• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nythau schreef:
    @ Fluppie: Jij hebt een schattige gozer uitgekozen! :Y)


    I know!(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Mutant
    Gave: Ze kan zich veranderen in dieren of half-dier. Dieren- nou ja, dat hoef ik denk ik niet uit te leggen, maar Half-Dieren is een staat waarin ze verkeerd als ze zich transformeert, maar niet helemaal. Bijvoorbeeld: Een Half-Dier Cheetah zou inhouden dat ze lichte vacht over haar lichaam zou hebben, staart en kattenoren, etc. Maar nog wel een menselijk lichaam.
    Naam: Arianna Ninfe Aria Symfonica
    Bijnaam: _Komt eraan_
    Leeftijd: 16 Jaar
    Nationaliteit: Italiaanse
    Innerlijk: _Komt Eraan_
    Uiterlijk: _Komt Eraan_
    Extra: _Komt Eraan_

    Ik maak hem af wanneer ik meer inspiratie heb, maar het wil voor geen meter lukken ._.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:55 ]


    Tijd voor koffie.

    @ ThisIsMeNow,
    Ja, zoiets bedoel ik. Alleen Helderziend keur ik niet goed, want dat is niet echt een soort gave als ze bij X-Men bedoelen. Google het anders maar, als je niet op een goede gave komt. Dat heb ik ook gedaan.

    @ Kwijt,
    ThisIsMeNow had al gereserveerd. Maar ik wil eigelijk eerst dat er wat rollen aangemaakt worden bij de Tegenstanders. Zou je anders daar een rol aan kunnen maken? Ik had al gezegd dat ik geen vrouwelijke rollen meer aannam bij de mutanten en leraren.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Nythau schreef:
    Sorry. Ik wil echt heel graag meedoen, maar ik merk dat sommige rollen echt heel kort zijn beschreven. Dus begin ik te twijfelen of zij überhaupt wel aan de 10 regels kunnen voldoen. Hierdoor heb ik geen zin om mee te doen.


    Misschien veranderd het hopelijk in de RPG? Het zou jammer zijn als je nu al ophoudt D:


    Tijd voor koffie.

    Ik wil wel een tegenstander reserveren. Mag het dan een vrouwelijke tegenstander zijn?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kwijt schreef:
    (...)

    Misschien veranderd het hopelijk in de RPG? Het zou jammer zijn als je nu al ophoudt D:

    Ik zeg niet dat ik ga stoppen met deze RPG, maar ik zeg dat ik het gewoon irritant vind dat sommige rollen kort beschreven zijn en betwijfel of zij überhaupt wel aan de 10 regels kunnen houden. Ik kijk het eerst wel een tijdje aan en anders mag Naturawolf wel mijn personage vermoorden. Mijn personage kun je binnen nu en een halfuur verwachten :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naturawolf schreef:
    Ik wil wel een tegenstander reserveren. Mag het dan een vrouwelijke tegenstander zijn?

    Lieve schat, Pebble heeft al eerder gezegd dat ze vanaf nu alleen maar mannelijke personages accepteert :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ik ga stoppen met deze RPG, maar ik zeg dat ik het gewoon irritant vind dat sommige rollen kort beschreven zijn en betwijfel of zij überhaupt wel aan de 10 regels kunnen houden. Ik kijk het eerst wel een tijdje aan en anders mag Naturawolf wel mijn personage vermoorden. Mijn personage kun je binnen nu en een halfuur verwachten :].


    Whahaha, bedankt!<333


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nythau schreef:
    (...)
    Lieve schat, Pebble heeft al eerder gezegd dat ze vanaf nu alleen maar mannelijke personages accepteert :].


    Nope, ze zei "Mutanten en Leraren." Ze heeft niet gezegd dat het niet mag met tegenstanders.

    En daarom vroeg ik ook of het mocht. Anders maak ik een mannelijke aan.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @ Nythau en Naturawolf,

    Ik snap wat je bedoelt Nuthau, maar het is een regel en daar moet aan gehouden worden. 10 regels is helemaal niet moeilijk om aan te komen, dat vind ik ook. Ik vind het ook niet fijn als er allemaal kleine posten geplaatst worden.

    Bij de tegenstanders mogen uiterlijk twee vrouwelijke personages aangemaakt worden, dus van mij mag die gereserveerd worden.
    Bij de leraren worden vanaf nu geen vrouwelijke personages meer aangemaakt en bij de vrouwelijke mutanten mag de laatste pas aangemaakt worden zodra alle mannelijke rollen vol zitten.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naturawolf schreef:
    (...)

    Nope, ze zei "Mutanten en Leraren." Ze heeft niet gezegd dat het niet mag met tegenstanders.

    En daarom vroeg ik ook of het mocht. Anders maak ik een mannelijke aan.(:

    Nee, lees goed lieve schat. Ze zei: "Ik neem even geen vrouwelijke rollen meer aan, tenzij deze al gereserveerd zijn tot er wat meer mannelijke rollen bij gekomen zijn i.v.m. een overvloed aan vrouwelijke rollen!"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Pebble: Dat snap ik en ik hoop ook echt dat ze zich hieraan houden.
    Over mijn rol moet ik zeggen dat deze later komt, aangezien deze site telkens spaced als ik 'm vernieuw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pebble schreef:
    @ ThisIsMeNow,
    Ja, zoiets bedoel ik. Alleen Helderziend keur ik niet goed, want dat is niet echt een soort gave als ze bij X-Men bedoelen. Google het anders maar, als je niet op een goede gave komt. Dat heb ik ook gedaan.


    @ Kwijt,
    ThisIsMeNow had al gereserveerd. Maar ik wil eigelijk eerst dat er wat rollen aangemaakt worden bij de Tegenstanders. Zou je anders daar een rol aan kunnen maken? Ik had al gezegd dat ik geen vrouwelijke rollen meer aannam bij de mutanten en leraren.


    Nope, dit zei ze.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Tegenstander
    Gave: Ze kan de angsten van andere tot werkelijkheid laten worden, maar ze kan die dingen, die tot werkelijkheid zijn geworden, ook weg halen. Je angst kan dan je dood worden.
    Naam: Aphrodite Melin Maroma
    Bijnaam: Distress
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Amerikaanse
    Innerlijk: Aphrodite is erg afstandelijk tegen andere, zelfs tegen degene die haar helpen. Ze kan super snel geïrriteerd zijn, dus je moet altijd oppassen met wat je tegen haar zegt. Als je door gaat met haar te irriteren laat ze je grootste angst uitkomen. Je kunt beter met haar bevriend zijn, dan haar als vijand te hebben. Ze is vaak chagrijnig. Het komt maar zelden voor dat ze het met iemand goed kan vinden. Als ze je als vriendin/vriend beschouwt dan weet je dat je veilig bent. Want ze zal er dan alles aan doen om je te beschermen. Daarom moet je haar niet aan het twijfelen brengen of je wel zo’n goede vriend/vriendin bent. Ze kan iemand heel goed onder druk zetten, gewoon door diegene te bedreigen. Ze heeft het niet zo op mannen, met uitzondering kan ze het met sommige goed vinden, maar de kans dat ze een man aardig vindt is nihil.
    Uiterlijk:


    Ze heeft een piercing in de onderkant van haar lip. Soms rookt ze, maar dat komt maar zelden voor. Ze heeft zwart haar, en een bruin zwarte oogkleur. Ze houdt van kleren die haar lekker zitten, maar het moet haar wel goed staan.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 12:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    (...)

    Nope, dit zei ze.(:

    Gaan we hier nu serieus een discussie over hebben? :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.