• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 14:51 ]


    Your make-up is terrible

    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D

    Voor mij wel, daarom staat die '(cat)' er ook achter. (cat) Maar hoeft niet voor iedereen zo te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Galinda schreef:
    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D

    Voor de een is het heel logisch, voor de ander niet. Het is een persoonlijke keuze die je maakt en er is geen goede of slechte manier. Het gaat erom dat jij je op je gemak voelt en de ander vertrouwt, de rest komt dan wel op z'n pootjes terecht.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    zo.. jullie gaan snel..

    [mijn topics]

    Rumpleteazer schreef:
    Hm, nu vraag ik me af wat voor type ik zou zijn...
    Ik ben best dominant en volgens mijn beste vrienden temperamentvol, en recht voor z'n raap. Ze denken dat ik iemand nodig heb die mij onder de duim kan houden, maar ik kan me niet voorstellen dat ik bij sex dominant zal zijn... Hoe zit dat bij jullie?
    Ik heb werkelijk geen idee... Ben in het echte leven best wel rustig eigenlijk en helemaal niet dominant.. Heb geen idee hoe dat met seks zal zijn, aangezien ik nog nooit seks heb gehad.. Ben er zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk haha...

    Collega's zeggen over mij meestal: Stille wateren hebben diepe gronden.... xD

    Galinda schreef:
    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D

    Wat nou als je er rete slecht in bent? Mmm ik zou m'n eerste keer het liefst hebben met een totaal vreemde.. Dan hoef je die persoon ook nooit meer te zien thihi. Maar m'n gedachte kan nog veranderen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Galinda schreef:
    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D


    Same over here.
    En dafuq heb ik op pagina een gezegd dat ik in ieder geval geen 'maandag' meer was XD.
    Dat moest inderdaad 'geen maagd' zijn.


    Galinda schreef:
    Ben ik de enige die het logisch vindt dat 'als ik geen vriend had gehad, ik nog maagd was'? :'D

    Voor mijzelf vind ik dat vrij aannemelijk. Maar ik wil op z'n minst voor de wereld vergaat seks hebben gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Voor mijzelf vind ik dat vrij aannemelijk. Maar ik wil op z'n minst voor de wereld vergaat seks hebben gehad.

    Mocht de wereld vergaan dan zijn er altijd wel een paar die de laatste kans willen pakken. (letterlijk en figuurlijk)


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Wat nou als je er rete slecht in bent? Mmm ik zou m'n eerste keer het liefst hebben met een totaal vreemde.. Dan hoef je die persoon ook nooit meer te zien thihi. Maar m'n gedachte kan nog veranderen..


    Lol ik zou dat nooit gedaan hebben. Het is toch iets speciaals en ik baalde er al van dat mijn eerste zoen met een totaal onbekende was :'D En natuurlijk is de eerste keer slecht. (cat)

    Sofinite schreef:
    (...)

    Lol ik zou dat nooit gedaan hebben. Het is toch iets speciaals en ik baalde er al van dat mijn eerste zoen met een totaal onbekende was :'D En natuurlijk is de eerste keer slecht. (cat)

    Dit. Ik vind het juist fijn dat de eerste keer was met degene die ik volkomen vertrouw en boeien dat je slecht bent de eerste keer. Is juist grappig.


    You are beautiful, you are love.

    Wilhelmina schreef:
    (...)
    Wat nou als je er rete slecht in bent? Mmm ik zou m'n eerste keer het liefst hebben met een totaal vreemde.. Dan hoef je die persoon ook nooit meer te zien thihi. Maar m'n gedachte kan nog veranderen..

    Thefuck haha. Zoenen vind ik niks voorstellen, dat zou ik met iedereen kunnen. Maar de eerste keer seks vind ik speciaal, ben blij dat ik dat gedaan heb met de jongen die toen mijn vriend was en ik volkomen vertrouwde. Had verwacht dat ik daarna ook niet zo snel het bed in zou duiken met jongens maar ach laten we het daar niet over hebben. :'D


    -

    Hashirama schreef:
    (...)
    Klopt. Bij vrouwen heerst daar veel meer taboe rond dan bij mannen. Nog niet zo heel lang geleden kwam het onderwerp ter sprake bij een stel waarmee ik omga en toen merkte ik ook al dat ik er lichte moeite mee had om hierover te praten.
    Terwijl ik eigenlijk denk: waarom? Wat moet er zo ongemakkelijk aan zijn om aan je eigen lijf te zitten? Ik zit liever eerst zelf aan m'n lijf voor ik er een ander aan laat zitten. Fappen = win en kan je mooi tot rust brengen als 't nodig is.
    Ik vind het naja... een beetje gênant om het er over te hebben, maar ik doe het al sinds ik heel jong ben en pas sinds m'n twaalfde weet ik eigenlijk wat ik nou helemaal aan het doen ben. En ja, probeer jezelf dan nog maar eens te stoppen ;\


    Life is hard and then we die

    Ik ben ook blij dat ik mn eerste keer kon delen met iemand die ik speciaal vond en kon vertrouwen, daardoor was ik totaal niet nerveus, wat ik wel gehad zou hebben bij iemand waarvan ik de persoon waarschijnlijk alleen van naam ken. Eigenlijk zou ik dat niet eens kunnen, mn eerste keer met een totale vreemde, sowieso vind ik seks iets speciaals en zou ik het moeilijk vinden om dat te delen met iemand die ik amper tot niet ken.
    Ik scherm me ook altijd af van mensen, vooral jongens.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben ook blij dat mijn eerste keer kon delen met iemand waarvan ik echt zielsveel houdt. Ik was wel ongelooflijk nerveus en deed het bijna in mijn broek, maar achteraf zou ik dat echt niet met iemand anders gedaan willen hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.