• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat ik het beide wel zou kunnen, al spreek sub me meer aan.
    Dom, omdat ik het gewoon leuk vind mensen te slaan. Ik kan ook alleen maar lachen als iemand in een thriller/horror film op een interessante wijze vermoord of gemarteld wordt. Saw is voor mij een grote komedie. En wat het dagelijks leven betreft ben ik wel een lichtelijk controlfreak. Ik vind het fijn te bepalen wat er gebeurd, wanneer het gebeurd. Ik bestuur ook liever zelf de auto dan dat ik mijn leven vertrouw aan een ander.
    Sub, omdat ik (net als Merrow) als kind altijd de ontvoerde/gevangene wilde zijn puur vanwege de spanning. Het zou gewoon leuk zijn uit te testen hoe ver je kan tegensputteren voordat je of hard terug op je plek wordt gezet of jij aan de touwtjes mag trekken. Ik vind het sowieso al leuk grenzen op te zoeken, helemaal bij mensen. En als sub kun je het gevecht nog aangaan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    God, hou op met het praten over sub en dom. Ik heb door jullie er zin in en ik zie Nikki pas vrijdag weer T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    God, hou op met het praten over sub en dom. Ik heb door jullie er zin in en ik zie Nikki pas vrijdag weer T_T


    Twee daagjes maar Mitchell, dat kun je wel aan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Twee daagjes maar Mitchell, dat kun je wel aan.

    But I want it nooooooow!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Can I join? Ik vind het echt goed dat je hier over kan praten, aangezien ik alleen maar jongens in mijn klas heb zitten die zoveel hormonen hebben dat je er eng van wordt...
    Maargoed, I'm a Virgin.


    Miep

    DarkSavior schreef:
    God, hou op met het praten over sub en dom. Ik heb door jullie er zin in en ik zie Nikki pas vrijdag weer T_T


    Ach, ik wacht al 17.5 jaar :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ach, ik wacht al 17.5 jaar :')

    Moest ik ook :Y)
    Maaaar het was het heel heel erg waard ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 19:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet nog 4 maanden wachten, yay.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Moest ik ook :Y)
    Maaaar het was het heel heel erg waard ^^


    Het ziet er niet naar uit dat dat ergens in de nabije toekomst verandert :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Requille schreef:
    Ik moet nog 4 maanden wachten, yay.

    Fyl. Weten hoe het is en zolang moeten wachten lijkt me vreselijk.

    @Galinda, komt vanzelf joh. Ik kreeg iets op het moment dat ik het niet verwachtte :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ach, ik wacht al 17.5 jaar :')


    I also did my waiting! Eighteen years of it! In Azkaban!


    #WWED - What Would Emma Do?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Fyl. Weten hoe het is en zolang moeten wachten lijkt me vreselijk.

    @Galinda, komt vanzelf joh. Ik kreeg iets op het moment dat ik het niet verwachtte :Y)


    Ik vroeg me dit weekend af hoe je in godsnaam nieuwe mensen leert kennen, laat dan staan dat ik ooit een lief krijg :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Junns schreef:
    (...)

    I also did my waiting! Eighteen years of it! In Azkaban!


    It's gonna be longer than that, I think :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik vroeg me dit weekend af hoe je in godsnaam nieuwe mensen leert kennen, laat dan staan dat ik ooit een lief krijg :')

    Hahaha, die vraag ken ik. Maar goed, ik merk dat ik de laatste tijd steeds socialer wordt. Ik ging vandaag zowaar randomly met iemand praten die ik helemaal niet ken. Ze hadden het over iets waarover ik kon meepraten en dat deed ik dan ook :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Fyl. Weten hoe het is en zolang moeten wachten lijkt me vreselijk.

    @Galinda, komt vanzelf joh. Ik kreeg iets op het moment dat ik het niet verwachtte :Y)


    Is het ook. Ik heb 'm nu nog maar 2 maanden niet gezien en het voelt nu al alsof het een eeuwigheid geleden is. ><


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''