• Zo zien rode halfwassen eruit.(:

    Welcome in the House of Night.



    People are getting marked to become a vampire.
    The House of Night.
    Who will survive the change from half grown to vampire?
    Who will die because their body rejects the change?
    Who will become a redhalf grown?


    Mensen worden over de hele wereld gemerkt en gaan naar het huis van de Nacht.
    Daar leren ze alles over het verleden, het heden, en de toekomst.
    De verandering van halfwas naar vampier duurt een paar jaar.
    Maar als je lichaam de verandering afstoot ga je dood, en word je een rode halfwas.
    Rode halfwassen zijn anders. Ze hebben meer bloeddorst, zijn sterker en kunnen 's nachts beter zien.
    In de zon worden ze levend verbrand, en het liefst zijn ze onder de grond.
    En dat is nog niet het grootste probleem, in een Huis van de Nacht gebeuren vreemde dingen die niemand kan verklaren.
    Het Duister hangt buiten de school rond.
    Zal iedereen de verandering overleven en de vreemde dingen?


    Invul-ding-lijst:

    Naam:
    Affiniteit *hoeft niet per sé*:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Rode halfwas/Gewone halfwas:

    Regels:

    - Er geldt een minimum van 7 regels.
    - 16+ is toegestaan, maar houdt het uiteraard netjes
    - Probeer minstens 1 post per week te schrijven
    - Reservering vervalt na 4 dagen
    - Powerplay is niet toegestaan
    - Geen perfecte personages, die bestaan niet
    - Let op spelling en interpunctie
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Als je even niet kan schrijven moet je dat even melden met de reden waarom je even niet kunt schrijven.
    - Geen ruzie.
    - Ik en Ewijn maken als enigste topics aan.
    - Als je iets in de RPG *niet hier* wilt zeggen moet je dit erachter en ervoor zetten: () {} []


    Hogepriesteres: Camile Auracle - Glucio.

    Meisjes 7/7 VOL:

    - Jada Stone - amy66
    - Katherine - emsie22
    - Rosemary Annabelle Nixon. Pebble
    - Marylou “Lou” Dianna Sagittarius -Glucio
    - Audrey Walker - SPECS
    - Aurelia Luena Miller - Stuttgart
    - Aubree “Bree” Sogna - DreamerN


    Jongens 6/6 VOL:

    - Thom Dave Dyro - Winterwolves
    - Hayden Morran Ewijn
    - Brian O'Conner - Cinder
    - Dave Mason Shader - Winterwolves
    - Vincent Derek Twain/Poseidon - DreamerN
    - Philip Laurence Lee - Pebble


    OPGELET: Iedereen mag maar één affiniteit hebben.


    De vakken die sowieso in het rooster komen:

    Spreuken & Rituelen
    Paardrijden
    Spaans
    Literatuur
    Vampiersociologie
    Schermen
    Wiskunde
    Yoga

    Keuzevakken:

    Drama
    Tekenen
    Muziek
    Geschiedenis
    Poëzie


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 18:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    OPGELET: Alle rollen zitten vol. Als iemand nog een rol wil zal ik erover nadenken om wat meer rollen aan te maken.


    Kunnen we dan bijna beginnen??


    It just takes one negative comment to kill a dream

    amy66 schreef:
    (...)

    Kunnen we dan bijna beginnen??


    Ja, alleen de mensen die een persoon gereserveerd hebben moeten hem nu nog invullen en dan kunnen we beginnen.
    Ik ga nu SPECS een berichtje sturen dat ze alleen vandaag nog haar personage in kan vullen.(:

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 16:32 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Winterwolves schreef:
    @DreamerN; Ja, dat is goed.(:

    @amy66; Ik zou het niet weten. Ik heb op internet de vakken opgezocht, maar daar stond dat niet bij.

    @Stuttgart; Haha lol. Dat begrijp ik wel. ^^


    Mooizo:) En Spaans is idd ook een vak:) Ik had gekeken in het boek:$


    ~

    En hier mijn jongen (: Als er iets niet klopt hoor ik het graag dan verander ik het nog even weer.

    Naam: Menselijk naam : Vincent Derek Twain, maar die naam heeft hij laten vallen toen hij gemerkt was, daarna heette hij Poseidon (Griekse god van zeeën,aardbevingen en paarden.) Zodiac (sterrenbeeld) Twaine, hij hield zijn achternaam om zichzelf eraan te herinneren wat hij allemaal bereikt heeft in zijn menselijke leven.
    Zijn naam is dus : Poseidon Zodiac Twaine.
    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Water, alle soorten -dus ook een gedeelte lucht aangezien daar ook water in zit en als hij erg zijn best doet ook zweet.-
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Poseidon is een prestatiegerichte jongen, hij houd ervan om wedstrijden te spelen of te bedenken en om die dan ook nog eens te winnen.
    Daardoor kan hij soms een beetje arrogant door de bocht komen, maar dat is hem met de paplepel ingegoten gekregen door zijn ouders en hij probeert het eindelijk een beetje te doorbreken.
    Zijn ouders hebben hem van kleins af aan al verteld wat er van hem verwacht word, zijn ouders zijn beide bankiers en ze bezitten dus bakken vol met geld en een mega groot huis waar niets aan ontbreekt, zelfs een eigen zwembad, gym, stallen, bibliotheek, feestzaal met bar en vele andere dingen.
    Door al die extra’s was Poseidon enorm populair, maar het waren grotendeels allemaal oneerlijke vrienden die het meer deden voor de extra’s en het geld dan voor hem, terwijl hij eigenlijk een hele lieve jongen is.
    Toen hij daar ook achterkwam heeft hij langzaamaan een muurtje om zich heen gebouwd en vertrouwd hij niet zo snel mensen meer, op zijn twee beste vrienden na dan.
    Maar dat is nog lang niet alles wat zijn ouders hem aangesmeerd hebben ;
    Poseidon is zelfs op deze leeftijd al Olympisch kampioen goud op meerdere gebieden van het zwemmen, waar hij zelf ook enorm plezier in heeft, maar wat soms een beetje teniet word gedaan door de druk die zijn ouders op hem leggen.
    Hij heeft zelfs wel eens zo onder druk door ze gestaan dat hij elke dat keihard trainde en zo een aantal keer in het ziekenhuis terecht is gekomen wegens overbelasting van zijn systeem maar zijn twee beste vrienden die ook aan zwemmen doen en waarvan eentje ook bij de Olympische selectie zit slepen hem er altijd wel doorheen.
    Hij is niet bang iets van zich te laten horen en als hij een mening heeft geeft hij die ook ronduit.
    Hij is daar eerlijk in en verteld amper een leugen , aangezien hij alleen maar vind dat leugens leiden tot meer ellende dan hij gebruiken kan.
    Uiterlijk:
    Poseidon heeft donkerbruin haar en prachtige blauwe ogen, door het vele trainen voor het zwemmen heeft hij een goddelijk bovenlichaam gekregen, wat ook nog eens goed uitkwam met zijn nieuwe naam aangezien dat ook een god is.
    Hij is ongeveer 1.87, heeft schoenmaat 42 en weegt rond de 70 kilo.



    Extra: Poseidon is geheel aan een luxeleventje gewend en het is voor hem een enorme stap terug nu hij gemerkt is.
    En hij heeft de instelling dat hij helemaal geen vampier wilt worden, ook al zou het enorm veel voordelen hebben bij het zwemmen, hij kan er gewoon niet tegen dat hij dan bovennatuurlijke krachten heeft die hem het water eigen maken,hij wilt de O.S winnen zonder hulp en gewoon zijn normale aanleg voor zwemmen en water, die hij toch altijd al wel bij zich heeft gehad.
    Poseidon is dus geneigd om af en toe gewoon even weg te lopen en terug te komen naar de normale mensenwereld voor een paar daagjes, daarna vind hij het wel weer best om vast te zitten en om te leren om vampier te worden aangezien hij toch niets beters te doen heeft en hij er niet aan kan ontkomen dat zijn lot wat dat betreft al vastligt.
    Rode halfwas/Gewone halfwas:Gewone halfwas.


    Credendo Vides

    ze hebben in de boeken idd ook spaans


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DreamerN schreef:
    En hier mijn jongen (: Als er iets niet klopt hoor ik het graag dan verander ik het nog even weer.

    Naam: Menselijk naam : Vincent Derek Twain, maar die naam heeft hij laten vallen toen hij gemerkt was, daarna heette hij Poseidon (Griekse god van zeeën,aardbevingen en paarden.) Zodiac (sterrenbeeld) Twaine, hij hield zijn achternaam om zichzelf eraan te herinneren wat hij allemaal bereikt heeft in zijn menselijke leven.
    Zijn naam is dus : Poseidon Zodiac Twaine.
    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Water, alle soorten -dus ook een gedeelte lucht aangezien daar ook water in zit en als hij erg zijn best doet ook zweet.-
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Poseidon is een prestatiegerichte jongen, hij houd ervan om wedstrijden te spelen of te bedenken en om die dan ook nog eens te winnen.
    Daardoor kan hij soms een beetje arrogant door de bocht komen, maar dat is hem met de paplepel ingegoten gekregen door zijn ouders en hij probeert het eindelijk een beetje te doorbreken.
    Zijn ouders hebben hem van kleins af aan al verteld wat er van hem verwacht word, zijn ouders zijn beide bankiers en ze bezitten dus bakken vol met geld en een mega groot huis waar niets aan ontbreekt, zelfs een eigen zwembad, gym, stallen, bibliotheek, feestzaal met bar en vele andere dingen.
    Door al die extra’s was Poseidon enorm populair, maar het waren grotendeels allemaal oneerlijke vrienden die het meer deden voor de extra’s en het geld dan voor hem, terwijl hij eigenlijk een hele lieve jongen is.
    Toen hij daar ook achterkwam heeft hij langzaamaan een muurtje om zich heen gebouwd en vertrouwd hij niet zo snel mensen meer, op zijn twee beste vrienden na dan.
    Maar dat is nog lang niet alles wat zijn ouders hem aangesmeerd hebben ;
    Poseidon is zelfs op deze leeftijd al Olympisch kampioen goud op meerdere gebieden van het zwemmen, waar hij zelf ook enorm plezier in heeft, maar wat soms een beetje teniet word gedaan door de druk die zijn ouders op hem leggen.
    Hij heeft zelfs wel eens zo onder druk door ze gestaan dat hij elke dat keihard trainde en zo een aantal keer in het ziekenhuis terecht is gekomen wegens overbelasting van zijn systeem maar zijn twee beste vrienden die ook aan zwemmen doen en waarvan eentje ook bij de Olympische selectie zit slepen hem er altijd wel doorheen.
    Hij is niet bang iets van zich te laten horen en als hij een mening heeft geeft hij die ook ronduit.
    Hij is daar eerlijk in en verteld amper een leugen , aangezien hij alleen maar vind dat leugens leiden tot meer ellende dan hij gebruiken kan.
    Uiterlijk:
    Poseidon heeft donkerbruin haar en prachtige blauwe ogen, door het vele trainen voor het zwemmen heeft hij een goddelijk bovenlichaam gekregen, wat ook nog eens goed uitkwam met zijn nieuwe naam aangezien dat ook een god is.
    Hij is ongeveer 1.87, heeft schoenmaat 42 en weegt rond de 70 kilo.



    Extra: Poseidon is geheel aan een luxeleventje gewend en het is voor hem een enorme stap terug nu hij gemerkt is.
    En hij heeft de instelling dat hij helemaal geen vampier wilt worden, ook al zou het enorm veel voordelen hebben bij het zwemmen, hij kan er gewoon niet tegen dat hij dan bovennatuurlijke krachten heeft die hem het water eigen maken,hij wilt de O.S winnen zonder hulp en gewoon zijn normale aanleg voor zwemmen en water, die hij toch altijd al wel bij zich heeft gehad.
    Poseidon is dus geneigd om af en toe gewoon even weg te lopen en terug te komen naar de normale mensenwereld voor een paar daagjes, daarna vind hij het wel weer best om vast te zitten en om te leren om vampier te worden aangezien hij toch niets beters te doen heeft en hij er niet aan kan ontkomen dat zijn lot wat dat betreft al vastligt.
    Rode halfwas/Gewone halfwas:Gewone halfwas.


    Ik doe hier niet aan mee, maar ik wil die gozer van jou bespringen. :9~


    † Love? I want to sleep.

    Naam: Audrey Walker.
    Affiniteit *hoeft niet per sé*: Water en surfen.
    Leeftijd: 15

    Innerlijk: Audrey is een stil teruggetrokken meisje dat haar hele leven weide aan de zee en het bedwingen van deze op haar surfboard, tot dat ze gemerkt werd en haar ontspannen strand leven als een gelukkig tienermeisje opeens een heel andere wending kreeg. Haar strand leven werd vervangen voor een leven in het huis van de nacht en de lach die eeuwig op haar gezicht leek te zijn gebrand als de zon op haar huid scheen en het water tegen haar huid botste verdween net zo snel dat als een golf van de zee voetstappen uit het zand weg kon spoelen. Audrey praat niet graag over persoonlijke dingen met andere en vertrouwt andere ook niet zo snel omdat haar eens zo goede vrienden die haar accepteerde zoals ze was en haar koppigheid om zichzelf te blijven, haar hebben laten vallen toen ze gemerkt werd, dit is dan ook de reden waarom ze nooit meer terug keert naar het strand, uit angst om haar vrienden daar weer tegen te komen. Haar element water, helpt haar om door de lange dagen zonder zee door te komen, als ze verlangt naar het zoute water dat tegen haar voeten aan botst terwijl ze op het kriebelende warme strand staat, gebruikt ze haar element zodat het voelt alsof ze daar weer is.

    Uiterlijk: http://data.whicdn.com/images/34779691/tumblr_m8nop0cCNc1r0yc9vo1_500_large.jpg
    Extra: Haar ogen lichten blauw op als ze haar element gebruikt en ze deed als mens mee aan surf wedstrijden.
    Rode halfwas/Gewone halfwas: Gewone halfwas.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 23:06 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou mijn personage graag wat beter hebben uitgewerkt maar wegens passen e.d heb ik weinig tijd gehad.=c


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik lees hier net dat ze ook literatuur hebben (heb bijna boek 6 uit en er werd wat over gezegd)


    Happy Birthday my Potter!

    Veel mensen met een affiniteit voor water btw ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Wel veel hele korte personage omschrijvingen...


    Credendo Vides

    Glucio schreef:
    Veel mensen met een affiniteit voor water btw ^^


    Ohja?:x had niet echt de tijd om het te checken ofzo, eerst wou ik geest doen maar water kwam beter uit.


    You were born original, don't die as a copy.

    DreamerN schreef:
    Wel veel hele korte personage omschrijvingen...


    Gehehe, ik ben daar nooit zo inspiratievol voor :$
    Mijn personages ontwikkelen zich trouwens tijdens het schrijven. Ik merk dan vanzelf hoe ze zijn...


    Stenenlikker

    Misschien is het ook handig om een story aan te maken met daarin alle rollen, roosters en eventuele andere overzichten zodat alles makkelijk terug gevonden kan worden.


    Credendo Vides

    SPECS schreef:
    (...)

    Ohja?:x had niet echt de tijd om het te checken ofzo, eerst wou ik geest doen maar water kwam beter uit.


    Ja, vier nu geloof ik, maar is wel grappig toch? Zolang ze Camile maar niet gaan nat spetteren, want dan krijgen ze letterlijk de wind van voren :p


    Happy Birthday my Potter!