• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    DreamerN schreef:
    Misschien is het ook handig om een story aan te maken met daarin alle rollen, roosters en eventuele andere overzichten zodat alles makkelijk terug gevonden kan worden.


    Lijkt me praktisch. Denk dat Winterwolves dat moet doen, maar als ik morgen nog tijd heb, zou ik het ook wel willen doen.
    Het rooster moet dan trouwens ook nog aangepast worden, gezien de vakken Spaans en Literatuur erbij gekomen zijn....


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Lijkt me praktisch. Denk dat Winterwolves dat moet doen, maar als ik morgen nog tijd heb, zou ik het ook wel willen doen.
    Het rooster moet dan trouwens ook nog aangepast worden, gezien de vakken Spaans en Literatuur erbij gekomen zijn....


    Er zijn toch ook keuzevakken ?
    Hoe gaat het daarmee ?


    Credendo Vides

    Er zijn geen rode halfwassen...viel me op.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, jah, of course...
    Ik dwnk dat we dan het beste kunnen bedemken wat de basisvakken zijn. Dan wat de keuze vakken zijn. In het rooster houd je ruimte over voor de keuze vakken. Zet je bijv gewoon neer keuzevak. Ieder moet dan kiezen welke keuzevak(ken) die voor zijn personage wilt en moeten we dar dan in een lijstje zetten (die dan in de story kan)
    Sounds as a good idea?


    Stenenlikker

    Ik maak mijn rol morgen, oké?
    Ga nu naar bed, heb morgen een examen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Ik maak mijn rol morgen, oké?
    Ga nu naar bed, heb morgen een examen.


    Heel veel succes met je examen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    (...)

    Heel veel succes met je examen c;


    Thaaaanks! :D


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ewijn schreef:
    Oh, jah, of course...
    Ik dwnk dat we dan het beste kunnen bedemken wat de basisvakken zijn. Dan wat de keuze vakken zijn. In het rooster houd je ruimte over voor de keuze vakken. Zet je bijv gewoon neer keuzevak. Ieder moet dan kiezen welke keuzevak(ken) die voor zijn personage wilt en moeten we dar dan in een lijstje zetten (die dan in de story kan)
    Sounds as a good idea?


    Zo blijft het wel overzichtelijk inderdaad (: Zijn er meerdere klassen ook of zit iedereen bij elkaar in de klas ?
    En zoals SPECS al zegt : Er zijn geen rode halfwassen.


    Credendo Vides

    @DreamerN, Ewijn; Ja, dat is inderdaad wel handig ja. Heb ik eigenlijk zelf niet aan gedacht.:$
    Dit is pas de tweede RPG die ik maak.:(
    Ik zal een verhaal maken en het rooster aanpassen.
    @Ewijn; ik voeg je als ik het verhaal heb aangemaakt toe. Dat je co-auteur bent.
    Goed?(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    *Klik*

    The story.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wil iedereen me even een pb sturen met de vakken die je sowieso wil, de keuzevakken die je wil, en hoeveel keuzevakken je wil.
    Alvast bedankt.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    naam: Katherine Yellowson
    leeftijd: 17
    innerlijk: Katherine is iemand die om een heleboel dingen geeft, vrienden, familie, uiterlijk. Van alles. Het is bijna moeilijk om niet met haar bevriend te zijn. Katherine is een beetje studie-achtig en ze is een vreselijke perfectionist. Maar als je Katherine boos maakt word ze echt boos. Ze slaat niet zomaar in een gezicht nee ze is iets gewelddadiger en werkt je op de grond. Met geest manipuleert ze je zo dat dat lukt maar gewoon met spierkracht, een paar trucjes en een politiehoutgreep lukt het ook. Katherine word niet snel gewelddadig maar als het om vrienden ofzoiets gaat heel snel.
    uiterlijk: https://www.google.nl/search?hl=nl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1525&bih=694&q=iemand+met+bruin+haar&oq=iemand+met+bruin+haar&gs_l=img.3...1002.3666.0.3742.21.9.0.12.12.0.171.856.6j3.9.0...0.0...1ac.1.7.img.EA-C9MVvh7A#imgrc=RX-BoIldQqEOIM%3A%3BAGQmltiN9fsKhM%3Bhttp%253A%252F%252Fdata.whicdn.com%252Fimages%252F23196618%252Ftumblr_lz37rskrJw1qfkqo0o1_500_large.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.quizlet.nl%252Fforum%252Ftopic.php%253Ftid%253D130054%3B500%3B731 ze heeft lang, bruin golvend haar, is ongeveer 1.78 lang, heeft bruine ogen. je ziet het
    affiniteit: geest, ze kan manipuleren, gedachtenlezen. heel veel.
    extra haar ouders accepteren haar voor geen meter en hebben steeds smoesjes om onder hun afspraken met haar uit te komen
    kat Katherine heeft een hele schattige pluizige witte kat die ze Snow White noemt

    goed genoeg??
    Vraagje: komt er ook vriendjes/vriendinnetjes gedoe in voor??

    de link is waarschijnlijk een beetje mislukt. oeps.

    @emsie22; Je personage is goed.(:
    En ja, als je dat wil mag dat wel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar volgens mij kunnen vampiers maar één affiniteit hebben, tenzij je gekozen bent als hoogpriesteres. Klopt dit of niet?
    Ga trouwens nu aan mijn tweede rol beginnen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel