• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naturawolf schreef:
    Rol: Tegenstander
    Gave: Ze kan de angsten van andere tot werkelijkheid laten worden, maar ze kan die dingen, die tot werkelijkheid zijn geworden, ook weg halen. Je angst kan dan je dood worden.
    Naam: Aphrodite Melin Maroma
    Bijnaam: Distress
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Amerikaanse
    Innerlijk: Aphrodite is erg afstandelijk tegen andere, zelfs tegen degene die haar helpen. Ze kan super snel geïrriteerd zijn, dus je moet altijd oppassen met wat je tegen haar zegt. Als je door gaat met haar te irriteren laat ze je grootste angst uitkomen. Je kunt beter met haar bevriend zijn, dan haar als vijand te hebben. Ze is vaak chagrijnig. Het komt maar zelden voor dat ze het met iemand goed kan vinden. Als ze je als vriendin/vriend beschouwt dan weet je dat je veilig bent. Want ze zal er dan alles aan doen om je te beschermen. Daarom moet je haar niet aan het twijfelen brengen of je wel zo’n goede vriend/vriendin bent.
    Uiterlijk:


    Extra: -

    Omg, mag ik verliefd zijn op jouw personage? Want dat ben ik! :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Omg, mag ik verliefd zijn op jouw personage? Want dat ben ik! :9~


    Whahaha, alleen omdat jij het bent.:D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mag ik erbij gezet worden?:$


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Tegenstander.
    Gave: Pyrokinese - Hij kan het kleinste vlammetje (zelfs dat van een lucifer of aansteker) binnen enkele seconden doen uitgroeien tot een steekvlam. Zijn macht over vuur stelt hem in staat het te manipuleren tot elke gewenste vorm, temperatuur en intensiteit. Hij kan vuur zelfs vormen tot semi-vaste vormen en vuurwezens. Deze vuurwezens kunnen zelf bewegen en dingen aanraken/oppakken, maar hebben geen eigen wil.
    Naam: Deuce 'Zeal' Firöe.
    Bijnaam: Pyro/Fireman.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Nationaliteit: Australische.

    Innerlijk: Deuce heeft een tweeledige persoonlijkheid. Het positieve is dat hij zich gemakkelijk kan aanpassen, maar aan de andere kant heeft hij hierdoor twee gezichten en is hij wispelturig. Hij kan erg bijzonder aantrekkelijk zijn, maar als hij slecht bezig is – wat hij erg vaak is, is hij nog erger omdat hij een ontzettende charmeur is. Deuce is net een klein kind, hij kan erg levendig en gelukkig zijn van nieuwe activiteiten maar hij is niet in staat om deze door te zetten en het helemaal af te maken. Voor hem is het allemaal een groot spel dat altijd nieuwe wendingen nodig moet hebben. Ook is hij erg besluiteloos en kan hij zo van het een op het andere gaan.
    Deuce is gul en attent voor degenen die in nood zijn, maar dan moet hij er wel iets voor terug hebben. Bij hem is niets gratis, want er zit altijd wel iets achter. Ze moeten zijn leven en gemakken niet verstoren, want dan kun je kennismaken met zijn andere persoonlijkheid. Deuce gebruikt zijn schoonheid en wanneer hij iets wilt bereiken zal hij liegen, zich onder dingen uit lullen en anderen de schuld geven. Omdat hij zo charmant is slikken zijn tegenstanders dit gemakkelijk en heeft hij geen enkele tegenstand. Als mensen hun tijd, energie en geld niet aan hem besteden dan volgt er al snel een woedeaanval.
    Deuce is vanaf dat hij klein is een enorme kennislust te hebben, maar vind hij het niet leuk om moeite te doen om dingen te leren. Hij kan heel goed van beide kanten een situatie doorzien waardoor hij onzeker kan worden en het moeilijk vinden om een beslissing te nemen.
    Deuce heeft een kant die diepe emotionele gevoelens voor iemand kan ontwikkelen, maar zijn andere kant houdt absoluut niet van sentimenteel gedoe waardoor hij in een romantische situatie de boot af kan houden. Hij neemt niets serieus, dus ondanks dat zijn gevoelens voor iemand erg diep kunnen gaan – blijft hij meestal niet lang bij iemand. Hij is een oppervlakkig, zorgeloos, kil en flirterig iemand en kan zich niet goed voorstellen hoeveel pijn hij anderen kan aandoen.
    Deuce houdt ervan om op iemand te jagen, maar zodra hij zijn prooi te pakken heeft is hij al snel niet meer geïnteresseerd en kijkt hij al snel rond naar een andere prooi. Dit is ook zo in een relatie en de liefde. In het ergste geval kan hij een ruziezoeker, opschepper, leugenaar en een oplichter zijn.
    Maar al met al heeft hij toch goede eigenschappen, je moet hem alleen beter leren kennen.

    Uiterlijk: Zijn huid heeft een blanke kleur die dicht tegen de wit aanligt. De kleur die ook zijn haar heeft. Al is zijn oorspronkelijke haarkleur bruin, maar wit past meer bij zijn karakter van nu. Het karakter van twee gezichten. Van oplichterij en liegen.
    Zijn lichaam verzorgt hij goed en hij heeft een mooie sixpack. Zijn uiterlijk kan bad-ass uitstralen, maar tegelijkertijd als hij zich netjes verkleedt kan hij er ook keurig uitzien. Het probleem is dat hij dit niet wilt.


    Extra: [komt er nog aan.]

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ThisIsMeNow schreef:
    Mag ik erbij gezet worden?:$


    Zou je de rollen nog wat uit willen breiden? Ik vind ze eigenlijk veel te kort...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Zou je de rollen nog wat uit willen breiden? Ik vind ze eigenlijk veel te kort...


    Tuurlijk maar wat moet uitgebreider?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Moet mijn rol ook uitgebreider?


    Physics is awesome

    @ ThisIsMeNow en Eyes.

    Uitbreiden is altijd fijn, dan komen de belangrijke details die jouw personage zo uniek maken omhoog. Eigenlijk vooral het karakter zou fijn zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    @ ThisIsMeNow en Eyes.

    Uitbreiden is altijd fijn, dan komen de belangrijke details die jouw personage zo uniek maken omhoog. Eigenlijk vooral het karakter zou fijn zijn.


    Oké, wat vind je van haar gave?


    Physics is awesome

    Pebble schreef:
    @ ThisIsMeNow en Eyes.

    Uitbreiden is altijd fijn, dan komen de belangrijke details die jouw personage zo uniek maken omhoog. Eigenlijk vooral het karakter zou fijn zijn.


    Ik heb ze aangepast is die nu beter?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ik ben benieuwd wanneer we gaan starten.

    @ ThisIsMeNow en Eyes.
    De rollen zijn zo veel beter, dank je wel! Maar ThisIsMeNow, zou je de bijnaam van Constance willen veranderen? Hij moet aangepast worden aan haar gave, niet aan haar voornaam. Van Kat maak ik Cat als je het niet erg vindt (:
    Van Sophia maak ik Fly, is dat oké Eyes?

    Even voor iedereen:
    We beginnen zodra alle rollen ingevuld zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    @ ThisIsMeNow en Eyes.
    De rollen zijn zo veel beter, dank je wel! Maar ThisIsMeNow, zou je de bijnaam van Constance willen veranderen? Hij moet aangepast worden aan haar gave, niet aan haar voornaam. Van Kat maak ik Cat als je het niet erg vindt (:
    Van Sophia maak ik Fly, is dat oké Eyes?

    Even voor iedereen:
    We beginnen zodra alle rollen ingevuld zijn.


    Ik zal Katou dan veranderen maar Constance kan toch want ze kan de stand van de dood zien


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Ik zal Katou dan veranderen maar Constance kan toch want ze kan de stand van de dood zien


    Stance is toch gewoon een bijnaam?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Stance is toch gewoon een bijnaam?


    Ja maar ook op haar gave gebaseerd


    live your life, it is beautiful as it is!