• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Tegenstanders wat bedoel je daar precies mee? Zijn dat mensen of andere mutanten die hun aartsvijanden zijn/worden? Want als 't die tweede is dan wil ik daar wel eentje reserveren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    Tegenstanders wat bedoel je daar precies mee? Zijn dat mensen of andere mutanten die hun aartsvijanden zijn/worden? Want als 't die tweede is dan wil ik daar wel eentje reserveren.


    Ja, dat bedoel ik! Ik zal het er even bijzetten (:
    Wil je een man of een vrouw reserveren?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik! Ik zal het er even bijzetten (:
    Wil je een man of een vrouw reserveren?

    Het liefst een vrouw, maar welke is er nu het meest nodig?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    (Mag ik een leraar en meisjes mutant reserveren?)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:22 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Nythau schreef:
    (...)
    Het liefst een vrouw, maar welke is er nu het meest nodig?


    Een vrouw mag, maar ik heb liever dat er ook mannen aangemaakt worden (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ThisIsMeNow schreef:
    (Mag ik een leraar en meisjes mutant reserveren?)


    Natuurlijk, maar zou je een mannelijke leerkracht aan willen maken? (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:24 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    - Rot dubbelposts.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pebble schreef:
    (...)

    Een vrouw mag, maar ik heb liever dat er ook mannen aangemaakt worden (:

    Dat snap ik. Vandaar dat ik het vroeg wat er nu het meeste nodig is. Als ik mijn advies mag geven: sluit het gedoe van de meisjes eerst af en neem alleen even jongens aan, want ik merk dat er nu al een overvloed aan meisjes zullen komen. En dan zal ik even mijn jongens personage aanmaken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pebble schreef:
    (...)

    Natuurlijk, maar zou je een mannelijke leerkracht aan willen maken? (:


    Liever niet maar tussen welke leeftijd is de mutant?


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Liever niet maar tussen welke leeftijd is de mutant?


    Dan mag je een vrouwelijke leerkracht aanmaken, maar je hebt wel de laatste (:
    De mutanten moeten tussen de 14 en 22 jaar zijn.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Liever niet maar tussen welke leeftijd is de mutant?

    Mag ik vragen waarom je dat niet wilt aanmaken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarom je dat niet wilt aanmaken?


    Tuurlijk, met mannelijke personen kan ik me niet goed inleven


    live your life, it is beautiful as it is!

    ThisIsMeNow schreef:
    (...)

    Tuurlijk, met mannelijke personen kan ik me niet goed inleven

    Eerlijk gezegd, vind ik dat niet echt een goede reden. Ik kan dat ook niet goed, maar oefening baart kunst :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rol:Mutant
    Gave: Hij is een weerwolf ,maar in tegenstelling van sprookjes kan Oliver veranderen in een wolf wanneer hij wil.
    Naam: Oliver Mitchel Smith
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) :Wolf of Moon
    Leeftijd: 17 jaar hij verjaard op 19 december
    Nationaliteit: Canadees
    Innerlijk:Oliver heeft een erg gemengd innerlijk ,dat komt vooral van wat er vroeger gebeurd is.
    Hij is opgegroeid bij zijn grootmoeder ,waarom begreep hij niet ,maar sinds haar dood is zijn hele leventje veranderd. Hij kwam te weten dat hij eigenlijk een mutant is en niet bij de mensen hoorde.
    Van de lieve aardige Oliver is er dan een onzekere bitterheid in de plaats ervan gekomen.
    Door zijn onzekerheid ,mocht hij niet bij een roedel weerwolven komen en voelt hij zich een erge mislukkeling. Sindsdien traint hij er heel erg hard voor om als waardige weerwolf genoemd te mogen worden en is daardoor erg sportief geworden,maar de laatste keer dat hij het probeerde om in een roedel te komen ,werd het hem fataal.
    Uiterlijk:




    Oliver heeft blond golvend haar en woudgroene ogen die geel oplichten als hij in een wolf veranderd, hij heeft lichte sproetjes bij zijn neus en heeft sinds zijn laatste poging om bij de roedel te komen er een flinke snee in zijn gezicht eraan over gehouden.Hij is redelijk lang zo’n 1m 82 en is redelijk gespierd. Hij heeft een tato van een kruisje op zijn pols laten tatoeëren en heeft vreemd genoeg altijd een te grootte halsband om.
    Extra: Hij is niet zo goed in lezen en schaamt zich er erg veel voor en hij is bisexueel

    (ik zal echt mijn best doen om goede 10 regels te schrijven)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik neem even geen vrouwelijke rollen meer aan, tenzij deze al gereserveerd zijn tot er wat meer mannelijke rollen bij gekomen zijn i.v.m. een overvloed aan vrouwelijke rollen!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel