• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een mannelijke mutant reserveren?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is dit niet net zoiets als de film X-men?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    Is dit niet net zoiets als de film X-men?


    Of course mag dat (:
    Ja, de RPG is op X-Men gebaseerd.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Of course mag dat (:
    Ja, de RPG is op X-Men gebaseerd.


    Ghehe, ik hou van die film!(H)

    Kzal de rol aan gaan maken.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    (...)

    Ghehe, ik hou van die film!(H)

    Kzal de rol aan gaan maken.(:

    Aaaaahh, fluppie! Je bent er weer! (hoera)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nythau schreef:
    (...)
    Aaaaahh, fluppie! Je bent er weer! (hoera)


    Yup, I'm back!<333 *Met krukken.xD*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naturawolf schreef:
    (...)

    Yup, I'm back!<333 *Met krukken.xD*

    Pardon? Met krukken? Vertel mij 's wat voor stoms je nu weer gedaan hebt. Maar niet in dit topic anders gaan we OT. Stuur in berichtje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik de laatste vrouwelijke mutant reserveren? Die zeg maar nog dingen moet leren ;P

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Rol: mutant
    Gave: ze kan met dieren praten en als dieren bewegen. Ze hoeft alleen maar aan het dier te denken en ze doet hem na. Maar dat is dus ook met het vechten.
    Naam: Catherine Mallory
    Bijnaam: (Aangepast aan gave) Cat
    Leeftijd: 14
    Nationaliteit: ze komt uit Engeland
    Innerlijk: Cat is een echte druktemaker maar kan vreselijk boos worden als een echte kat. Ze doet dan hetzelfde. Ze bijt en krabt. Maar als ze niet meer boos is dan is ze het vergeten en wordt ze wanhopig. Ze gaat ook hyperventileren als ze bang is en valt dan flauw.
    Uiterlijk:

    Catherine heeft haar blonde haar tot haar borst en zit altijd netjes. Ze heeft blauw-groene ogen, ze is ongeveer 1.59 en is tenger gebouwd
    Extra: ze heeft een ketting met een kat uit haar jeugd(cool)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 17:17 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Rol: Mutant
    Gave: Hij is verbonden met het element geest. Hij kan, zeg maar, als hij zich goed concentreert op een persoon, geheimen van een persoon te weten komen. Hij kan diegene dan ook opsporen. Vaak kan hij ook de gevoelens van die persoon voelen.
    Naam: Chin Sung Parker
    Bijnaam: Dark Ghost
    Leeftijd: 16 jaar, hij is jarig op 8 maart.
    Nationaliteit: Koreaans
    Innerlijk: Chin is een vrolijke jongen is altijd wel in voor een avontuur. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden en hij merkt meteen of hij het met iemand goed kan vinden. Als hij chagrijnig of geïrriteerd is, kun je beter bij hem uit de buurt blijven. Vaak heeft hij een ochtendhumeur en zijn emoties kunnen snel veranderen. Hij is redelijk slim en maakt het liefst lol met zijn vrienden. Als het moet geeft hij zijn leven om zijn vrienden te beschermen. Hij discrimineert meiden niet, hij zou bijvoorbeeld nooit zeggen dat ze achter het fornuis horen te staan. Chin discrimineert zelfs de meiden die hij niet mag niet.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is soms moe als hij zijn gave heeft gebruikt. Hoe langer hij het gebruikt hoe vermoeider hij is als hij klaar is.

    Gave en bijnaam komen zo, als ik de gave bedacht heb.xD

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 20:17 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @ThisIsMeNow ik had de mutant al gereserveerd D:

    Ik maak de rol z.s.m mogelijk trouwens.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:39 ]


    Tijd voor koffie.

    Wauw, ik ben blij dat ik op het lijstje sta c:
    Wanneer gaan we ongeveer beginnen?

    Liefs,

    Rol: Mutant
    Gave: Ze kan een schild maken die haar beschermt zowel mentaal als fysiek.
    Naam: Sophia Purdy
    Bijnaam: Shield
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Engels/Brits
    Innerlijk: Sophia is een rustig meisje. Bij onbekende mensen praat ze niet veel en bemoeit zich ook niet met hen. Ze is liever alleen dan in gezelschap. Het is niet zo dat ze niet aardig is maar ze is meer op zichzelf. Ze praat wel met andere en helpt andere ook wel als ze hulp nodig hebben. Ze is een gevoelsmens en luistert dan ook haast altijd naar haar gevoel. Hierdoor is ze ook wel wat gevoelig voor spanningen en kan ze er slecht tegen als twee mensen een hele heftige ruzie hebben. Als twee mensen hele heftige ruzie hebben, kan Sophia van slag raken. Ze kan heel goed luisteren, objectief naar dingen kijken zonder echt een oordeel te vellen. Maar als ze een oordeel ergens over heeft dan is het moeilijk voor haar om dit oordeel te laten vallen omdat het anders blijkt te zijn dan zij had verwacht. Sophia is dus heel koppig wat sommige dingen betreft. Ze kan ook voor zichzelf op komen en zal haar mening ook zeggen als ze vind dat ze haar mening moet of mag geven. Sophia kan niet goed tegen veranderingen, van veranderingen word ze onrustig en ze wil dan alleen zijn. Als ze dan niet met rust word gelaten reageert ze heel heftig en haalt alles uit de kast zodat de mensen die bij haar willen blijven uiteindelijk toch weg gaan. Dit doet ze omdat ze veranderingen op haar manier wil verwerken. Ze blijft bij mensen uit de buurt die in haar ogen gevaarlijk zijn. Sophia is geen aanvaller, ze zal uit zichzelf haast nooit een gevecht beginnen. Ze is meer een verdediger want ze verdedigt zichzelf tot dat ze niet meer kan of een mogelijkheid ziet om te ontsnappen. Haar geheugen is heel goed, ze kan zich dingen van jaren geleden nog herinneren alsof het gisteren was. Iemand die ze meerdere malen heeft gezien maar verder niet kent, kan ze herkennen dankzij haar geheugen.
    Uiterlijk:


    Sophia heeft half lang stijl haar dat lichtbruin is en ze heeft blauwe ogen. Ze draagt haar haar los, in een knot of in een vlecht. Met haar 1.60 meter is ze niet echt klein maar ook niet echt groot. Ze is niet dik, ze vind zichzelf te dun maar kan hier weinig aan veranderen want ze is van nature slank.
    Extra: Sophia houd van tekenen en uit de meeste van haar emoties in haar tekeningen. Ze woont bij haar tante, van moeders kant. Haar vader kent ze niet en haar moeder kent ze wel maar toen ze Sophia kreeg vond haar moeder zichzelf te jong om een kind op te voeden. De eerste twee jaar van haar leven heeft haar oma voor haar gezorgd waar na haar tante de zorg voor haar op zich nam.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 18:48 ]


    Physics is awesome

    Sorry. Ik wil echt heel graag meedoen, maar ik merk dat sommige rollen echt heel kort zijn beschreven. Dus begin ik te twijfelen of zij überhaupt wel aan de 10 regels kunnen voldoen. Hierdoor heb ik geen zin om mee te doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Fluppie: Jij hebt een schattige gozer uitgekozen! :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.