• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, die vraag ken ik. Maar goed, ik merk dat ik de laatste tijd steeds socialer wordt. Ik ging vandaag zowaar randomly met iemand praten die ik helemaal niet ken. Ze hadden het over iets waarover ik kon meepraten en dat deed ik dan ook :Y)


    Het was een DJ, dit weekend. Daar kan je toch al vrij makkelijk op afstappen en over de muziek beginnen, niet?
    Ik durfde niet eens :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Het was een DJ, dit weekend. Daar kan je toch al vrij makkelijk op afstappen en over de muziek beginnen, niet?
    Ik durfde niet eens :')

    Naawh, ach het komt vanzelf. Heb gewoon vertrouwen in jezelf en vergeet niet, die mensen vinden het vaak niet eens erg als je met ze gaat praten. Hebben ze eens wat anders te doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Naawh, ach het komt vanzelf. Heb gewoon vertrouwen in jezelf en vergeet niet, die mensen vinden het vaak niet eens erg als je met ze gaat praten. Hebben ze eens wat anders te doen :Y)



    Denk het niet. Ben ik veel te onzeker voor..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)


    Denk het niet. Ben ik veel te onzeker voor..

    Heb je vast geen reden voor :Y) Gewoon eens op iemand afstappen als je iets hoort waarover je kunt mee praten of waarover je een mening hebt. Lukt je vast wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heb je vast geen reden voor :Y) Gewoon eens op iemand afstappen als je iets hoort waarover je kunt mee praten of waarover je een mening hebt. Lukt je vast wel.


    Dan word ik helemaal nerveus en klap ik dicht :')
    Ik ben echt vreselijk op dat vlak..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    God, hou op met het praten over sub en dom. Ik heb door jullie er zin in en ik zie Nikki pas vrijdag weer T_T


    Gehe ik heb mijn vriend iedere avond tot mijn beschikking :Y)

    Blazerer schreef:
    (...)

    Voor mij is het precies hetzelfde (maar dan vanuit het dom oogpunt) =D Ik geniet er juist van als zij tegensputtert. Er is een zekere voldoening te halen uit iemand te overheersen en haar laten doen zoals jij wenst...maar het haalt het niet bij het gevoel van haar neer te houden terwijl ze tegensputter. Een beetje ruimte geven en dan des te harder de weerstand 'neerslaan'. En in zekere zin test ik zo ook de ander. Ik weiger normaal om mezelf ook maar enigszins te onderwerpen maar als zij blijft knokken en tegenwerken dan ben ik bereid om niet te proberen de controle over te nemen, ik zal dan alleen tegensputteren, waar ik ook van kan genieten al ligt het me normaal niet. Die twinkeling in haar ogen zien als zij plotseling de touwtjes in handen heeft...daar wil ik wel wat mishandeling voor accepteren ;)

    Wat het onderwerp zelf betreft kan het wat onwennig zijn om het er zo over te hebben, maar onthoud dat dit niet louter voor seks hoeft te zijn. Het kunnen kleine 'testjes' zijn of gewoon voor de lol. Kietelen of iemand neer proberen te houden puur om even te laten zien dat je het kan.


    Mijn vriend lijkt ook altijd meer te genieten als ik tegensputter. Hoe harder ik m'n best doe, hoe leuker hij het vind omdat ik het aan het eind van het liedje toch niet kan winnen. Soms gaat dat 'gestoei' er echt hevig aan toe, aangezien we dan echt hard tegen hard gaan en we ons beiden niet laten kennen :'D Maar dat maakt het juist zo onwijs opwindend (: Ik faal zelf redelijker wijs in een Domina zijn, althans ik kan er maar heel even van genieten, maar dan houdt het ook op. Vica versa is dat exact hetzelfde, dus in dat opzicht voelen ik en m'n vriend elkaar goed aan.

    Buiten het bed om zijn we niet zo bezig ermee, maarja, we hebben dan ook een kleine rondlopen in huis natuurlijk, en tja, ik heb zo m'n waarden en normen ^_^ Zo op z'n werk pesten met sms'jes enzo wil ik nog wel doen, maar thuis zelf (toch als de kleine er is) dan houden we ons over het algemeen echt wel netjes en beschaafd ^_^

    Betreft seks zelf was ik er redelijk vroeg bij, 14. Al stelde dat in vergelijking met nu niet zo heel veel voor :'D Whaha ik heb enkele jongens gehad, maar geloof me, je kan beter wachten dan dat je het met stumpers moet doen die niet weten hoe ze een meisje/vrouw moeten laten klaarkomen omdat ze zelf nog groen achter de oren zijn en niet bepaald luisteren als je zegt dat ze iets naar links of naar rechts moeten of dat ze gewoon doodleuk dat leuke clitje vast moeten pakken maar dat niet doen omdat ze niet weten hoe het eruit ziet :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe ik heb mijn vriend iedere avond tot mijn beschikking :Y)

    Fuck you ;c

    Galinda schreef:
    (...)

    Dan word ik helemaal nerveus en klap ik dicht :')
    Ik ben echt vreselijk op dat vlak..

    Het komt wel, don't worry. Je kunt het :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het komt wel, don't worry. Je kunt het :Y)


    Met het sexappeal van een muskusrat? I don't think so :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mijn vriend lijkt ook altijd meer te genieten als ik tegensputter. Hoe harder ik m'n best doe, hoe leuker hij het vind omdat ik het aan het eind van het liedje toch niet kan winnen.

    Tuurlijk is dat leuker. Anders is het alsof je bezig bent met een zak aardappelen en dat is niet opwindend :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Galinda schreef:
    (...)

    Met het sexappeal van een muskusrat? I don't think so :')

    Als je er negatief over blijft doen wel ja ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Fuck you ;c

    Gehe i know, ik kan erg evil zijn (duivel)


    @Galinda: Het is wat Mitchel al zegt, het komt allemaal wel (; En wie weet stapt er wel een lekkere hunk op jou af in plaats van andersom :3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)


    @Galinda: Het is wat Mitchel al zegt, het komt allemaal wel (; En wie weet stapt er wel een lekkere hunk op jou af in plaats van andersom :3


    Ik hoop er niet te hard op :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    @Galinda, niet zo negatief zijn :Y)

    @Merrow, het is Mitchell ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb niet echt veel redenen om positief te zijn :')
    Maar bon..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik hoop er niet te hard op :')


    Je weet nooit (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”