• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Goed, zoals jij het wilt vier dingen. Maar ik heb het zo bedacht. Bovendien is het iets wat samenhangt. Er staat nergens dat dit niet mag, of anders heb ik er heel erg overheen gelezen.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Goed, zoals jij het wilt vier dingen. Maar ik heb het zo bedacht. Bovendien is het iets wat samenhangt. Er staat nergens dat dit niet mag, of anders heb ik er heel erg overheen gelezen.


    Ik heb het goedgekeurd, maar moet toegeven dat ik Nebthet ook wel een beetje gelijk geef. Je zou kunnen zeggen dat de elementen apart niet zo sterk zijn, maar bij elkaar net zo sterk als bijvoorbeeld iemand die maar één element kan besturen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    SmallDetails schreef:
    Goed, zoals jij het wilt vier dingen. Maar ik heb het zo bedacht. Bovendien is het iets wat samenhangt. Er staat nergens dat dit niet mag, of anders heb ik er heel erg overheen gelezen.

    Er staat nergens dat je geen meerdere krachten mag hebben? Nou, in dit topic staat dat wel. Pebble heeft er een andere user ook nog voor moeten waarschuwen. :]

    Pebble schreef:
    (...)
    Ik heb het goedgekeurd, maar moet toegeven dat ik Nebthet ook wel een beetje gelijk geef. Je zou kunnen zeggen dat de elementen apart niet zo sterk zijn, maar bij elkaar net zo sterk als bijvoorbeeld iemand die maar één element kan besturen?

    Hmm, oke. Dan zal het wel zo zijn, maar ik vind het nog steeds een beetje raar (om het nog zacht uit te drukken). Snap je hopelijk wel? :].


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Hmm, oke. Dan zal het wel zo zijn, maar ik vind het nog steeds een beetje raar (om het nog zacht uit te drukken). Snap je hopelijk wel? :].


    Ik snap je volkomen, maar zolang de gave net zo sterk is als die van een ander, die maar één element kan besturen is het goedgekeurd. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik snap je volkomen, maar zolang de gave net zo sterk is als die van een ander, die maar één element kan besturen is het goedgekeurd. (:

    Oké, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen. :]


    † Love? I want to sleep.

    Zo had ik het ook bedoeld. Het is zeg maar 1 gave. Dus even sterk als al het andere. Het is niet zo dat hij vier gaven heeft. :)


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Nog één rol en dan kunnen we beginnen! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Rol: Mutant
    Gave: Ze kan zintuigen manipuleren, wat betekend dat ze je kan laten zien, horen, ruiken, voelen en proeven wat zij wilt. Maar ze kan het ook van je afnemen, zodat je machteloos staat.
    Naam: Scarlett Anastasia Moon
    Bijnaam: Senses.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Nationaliteit: Australisch.
    Innerlijk: Scarlett is een zachtaardig meisje, die niemand kwaad wilt doen. Dit karakter past niet bij haar gave, die tegen mensen werkt. Ze gebruikt haar gave dan ook weinig, en als ze hem gebruikt gebruikt ze hem in een lichte vorm. Scarlett vind het door haar verleden erg moeilijk nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken, hoewel ze erg vriendelijk en behulpzaam is. Scarlett is erg dromerig en heeft een boel fantasie, waardoor ze niet altijd even goed oplet. Haar gedachtes kunnen zomaar gaan dwalen, waardoor ze haar concentratie verliest en een erg kwetsbaar doel wordt. Toch heeft ze ook sterke punten. Buiten dat ze erg vriendelijk en lieflijk is, is ze erg slim en dapper. Als ze eenmaal vrienden heeft gemaakt zal ze deze niet zo snel los laten en veel voor hen opgeven. Ze ergert zich er enorm aan dat ze zo snel afdwaalt en probeert er dan ook wat aan te doen, ze wil namelijk helemaal geen kwetsbaar doel zijn en goed voor zichzelf kunnen zorgen.
    Uiterlijk:




    Scarlett heeft lange, lichtblonde haren, die tot halverwege haar rug reiken, en grote grasgroene ogen. Haar ogen zijn omringt met lange donkere wimpers. Ze heeft een slank postuur en is ongeveer 1,60 meter lang. Onder haar kleine wipneusje heeft ze volle lippen en als ze lacht vormen er kuiltjes in haar wangen. Deze maken haar schattig, maar wat ook erg meehelpt is haar lachje. Deze is erg kinderlijk en hoog, wat het aanstekelijk maakt. Scarlett heeft een hoge, verleidelijke stem, maar is hier zelf niet van op de hoogte. Net zo min dan dat ze eigenlijk een heel knap meisje is.
    Extra: Wanneer Scarlett haar gave gebruikt worden haar ogen volledig zwart. De verklaring waarom Scarlett zo verlegen is en moeilijk vrienden maakt, is omdat haar ouders nooit echt naar haar omgekeken hebben. Ze werd altijd in haar kamer opgesloten en mocht nooit naar buiten. Haar ouders hebben altijd tegen haar gezegd dat ze een monster was en dat haar gave een gift van de duivel was. Dit heeft Scarlett gebroken en sindsdien durft ze haar echte ik niet meer te laten zien aan anderen, omdat ze denkt dat ook zij haar zullen zien als een monster. Op de Academy vindt ze het alleen moeilijk, omdat ze niet gewend is rond zoveel mensen te zijn. Toch probeert ze zich wel open te stellen, omdat ze weet dat iedereen op de Academy net als haar een gave heeft. Ze heeft het erg naar haar zin op de Academy, ze voelt zich er helemaal thuis. Doordat ze thuis altijd alleen was heeft ze veel tijd doorgebracht met tekenen, waar ze erg goed in is. Dit is tevens ook haar grootste hobby, net als lezen. Stiekem is ze ook gek op het Britse accent van sommige leerlingen, maar zal dit niet snel toegeven.


    Heb haar even aangepast voor degene die het leuk vindt rollen te lezen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rol: lerares
    Gave: kan de sterfdatum van mensen zien als ze je on de ogen kijkt. Dus als ze vrienden heeft weet ze al wanneer ze dood gaan.
    Naam: Constance Luteod
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Stance
    Leeftijd:19
    Nationaliteit: frans
    Innerlijk: Stance is lief en verlegen maar bij vriendinnen is ze een echte drukte maker. Alleen ze maakt bijna nooit vriendinnen omdat ze bang is dat ze hun te snel kwijt raakt daarom voelt ze zichzelf altijd alleen.
    Uiterlijk:

    Stance heeft blond haar met slang tot haar borst en fel blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.64 en is normaal gebouwd.
    Extra: een ketting met de sterfdatum van haar zusje ze draagt die altijd en anders heeft ze hem wel ergen anders bij.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 17:21 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Irrevocable is al een tijdje niet meer online geweest...


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Irrevocable is al een tijdje niet meer online geweest...


    Klopt, ik ga haar reservatie laten vervallen. Dat betekend wel dat we nog twee rollen nodig hebben voor we kunnen beginnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Als we nog langer moeten wachten schrijf ik me uit. Het duurt echt veels te lang.


    † Love? I want to sleep.

    Ik zou best wel een tegen stander willen ,maar ik heb momenteel totaal geen inspiratie voor een kracht enzo :/
    Iemand anders een voorstel?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    Ik zou best wel een tegen stander willen ,maar ik heb momenteel totaal geen inspiratie voor een kracht enzo :/
    Iemand anders een voorstel?

    Ik zal even de site opzoeken waar echt een boel krachten opstaan.

    - Edit:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:24 ]


    † Love? I want to sleep.

    Rol:Tegenstander
    Gave:Absorbtie/kopieer kracht
    Naam: Alexander Roger Gabriëls
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Copy-Cat
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit:Hij is afkomstig van Denemarken ,maar heeft een tijdje in Amerika gewoond.
    Innerlijk:Ondanks zijn onschuldige uiterlijk is Alex een erg negatief en somber persoon,hij weet niet wie hij echt is en wil het infeiten ook niet weten.
    Hij is goed in mensen kopiëren lichamelijk en ook in krachten dus. Hij is een goed acteur en leugenaar en kan rap mensen om zijn vinger winden. Rap kwaat zij Alex niet echt lijken ,maar vanbinnen zal hij je al meer dan 1000 keer vermoord hebben,pas als hij de opdracht krijgt zijn woede te mogen uiten zal hij dit ook doen. Hij zal ook bijna nooit de leiding nemen ,maar is meer een uitvoerder van bevelen. Hij zal ook rap toegeven bij zijn 'vrienden'.
    (rest in rpg)
    Uiterlijk:


    Alexander heeft donkerbruin haar en chocolade bruine ogen ,waarin je wel kunt verdwalen.
    Hij is 1m79 en redelijk gespierd. Mensen schatten hem eigenlijk jonger ,maar dat vind Alex niet erg.
    Extra:Toen Alexander 14 was hebben zijn ouders hem eigenlijk gedumpt in Amerika omdat ze geen creep als zoon wilden.Daardoor wil hij eigenlijk niet weten wie of wat hij echt is en wil eigenlijk wraak nemen op alle mensen die hem jarenlang gepest hebben daarom.



    Zo goed ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH