• Over de hele wereld worden kinderen geboren. Deze kinderen zijn niet zoals de anderen. Zij beschikken over een bovennatuurlijke gave, die erfelijk overgebracht is. Zij worden mutanten genoemd. Deze kracht komt tot uiting terwijl ze opgroeien en kan een gevaar vormen voor de samenleving. Daarom worden ze naar een instituut gestuurd. Hier kunnen ze rustig samenleven en krijgen ze les over hun gaven. Maar er dreigt gevaar. Een groep mutanten en normale mensen keert zich tegen hun en willen ze gevangennemen zodat ze hun gaven voor hun eigen wil kunnen gebruiken. Zullen ze hun gaven goed genoeg onder controle hebben om zich te kunnen verdedigen of zullen de tegenstanders te sterk zijn?

    Mutanten:
    Dit zijn jongeren (minimaal 14 jaar) die een speciale gave bezitten. Zij worden door de leraren opgespoord en uitgenodigd naar een instituut te komen om daar rustig te kunnen samenleven en te leren hoe ze hun gave onder controle kunnen houden.

    Leraren:
    Dit zijn ook mutanten (minstens 18 jaar), maar kunnen hun gave al onder controle houden. Zij sporen nieuwe mutanten op en verzoeken ze naar het instituut te komen. Deze mutanten geven les over de geschiedenis van het mutant zijn, het onder controle houden van je gave, maar ook normale lessen zoals sport, Engels en biologie.

    Tegenstanders:
    Tegenstanders zijn mutanten en mensen samen (minstens 17 jaar), die een gevaar vormen voor de mutanten van het instituut. Deze mensen willen de mutanten gevangen zetten, om vervolgens hun gaven tegen hun en voor hun eigen wil te gebruiken. Ze zijn zelfs bezig met een tegengif, zodat ze de gaven van de mutanten af kunnen pakken.

    Rollen:

    Mutanten: Vol!
    - Scarlett Anastasia Moon [Senses] - Manipulatie van zintuigen - Pebble.
    - Iris Zana Lavenia [Eyes] - Mensen pijnigen - AbunaiKid.
    - Sophia Purdy [Shield] - Mentaal en fysiek schild - Eyes.
    - Catherine Mallory [Cat] - Communiceren met dieren en als ze bewegen - ThisIsMeNow.
    - Jade Rae Skyler Shield [Sleepy Head] - Manipulatie van Energie - HuntedHeart.
    - Beau Adam Rosefield [Superman] - Superman krachten - Pebble.
    - Oliver Mitchel Smith [Wolf/Moon] - Kan in een wolf veranderen - Nyan.
    - Chin Sung Parker [Dark Ghost] - Verbonden met het element Geest - Winterwolves.
    - Harry Oliver Reeds [Avatar/Element] - Manipulatie van de 4 elementen - SmallDetails.
    - Jule Damien Parker [Swan] - Vliegen - SmallDetails.

    Leraren:
    - Morgana Angel Griffin [Dark Angel] - Positieve emoties omzetten in negatieve - Mavis.
    - Constance Luteod [Stance] - Sterfdatums zien - ThisIsMeNow.
    - Reservatie voor Paranormaal.

    Tegenstanders:
    - Aphrodite Melin Maroma [Ditress] - Angsten laten uitkomen en verdwijnen - Winterwolves.
    - Deuce 'Zeal' Firöe [Pyro/Fireman] - Pyrokinese - Puritatem.
    - Alexander Roger Gabriëls [Copycat] - Absorbtie/kopiëren - Nyan.
    - Riley Adams [Davvero] - Illusies - Nosh.


    Invullijst:
    Rol:
    Gave:
    Naam:
    Bijnaam: (Aangepast aan gave)
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het netjes.
    - Minimaal 10 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - Houd je aan het minimum aantal regels, zo niet krijg je twee keer een waarschuwing, de derde keer lig je eruit! En ja, ik tel na!
    - Maximaal 2 rollen per persoon.
    - Speel alleen je eigen personage, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Het is geen sneltrein, zorg dat het voor iedereen te volgen blijft!


    Based on X-Men.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:23 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jule is goedgekeurd! Nu alleen nog wachten tot Paranormaal de rol uitgewerkt heeft en dan kunnen we beginnen! (:
    Ik verwacht dat deze vanavond erop staat, dus als ik thuis kom (rond half 10) ga ik het eerste topic online zetten!
    En anders kan hij makkelijk inspringen, aangezien de naam en gave al bekend is.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Right, aangezien ik gisterenavond het topic wilde openen en Q het toen niet deed, is het eerste topic nog niet online.
    Dit doe ik waarschijnlijk morgen middag, aangezien nu bijna niemand online is en Paranormaal de rol nog niet afgerond heeft.
    Wat vinden jullie, nu of morgen?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Aangezien ik al meer dan een maand moet wachten tot deze RPG begint, schrijf ik me uit. Het duurt echt veels te lang.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Aangezien ik al meer dan een maand moet wachten tot deze RPG begint, schrijf ik me uit. Het duurt echt veels te lang.


    Jammer, ik stond net op het punt het eerste topic te openen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Jammer, ik stond net op het punt het eerste topic te openen.

    Ik had gelezen dat je twijfelde wanneer je 't topic wou openen, ja.


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    Aangezien ik al meer dan een maand moet wachten tot deze RPG begint, schrijf ik me uit. Het duurt echt veels te lang.


    Ah, wil je echt niet blijven? *Puppyoogjes, ik weet dat je er tegen kan.*


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik dacht, laten we eens proberen x3

    Rol: Tegenstander
    Gave: Mental projection: Kan realistische illusies in anderen hun hoofd plaatsen. Zo kan hij bijvoorbeeld situaties bedenken en die zo in iemands hoofd plaatsen zodat het net is alsof die persoon het ook echt heeft meegemaakt.
    Naam: Riley Adams
    Bijnaam: davvero => Italiaans voor echt
    Leeftijd: 22 years
    Nationaliteit: Italiaans
    Innerlijk: Riley is best onvoorspelbaar aangezien hij snel van een redelijk vriendelijke en respectvolle man kan omslaan naar agressief en gemeen. Hij houdt ervan om regels te breken en is gewoonweg onbetrouwbaar. Vertrouw je hem een geheim toe, dan kan het zijn dat hij het aan iedereen doorverteld als hij er zelf beter van wordt. De man heeft de irritante eigenschap om neerbuigend en arrogant te doen in de buurt van mensen waarvan hij weet dat ze hem met een vingerknip zouden kunnen vermoorden waardoor hij al een paar keer net aan de dood is ontsnapt. Toch schuilt er ergens ook een goede kant in de man. Vanaf het moment dat iemand echt iets voor hem betekend, zal hij deze tot zijn dood beschermen. Het is een heel slecht idee om de mensen die zijn vertrouwen gewonnen hebben iets aan te doen, want hij zal op je blijven jagen totdat je morsdood bent.
    Uiterlijk:




    Riley heeft donkerbruine ogen en bruine haren die het grootste deel van de tijd in zijn gezicht hangen. Hij is ongeveer 1.67m hoog wat er dus voor zorgt dat mensen hem nogal eens durven te onderschatten omdat hij zo klein is. Er staat altijd een spottende blik in zijn ogen, meestal gepaard met eenzelfde grijns op zijn gezicht.
    Extra: Riley heeft drie oudere broers en een jongere zus waar hij erg veel van houdt, al laat hij dit niet altijd merken. Zijn familie is eigenlijk pretty messed up en op sommige momenten schaamt hij zich er zelfs voor aangezien zijn familie gewoon helemaal uit elkaar aan het vallen is.


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ah, wil je echt niet blijven? *Puppyoogjes, ik weet dat je er tegen kan.*

    Waarom zou ik dat doen als het speeltopic maar niet aangemaakt word? Het duurt allemaal veels te lang. Of er moet in de loop van de avond echt meteen een topic geopend worden, want dan denk ik er nog wel even over na.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 19:09 ]


    † Love? I want to sleep.

    Nebthet schreef:
    (...)
    Waarom zou ik dat doen als het speeltopic maar niet aangemaakt word? Het duurt allemaal veels te lang. Of er moet in de loop van de avond echt meteen een topic geopend worden, want dan denk ik er nog wel even over na.


    Yeah!:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vanmiddag deed Q het niet, dus ik ga nu het topic openen!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    TOPIC UNO!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    @ Pebble; Kan ik erbij gezet worden bij het topic? Ik heb gezegd dat ik nog wel mee wilde doen als het die avond nog aangemaakt werd. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Puritatem schreef:
    @ Pebble; Kan ik erbij gezet worden bij het topic? Ik heb gezegd dat ik nog wel mee wilde doen als het die avond nog aangemaakt werd. :]


    Sure! Jouw personage was Deuce toch? Ga hem er nu weer bij zetten! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Puritatem schreef:
    @ Pebble; Kan ik erbij gezet worden bij het topic? Ik heb gezegd dat ik nog wel mee wilde doen als het die avond nog aangemaakt werd. :]


    Yeah, you're back!(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal zo een post schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.