• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    Naam: Dave Mason Shader
    Affiniteit: Vuur, en emoties. Hij kan je emoties beïnvloeden, en voelen hoe jij je voelt.
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Dave is aardig en geen ruzie te maken. Al is geen ruzie maken soms wel moeilijk voor hem. Hij probeert zich aan te regels te houden, wat hem niet altijd lukt. Omdat hij regels stom vindt. Het liefst breekt hij alle regels, maar hij weet dat er een grens aan zit. Dave is vaak vrolijk, maar als hij chagrijnig is en je irriteert hem kan hij gemene opmerkingen maken. Hij heeft er daarna soms wel spijt van, maar dat kan hem niet zoveel schelen. Soms kan hij zich heel alleen voelen. Hij vindt niet leuk om met andere mensen over zijn gevoelens te praten. Als iemand hem het advies zou geven om naar een psycholoog te gaan, dan wordt hij boos. Veel vrienden heeft hij niet, maar de vrienden die hij heeft daar houdt hij van en doet er alles aan om ze te beschermen. Hij kan het met de meeste mensen wel goed vinden, maar dat betekent nooit gelijk voor hem dat ze zijn vrienden zijn. Hij houdt van zijn familie, maar z’n familie bestaat niet meer. Als mensen naar zijn familie vragen, slaat zijn stemming om en geeft vaak geen antwoord. Hij wil niet over zijn familie praten. Vooral niet met onbekende mensen. Hij houdt van pizza en sinas. Voor de rest houdt hij van lol maken en soms van sporten. Sporten is niet zijn favoriete bezigheid, maar hij haat het ook weer niet. Als hij zich verveelt begint hij automatisch te bewegen. Wanneer hij nadenkt haalt hij vaak een hand door zijn haren, dat doet hij ook als hij gefrustreerd of besluiteloos is.
    Uiterlijk:


    Dave heeft donkerbuin/zwart haar en bruine ogen. Hij draagt kleren die hem zoal lekker zitten en hem er goed uit laat zien.
    Hij heeft een sixpack. Maar hij is niet zo gespierd dat het lelijk is. Hij is gewoon gespierd.
    Extra:Hij heeft geen familie meer. Door een groot ongeluk is zijn familie omgekomen. De familie die hij nog heeft kent hij zowat niet, of ze kunnen Dave niet luchten of zien.


    Hottienes:9~


    ~

    Ewijn schreef:
    (...)

    I totally agree with you. Heb een van de boeken gewoon in 1 dag uitgelezen. Zo verslavend xD
    Moet nu binnenkort maar eens aan, ik geloof, boek 6 beginnen....


    OMG echt verslavend gewoon, en het is zoo jammer dat er niet meer mensen zijn die weten welke serie dit is:( Boek 7 is echt heel erg spannend, momenteel ben ik al heel erg lang aan het wachten op boek 8:$ Mja duurt nog wel even:(


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    OMG echt verslavend gewoon, en het is zoo jammer dat er niet meer mensen zijn die weten welke serie dit is:( Boek 7 is echt heel erg spannend, momenteel ben ik al heel erg lang aan het wachten op boek 8:$ Mja duurt nog wel even:(


    Ik ken de serie ook wel, ben alleen nog maar bij boek 4 omdat die steeds uitgeleend was bij de bieb. >.<


    Credendo Vides

    Ik ben benieuwd wanneer SPECS haar rol in gaat vullen *wilt te graag beginnen*.... :')

    @DreamerN
    Ik heb de serie gewoon thuis liggen. Vind het leuk om boeken gewoon zelf te hebben en dan kan ik ook andere mensen dwingen ze te gaan lezen door ze uit te lenen :Y)

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Ik ben benieuwd wanneer SPECS haar rol in gaat vullen *wilt te graag beginnen*.... :')


    Ze moet vandaag haar personage ingevuld hebben, anders vervalt de reservering.

    @Stuttgart, yeah, I know.:9~


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    En volgens mij wou Pebble ook nog een jongen.(:

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 13:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Btw, zijn de halfwassen al even gemerkt, komen ze net aan, of is dat per halfwas verschillend?


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    Btw, zijn de halfwassen al even gemerkt, komen ze net aan, of is dat per halfwas verschillend?


    Ze komen net aan.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Glucio schreef:
    Ik ben benieuwd wanneer SPECS haar rol in gaat vullen *wilt te graag beginnen*.... :')

    @DreamerN
    Ik heb de serie gewoon thuis liggen. Vind het leuk om boeken gewoon zelf te hebben en dan kan ik ook andere mensen dwingen ze te gaan lezen door ze uit te lenen :Y)

    Om de één of andere reden heb ik juist altijd nadat ik een boek heb gelezen van de bieb dat ik ze dan koop in de winkel XD
    Maar aangezien ik mezelf beloofd heb dat ik niet steeds aan een nieuwe serie begin met kopen moet ik er eerst een aantal afronden...

    @Winterwolves, is mijn rol trouwens goedgekeurd ?


    Credendo Vides

    @DreamerN, ja het is goed.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Ze moet vandaag haar personage ingevuld hebben, anders vervalt de reservering.

    @Stuttgart, yeah, I know.:9~


    Aurelia wants him as her friend xD


    ~

    Is het goed als ik ook nog een jongen aanmaak ?


    Credendo Vides

    Hebben ze in het huis van de nacht niet ook nog lessen Spaans?


    It just takes one negative comment to kill a dream

    @DreamerN; Ja, dat is goed.(:

    @amy66; Ik zou het niet weten. Ik heb op internet de vakken opgezocht, maar daar stond dat niet bij.

    @Stuttgart; Haha lol. Dat begrijp ik wel. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    OPGELET: Alle rollen zitten vol. Als iemand nog een rol wil zal ik erover nadenken om wat meer rollen aan te maken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki