• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen: check google :) Alleen raad ik wel de nederlandse versie aan, omdat je anders kans loopt op spoilers. Die Nederlandse vertalers lopen een beetje achter xD Ben namelijk zelf een tijdje geleden een spoiler tegengekomen, waar ik niet erg blij mee was.....


    Heb ik net gedaan.(:
    Nu heb ik het rooster af. Maar op internet waren maar een paar vakken te vinden, dus nu zijn er veel dezelfde vakken.:(
    Khoop dat ik het een beetje goed gedaan heb.(Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hmm, niet heel handig dat er maar weinig te vinden is. PB me anders het rooster. Dan kijk ik of ik me nog een vak kan herinneren dat er niet bij staat :) Oeps, je had m al gepost xD Hmm, er was geloof ik meer... Weet alleen niet meer wat. Heb geloof ik wat FB vrienden die het ook lezen, waaronder 1 die net deel 3 uit de bieb heeft geleend, dus ik heb even de vraag op FB gepost :)
    Maar ik vind dat je het tot nu toe goed gedaan hebt (Y)


    Stenenlikker

    Ow, shit je had nog meer xD Dan maar mn FB post aanpassen...


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Hmm, niet heel handig dat er maar weinig te vinden is. PB me anders het rooster. Dan kijk ik of ik me nog een vak kan herinneren dat er niet bij staat :) Oeps, je had m al gepost xD Hmm, er was geloof ik meer... Weet alleen niet meer wat. Heb geloof ik wat FB vrienden die het ook lezen, waaronder 1 die net deel 3 uit de bieb heeft geleend, dus ik heb even de vraag op FB gepost :)
    Maar ik vind dat je het tot nu toe goed gedaan hebt (Y)


    Oké.(:
    Bedankt!<333


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    (...)

    Oké.(:
    Bedankt!<333


    Graag gedaan :)
    Alleen heeft die vriendin die deel 3 wilde lenen m nog niet, omdat ie al uitgeleedn was.... Dus zij heeft geloof ik geen ideeën...


    Stenenlikker

    Zal ik ook nog een jongen aanmaken? Ik twijfel...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Zal ik ook nog een jongen aanmaken? Ik twijfel...
    doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cinder schreef:
    (...)doen


    Hahaha, oké. Ik doe het.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    yeah ik hoop dt je dan bij brian wordt ingedeeld ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    yeah ik hoop dt je dan bij brian wordt ingedeeld ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    yeah ik hoop dt je dan bij brian wordt ingedeeld ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    yeah ik hoop dt je dan bij brian wordt ingedeeld ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Aubree (elfachtig) “Bree” Sogna (dromer)
    Oorspronkelijk heette ze Bree Lynn Hestel, maar nadat ze gemerkt was het ze haar naam per direct veranderd in Aubree Sogna, namen die beter bij haar pasten dan die haar ouders gegeven had.

    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Duister en licht,niemand is perfect en niemand kan leven met alleen maar licht en alleen maar donker.
    Ze kan zowel het duisternis als het licht aanroepen en de bijbehorende effecten daarvan.
    Als ze echt emotioneel is kan ze vele ongelukken veroorzaken, maar in haar gelukkigste momenten kan ze voor groei en ook geluk voor anderen zorgen.

    Leeftijd: 18, ze is jarig op 1 Mei, wat voor de Wiccan de feestdag Beltain inhoud -lentefeest, vruchtbaarheidsfeest-

    Innerlijk: Aubree is een dromerig meisje, maar ze is heel oplettend, vaak houd ze zich wat afzijdig, puur omdat ze toch al denkt dat mensen haar vreemd vinden en ze vind dit best, zo kan ze voor zichzelf haar talenten opbouwen, wat zingen inhoud – ze heeft echt een hele mooi stem die iedereen aanspreekt- schrijven en tekenen.
    Haar affiniteit zorgt er ook voor dat ze zich soms niet vertrouwd bij mensen in de buurt,ook al heeft ze de laatste tijd haar emoties beter onder controle leren krijgen.
    Ze houd ervan om de beschermende muren van het huis te verlaten om het dichtbijzijnde dorpje in te trekken om daar de mensen te observeren, ergens mist ze het wel om mens te zijn, maar ze zou niet meer terug willen wisselen, ze is altijd al iemand geweest die meer van de nacht houd dan van de zon, die toen ze mens was ook al grotendeels pijn deed aan haar ogen.
    Aubree is opgegroeid in Ierland, waar ze samen met haar ouders op het platteland woonden binnen een wicca gemeenschap.
    Haar moeder is een heks die zich ook fanatiek inzet voor de natuur, wat Bree haar hele leven ook al meegekregen heeft, dus eigenlijk is ze half heks had vampier.
    Haar vader zou op het eerste gezicht helemaal niet bij haar moeder passen, want hij is een advocaat die zich liever aan de regels en systemen houd dan dat hij sociaal is en Aubree en hij konden vaak niet al te goed samen door een deur heen.
    Aubree was heel sociaal, want ze stond ook goed in aanmerking op school en was redelijk sociaal en populair, wat dus enorm in contrast staat met wat ze nu is.
    Maar haar gewekte krachten als vampier, gecombineerd met haar krachten als heks zorgden ervoor dat ze zich terug trok, zeker na een ongeluk dat er door haar duistere toedoen veroorzaakt was.
    Twee auto’s knalden tegen elkaar op nadat de remmen op vreemde wijze onklaar waren gemaakt nadat Aubree wegens frustratie zo'n stoot aan energie uitgezonden had met daarin al haar woede en frustratie.
    (eventuele meerdere informatie komt nog.)




    Uiterlijk: Aubree heeft lang donkerbruin haar wat door de zon soms een soort roodachtige gloed afgeeft, maar vaak ook donkerder kan lijken dan dat het daadwerkelijk is.
    Haar gelaat is bleek en ze heeft een symmetrisch hoofd.
    Ze maakt haar gezicht tegenwoordig steeds donkerder op, zoals ze veranderd van casual, plattelands kleding naar vintage en gothic, naar mooie patronen, jurken en rokken.
    Haar lengte is 1.72, wat grotendeels ook komt door haar lange, dunne modellenbenen en haar dunne zandloperfiguur zorgde ervoor dat ze ook vele modellebureau’s af heeft moeten slaan.
    Haar blauwe ogen kunnen soms van kleur veranderen ; zit ze aan de lichte kant zijn ze lichtblauw, zit ze aan de donkere kant dan zijn ze donkerblauw.


    Extra: Ze is verbonden aan een katje, die de naam Gealach draagt, wat perfect bij haar past want het betekend maan in het Iers.
    (Eventuele extra komt nog.)



    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas.

    Als er nog iets aan veranderd moet worden hoor ik het graag (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2013 - 17:05 ]


    Credendo Vides

    @DreamerN
    Op pagina 3 is gezegd dat de leeftijd tussen de 14 en 18 moest zijn c;


    Happy Birthday my Potter!

    Glucio schreef:
    @DreamerN
    Op pagina 3 is gezegd dat de leeftijd tussen de 14 en 18 moest zijn c;


    oh, oké, dan word ze 18 :P


    Credendo Vides