• Oke ik schaam me dood, maar ik ga het toch vragen.
    Ik ben ong. 1.55m groot, 15 jaar en heb cup 75C, en ik vind ze zo groot, zeker omdat ik zo klein ben :')
    En in de klas, mn beste vriendin heeft A en iemand rond de 1.70 cup B, en nu voel ik me echt stom.. :X
    Ik weet dat ik er niks aan kan doen en zo, maar zijn ze nou groot of heb ik dat? haha

    xx

    edit: Het neigt eerder naar de B dan naar de D xd

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 20:58 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik snap best dat het op deze leeftijd best irritant is, maar je verder mag je best tevreden zijn hoor (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wees blij. Als ik sommige websites als bijv. 9GAG/Imgur zie of youtube comments op bepaalde filmpjes zijn er altijd tientallen mannen die een opmerking maken over borsten en dan vaak als ze groot zijn (ik kijk geen rare filmpjes, er word gewoon nieuws verteld door verschillende mensen en een van de vrouwen heeft cup D of groter dusja).
    Mijn punt is dus, heel wat mannen kijken ernaar en sommigen lijken er bijna obsessed mee.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zit op 75/80E, en zo ziet het er bij mij niet uit :') bij mij ziet er er uit als een D, denk ik. Ligt er aan wat voor shirt ik aan heb, bij sommige shirts lijkt het alsof ik F heb... :/

    75C is gemiddeld, maar omdat je wat korter bent, kan het groter lijken.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik zit op 75/80E, en zo ziet het er bij mij niet uit :') bij mij ziet er er uit als een D, denk ik. Ligt er aan wat voor shirt ik aan heb, bij sommige shirts lijkt het alsof ik F heb... :/

    75C is gemiddeld, maar omdat je wat korter bent, kan het groter lijken.

    Dat kan zo hard aan je shirt liggen, inderdaad! Pas moesten we voor open dag op onze uni allemaal een groen shirt aan, je weet wel, zo'n uniseks ding zonder uitgesneden hals maar echt zo'n shirt-shirt. Mijn boobs leken 2 x zo groot -___- . Toen hebben een ander meisje en ik er maar een V-hals ingeknipt, want mensen keken meer naar onze boobs dan naar onze gezichten. -___-


    ars moriendi

    Ik heb op het moment D/E, ben 16 en ik ben zelfs net iets kleiner dan jij, dus eh, no worries. lol


    Save me from myself.

    Ook leuk als je een vriendin hebt die vaak genoeg opmerkingen heeft gemaakt over dat mijn borsten kleiner zijn dan die van haar. Maar dan denk ik bij mezelf 'Dat komt omdat ik niet super dik ben en jij wel' :Y) Maar mijn vriend heeft ook een obsessie voor mijn borsten dus dat heeft er ook voor gezorgd dat ik de mijne steeds meer accepteer. Al heb ik geen idee welke maat ik nou eigenlijk heb. :Y)

    Anyway, waarom zou jij je stom voelen om zoiets. Jij kiest er niet voor ofwel :'D


    -

    ik ben +1.70M (ben 17) en heb nu bijna een jaar 85D (volgens mij zijn ze al weer wat groter though) ... ik vind het soms alleen niet zo praktisch dat ze zo groot zijn ;s
    en C is tegenwoordig het gemiddelde in NL, was eerst 85B ...

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 1:09 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    ik ben ook 158 cm en heb ook cup c. Dus nee het is niet heel raar


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Valt mee hoor.. Ik heb iemand in de klas die ging express heel veel aankomen om grotere borsten te krijgen en ging daarna weer afvallen dan denk ik van the fuck.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maak je niet druk het verschilt gewoon per persoon


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Toen ik 15 was had ik B, nu ben ik 18 en heb C. Ze worden kleiner als je heel veel afvalt, groter als je aankomt. Niet meteen gaan afvallen, wees blij met je boobies, jongens like them, en meisjes met weinig willen graag ruilen.
    And besides, je bent geen maker van jezelf!

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 15:58 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Jaimes schreef:
    (...)

    Hahaha, dat doet me aan iets denken van school. Ik had een nieuw topje aan en ik stond bij mijn locker met een paar jongens en meiden en toen zei zo'n jongen ineens in mijn oor 'je hebt grotere borsten in dat topje' Lolll'd :') toen zat ik in de tweede :')

    Dus je zal er vast -zoals Nikki zegt- nog macht mee krijgen :')

    Natuurlijk heb je grotere borsten dan het topje, heb je al ooit een topje gezien met borsten?


    Save me from myself.