• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik wil liever die 3 mannelijke rollen nog vol hebben. Sowieso die van de tegenstanders, want met 2 vind ik het zo weinig. Als die vol ik maak ik het 1e topic aan! Als iemand nog anderen weet die misschien mee willen doen, graag!

    Sorry, ik zou je hier graag bij willen helpen, maar ik doe momenteel al met veel rpg's mee dus als ik er nog een man bij zou maken dan zou ik mijn rollen waarschijnlijk verwaarlozen en dat is niet de bedoeling. Ik heb het aan mijn zus gevraagd of ze hier aan mee wil doen, maar ze wil 't niet. Pfft.
    Dan maar hopen dat er (snel) anderen meedoen die graag een man willen aanmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau -> Sweetiepie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naturawolf => Winterwolves


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kan ik de laatste jongen spelen?


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Kan ik de laatste jongen spelen?


    Natuurlijk, heel graag zelfs!
    Mutant of tegenstander?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mutant graag, ik maak hem zo aan.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Rol: Mutant
    Gave: Hij kan de vier elementen besturen (vuur, aarde, water, lucht)
    Naam: Harry Oliver Reeds
    Bijnaam: Avatar (door vrienden, meer als grap) en Element (meer serieus, uitgesproken in het Engels)
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Eigenlijk Brits, maar is op zijn negende verhuisd naar Australië
    Innerlijk: Harry is altijd nogal beschermd door zijn ouders. Hij kreeg les van zijn vader, om zijn gave te verbergen. Hierdoor is hij nooit gepest, maar heeft hij ook nooit zelf zijn vrienden kunnen kiezen. Hij ging om met zijn zusje Louise, neefjes, nichtjes en kinderen van vrienden van zijn ouders. Toch heeft hij niet echt moeite met vrienden maken. Hij is zorgeloos en altijd vrolijk. Hij kan een beetje kinderlijk overkomen maar mensen zijn over het algemeen graag in zijn buurt. Hij vrolijkt mensen snel op door zijn blije gedrag. Hij heeft ook een serieuze kant, de gevoelige Harry die mensen graag wil helpen en altijd klaar staat voor wie dan ook. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en is eigenlijk nog helemaal nieuw op dat gebied.
    Uiterlijk:




    Harry heeft bruine krullen en groene ogen die soms wel grijzig lijken. Hij is ongeveer 1.85 lang. Zijn stijl is nogal basic, meestal gewoon shirtjes en jeans met daaronder all stars. (hij heeft btw geen tatoo's, zoals Harry Styles)
    Extra: Hij heeft een kat, Ninja, die hij stiekem heeft meegenomen. Zijn beste vriend is zijn 16 jarige zusje Louise (LouLou) en hij kan echt niet zonder haar. Hij zal zijn leven voor haar geven.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 21:59 ]


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Pebble, welke moeten we nu nog hebben voordat we kunnen beginnen?


    Physics is awesome

    Hij's klaar :)


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Ik vind het echt leuk dat je Harry Styles gif's en foto's hebt gebruikt. (Sorry, moest echt even blij doen daar over)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Pebble, welke moeten we nu nog hebben voordat we kunnen beginnen?


    Ik wil eigenlijk sowieso nog een mannelijke tegenstander, omdat twee nogal weinig is. Zodra die ingevuld is kunnen we beginnen. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @ SmallDetails: "Gave: Hij kan de vier elementen besturen (vuur, aarde, water, lucht)." Eerlijk gezegd vind ik dit tellen als vier krachten. Jouw personage kan water, lucht, aarde en vuur besturen. Mijn personage kan alleen dat met vuur. Dat vind ik nogal oneerlijk en eigenlijk vind ik dat je er eentje van moet maken.


    † Love? I want to sleep.

    Ik heb twee accounts, misschien is dat wel handig om te weten; Sweetiepie & Nebthet.


    † Love? I want to sleep.

    Het besturen van de elementen is één, eigenlijk. Je kunt het opdelen, maar dat hoeft niet.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    SmallDetails schreef:
    Het besturen van de elementen is één, eigenlijk. Je kunt het opdelen, maar dat hoeft niet.

    Nou, nee. Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt of iets, maar het zijn vier verschillende dingen. Dat is echt niet één kracht.


    † Love? I want to sleep.