haar huid aan. Het doet weinig pijn en je ziet ze als ze ze niet gebruikt niet, ze gaan ook door kleding heen.
    Naam: jade Rae Skyler Shield
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Angel or Sleepy Head
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Ze komt uit Wales Engeland
    Innerlijk: Jade is een vrolijk en energiek meisje die eigenlijk wel vrienden met iedereen kan zijn. Ze is een schat en je kan bij haar alles kwijt. Al Heeft jade twee kanten. Een serieuze en een drukke kant. Dit kan ze in een vingerknip omzetten. Ze is het meisje dat altijd lacht maar ook begrijpend kan zijn. Ze kan zich goed inleven in andermans schoenen en weet bijna altijd wat ze moet doen. Toch is ze ook gepest en kan ze best gevoelig zijn. Ze werd uitgescholden voor kleintje gek weirdo en andere nare dingen. Jade heeft nog nooit echt lief gehad en ondanks dat ze met iedereen kan opschieten heeft ze geen echte vriend of vriendin gehad omdat mensen liever afstand hielden. Ze kon je al aanraken en dan viel je in slaap. ze kan zichzelf niet controleren waardoor ze geen vrienden heeft gehad, tenminste geen echte.
    Uiterlijk:



    Extra: Jade gaar ogen zijn van baby blauw geweest tot ze opeens goud werden. Niet geel groenig maar gewoon goud. Net vloeibaar goud aangezien haar krozen ook beween alsof het vloeibaar is. Haar haren hebben nu blonde plukjes en ze straalt een goude gloed aan. Haar ouders dachten daarom dat ze echt een engel was. Helaas lijkt ze er alleen veel op

    [Ze is eindelijk helemaal klaar.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    [Ze is eindelijk helemaal klaar.]


    Ze is goedgekeurd, maar zou je kunnen kiezen tussen energie manipuleren of de vleugels? Het zijn namelijk twee gaven en er is er maar één toegestaan, sorry.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Even een reminder, aangezien er vaak overheen gelezen wordt:

    In het rpg geldt er een minimum van 10 regels, waar aan gehouden dient te worden. Dit is makkelijk te halen voor iedereen en is fijner dan telkens maar een post van oneliners. Ik tel na, dus merk het als je je er niet aan houdt. Met een uitzondering kan het wel eens minder zijn, maar "ik had geen inspiratie," is er geen van. Je krijgt twee waarschuwingen, overtreedt je deze regel (of een andere) dan lig je eruit.


    Oké


    Physics is awesome

    Pebble schreef:
    (...)

    Ze is goedgekeurd, maar zou je kunnen kiezen tussen energie manipuleren of de vleugels? Het zijn namelijk twee gaven en er is er maar één toegestaan, sorry.


    Heb je mijn reactie gelezen verder naar boven op deze pagina (niet die ik net voor deze heb geplaatst)?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb je mijn reactie gelezen verder naar boven op deze pagina (niet die ik net voor deze heb geplaatst)?


    Oh ja, die had ik gelezen, maar was vergeten erop te reageren, sorry!
    Je mag je gave nog aanpassen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel