• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik dacht dat, dat soort mannen alleen in films voor kwamen (die een weddenschap af sluiten om in hun bed te krijgen).

    Ik snap overigens wat jullie bedoelen met het verschil tussen lust en liefde maar ik denk niet dat ik het zou doen met iemand die ik niet echt goed ken. Waarschijnlijk zou ik mij heel ongemakkelijk voelen.


    Jep, dit ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eyes schreef:
    Ik snap overigens wat jullie bedoelen met het verschil tussen lust en liefde maar ik denk niet dat ik het zou doen met iemand die ik niet echt goed ken. Waarschijnlijk zou ik mij heel ongemakkelijk voelen.[/blue]

    Ik had het ook niet per se over one night stands.

    Voor mijzelf is het zo dat ik iemand mooi kan vinden, maar dat betekent niet dat ik ze interessant vind. Als ik lichamelijk tot iemand wordt aangetrokken dan moet ik iets in die persoon zien. Het is wat lastig uit te leggen maar het is een bepaalde twinkeling in haar ogen. Iets wat intelligentie, durf, opstandigheid lijkt te zeggen. Als dat gecombineerd wordt met een leuk lichaam dan voel ik zeker een bepaalde aantrekkingskracht.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:08 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Barnabas schreef:
    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:


    Mja, ik heb mijn exen eigenlijk niet echt versierd (althans, niet voor zover ik weet), maar vaak bloeide er gewoon iets op door veel te praten.


    Bad decisions make good stories.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Ik had het ook niet per se over one night stands.

    Voor mijzelf is het zo dat ik iemand mooi kan vinden, maar dat betekent niet dat ik ze interessant vind. Als ik lichamelijk tot iemand wordt aangetrokken dan moet ik iets in die persoon zien. Het is wat lastig uit te leggen maar het is een bepaalde twinkeling in haar ogen. Iets wat intelligentie, durf, opstandigheid lijkt te zeggen. Als dat gecombineerd wordt met een leuk lichaam dan voel ik zeker een bepaalde aantrekkingskracht.


    Intelligentie, durf en opstandigheid? Interessant.

    Maar inderdaad, seks en liefde zijn twee verschillende dingen. Al kunnen mannen over het algemeen deze twee het beste gescheiden houden (dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen, ik ben het levende bewijs dat dat wel kan namelijk). Maar waarom het voor vrouwen lastiger is, is omdat er bij hun oxytocine vrijkomt in het lichaam, ookwel knuffelhormoon genoemd. Na seks willen zij knuffelen en liefde krijgen, terwijl er bij mannen vasopressine vrij komt. Mannen hebben veel minder behoefte aan dit geknuffel, seks is seks voor ze en daarna is het klaar. Maar, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. (:
    And yes, I truly love the human brain.


    Bad decisions make good stories.

    Mijn hormoonsysteem is kapot :x Ik wil altijd veeeel meer knuffelen dan Nikki.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Anarose schreef:
    (...)

    Intelligentie, durf en opstandigheid? Interessant.

    Maar inderdaad, seks en liefde zijn twee verschillende dingen. Al kunnen mannen over het algemeen deze twee het beste gescheiden houden (dat wil niet zeggen dat vrouwen dat niet kunnen, ik ben het levende bewijs dat dat wel kan namelijk). Maar waarom het voor vrouwen lastiger is, is omdat er bij hun oxytocine vrijkomt in het lichaam, ookwel knuffelhormoon genoemd. Na seks willen zij knuffelen en liefde krijgen, terwijl er bij mannen vasopressine vrij komt. Mannen hebben veel minder behoefte aan dit geknuffel, seks is seks voor ze en daarna is het klaar. Maar, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. (:
    And yes, I truly love the human brain.


    Ik denk dat ik na (als ik ooit seks ga hebben) de seks vrij snel in slaap val.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik na (als ik ooit seks ga hebben) de seks vrij snel in slaap val.


    Meh, ik ben juist nog helemaal in the mood en wil inderdaad verder knuffelen terwijl m'n vriend helemaal voor pampus ligt en amper reageert op mijn knuffelpogingen. xd

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 18:06 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Meh, ik ben juist nog helemaal in the mood en wil inderdaad verder knuffelen terwijl m'n vriend helemaal voor pampus ligt en amper reageert op mijn knuffelpogingen. xd


    Ik begrijp het wel. (cat) Ik wil gewoon afkoelen en slapen haha.


    Your make-up is terrible

    Maarja mannen komen klaar en dan is het ook klaar :'D Terwijl de meeste vrouwen niet klaarkomen tijdens de seks dus die zijn dan nog helemaal hitsig :'D Ik sleur mijn vriend ook altijd weer het bed in, hij moet verplicht knuffeltijd met mij hebben na de seks. Al is het maar heel eventjes :Y)


    -

    Nu vraag ik het me toch wel iets af: Komen jullie klaar tijdens de seks of wordt dat gedeelte voor of na de seks gedaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:

    Mijn eerste vriend op een festival. We kende elkaar al wel maar daar sloeg de vonk echt over.. Mijn tweede vriend heb ik op het strand ontmoet. En die heeft mij eigenlijk meer versierd. Nu gelukkig van m af en weer single ^^


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    DarkSavior schreef:
    Nu vraag ik het me toch wel iets af: Komen jullie klaar tijdens de seks of wordt dat gedeelte voor of na de seks gedaan?


    Bij mij altijd voor of erna. Nooit tijdens. Er is trouwens tot nu toe maar 1 jongen die het überhaupt is gelukt me klaar te laten komen.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    (...)

    Bij mij altijd voor of erna. Nooit tijdens. Er is trouwens tot nu toe maar 1 jongen die het überhaupt is gelukt me klaar te laten komen.

    Poor you, dat is juist zo leuk :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Nu vraag ik het me toch wel iets af: Komen jullie klaar tijdens de seks of wordt dat gedeelte voor of na de seks gedaan?

    Ervoor ^^ Tijdens lukt me niet en erna wordt hem niet aangezien mijn vriend dan geen energie meer heeft :')


    -

    Barnabas schreef:
    Trouwens, hoe hebben jullie je (ex)vriendjes eigenlijk versierd? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar. (:

    Eh. Niet. Ik ben ook absoluut niet goed in mensen versieren en stoot meer af dan dat ik aan trek. Gelukkig ben ik daar enigszins mee tot vrede gekomen. Als ik op m'n dertigste nog geen partner heb bestel ik een gigolo.
    Anyway, het was een basisschoolvriend die ik na een x aantal jaar weer terug zag. Na een tijdje afspraken te hebben gehad was het zover; we kregen wat met elkaar. Er was niet echt sprake van de een die de ander 'versierde'. Maar laat ik 't zo zeggen: hij was de eerste die mij kuste.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    No growth of the heart is ever a waste